Voel me zo beroerd :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Biccy, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Even zeuren hoor. Ik voel me echt al weken ellendig, ik kan uren slapen (maak nachten van bijna 12/13 uur) overdag niet vooruit te branden, wil alleen maar terug naar bed. Ben zo vreselijk misselijk de hele tijd. Ik val af, als ik eet word ik ook misselijk. Of het komt gewoon ineens opzetten.

En dan zou je denken dat ik zwanger ben, nou echt niet, dat kan dus niet. Toch maar even naar de ha geweest vandaag, suikers zijn goed, niet zwanger (maar dat wist ik al) en morgen terug komen om bloed te prikken.

Meestal vind ik dat niet zo boeiend, maar eigenlijk hoop ik dit keer wel dat er iets uitkomt, want me voelen zoals ik me nu voel, is niet normaal voor mijn doen :(

Sorry, moest even zeuren!

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik wou je als advies geven om bloed te laten prikken maar daar was je zelf ook al op gekomen:D
    Zelf heb ik pheiffer gehad toen ik op de basisschool zat, vond het vreselijk!

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Zeur maar lekker :) Ik heb het ook de laatste week ongeveer... Ietwat grieperig, en ik word van dit weer (hoe gek misschien ook) altijd heeeel moe...

4. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Pfeiffer heb ik nou al twee keer gehad, dacht dat dat niet kon, maar wel dus.

Griep is het niet, het is echt heel raar en al weken zo. Naja, we zien wel of er iets uit het bloedonderzoek komt. Helaas moet ik het zelf naar het ziekenhuis brengen, en das best een end lopen, fijn hoor, als je je voelt alsof je elk moment knock out kan gaan, of moet spugen.

Bah!

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik heb zelf ook pfeiffer gehad, je kan het maar 1x krijgen. Er bestaat wel een ziekte wat het zusje van pfeiffer genoemd word misschien heb je dat wel gehad. Ben wel erg benieuwd wat er met je aan de hand is dus laat je goed onderzoeken en niet afschepen want een gezond mens zou zich zo niet moeten voelen

6. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik heb er 2 keer voor in het ziekenhuis gelegen :cool:

En afschepen, ach, ik heb een leuke ha maar meer dan bloed afnemen kan ie niet doen denk ik. Als daar niets uit komt, is het gewoon pech toch?

Deel Deze Pagina