Ziekenhuis van Rotterdam. Tot mijn 22 nooit gewoond, toen er een paar jaar leuk gewoond en nu al weer 6 jaar weg, onder de rook van Rotterdam maar dan richting de zee. Soms mis ik de 'grote stad' nog wel en we zijn er ook nog vaak te vinden.
Amsterdam! Mn moeder mocht van het diak in utrecht (waar we 20 minuten vanaf wonen) niet meer zwanger worden omdat ze 2x in 1 jaar een kindje had gehad. Mijn middelste broer was altijd erg ziek en met 8 maanden overleden. In het vu wilden ze mijn moeder onder streng toezicht wel helpen. Het was meer dan uur rijden voor hun, en toen de bevalling begon waren ze echt bang dat ik op de snelweg geboren zou worden hahaha!
Eindhovuh, thuis geboren...tot mijn 21ste daar gewoond. Daarna even Son en toen Leiderdorp. Leiderdorp zijn de 2 eerste geboren. Wendy in Amstelveen. Allemaal ziekenhuis ondanks dat ik thuis wilde ( Eerste door complicatie en rest op indicatie)
Ziekenhuis in Assen, woonde toen in hijkersmilde, 4 jaar later verhuisd naar den helder, toen op 15 e naar Anna paulowna en daar wonen we nog steeds wel wat in en om de kleine dorpjes in anna p. gewoont en nu hopen we dit jaar naar nieuwe niedorp te verhuizen. Kids zijn allebei in den helder geboren (dichtbijzijnde ziekenhuis), man ook.
hier geboren in breda, maar heb altijd in made gewoond... en nu ben ik sinds 6 jaar weer in raamsdonskveer