Bij de eerste WIST ik gewoon dat het een meisje werd, meteen toen ik de test al deed. Was echt een gevoel. Dat is superziek en misselijk was versterkte mijn gevoel en bij de 20 weken echo had ik echt zoiets van: dat wist ik toch al? Nu heb ik het gevoel dat het een jongen wordt, maar heb niet zo'n sterk gevoel als bij mijn dochter. Wel ben ik nu helemaal niet ziek en misselijk dus als ik de bakerpraatjes moet geloven heb ik ook deze keer gelijk
Ik ben er inmiddels al aan gewend maar toen ze zeiden u krijgt een meisje had ik wel zoiets van: eh... volgens mij kijkt u verkeerd haha. Maar nu is er 3x onafhankelijk naar gekeken en eerlijk gezegd kan ik me nu niet meer voorstellen dat het een jongetje zou worden. Zo apart wat een raar voorgevoel je kan hebben (in mijn geval dan)
Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een meisje werd. Mijn vriend bleef roepen, het word een jongen. Bij de 20 weken echo werd het duidelijk, het word een jongen
Wij wisten bijna zeker dat we een meisje zouden krijgen, we waren echt verbaasd toen we hoorden dat het een jongetje was. Daarna nog twee echo's gehad en het is echt een jongen .
Ik heb heel erg het gevoel dat het een meisje is, en ik ga het pas zeker weten bij de geboorte omdat wij ervoor gekozen hebben om niet tussen de beentjes te kijken bij de echo's. Als het een jongetje is zijn we alletwee natuurlijk net zo blij als met een meidje maar ik zou even heel erg aan het idee moeten wennen.
Ik weet het echt niet meer. M'n vriend is ervan overtuigd dat het een meisje is, en volgens de NUB-meting is die kans ook 70%. Ik denk dan ook wel dat het een meisje is, maar m'n gevoel geeft me daarin geen aanwijzingen, ik zou ook niet verbaasd zijn als het toch een jongetje is!
Mijn vriend en ik hebben allebei het gevoel dat het een jongetje is, ondanks dat we een meid ook erg leuk zouden vinden natuurlijk. Over 2 weekjes weten wij het, ben zo benieuwd! Ik zal het dan ook zeker plaatsen. Zal wel even wennen zijn als er geen pimpeltje zit, haha.
Ik ook Moet zeggen dat we wel zo ongeveer de beste echoscopist van Nederland hebben Dus de kans dat ie gelijk heeft is wel heel groot.
het geslacht weet ik nog niet, morgen heb ik de 20w echo...... ben heel benieuwd. vanaf het eerste moment dacht ik een jongetje...... totdat ik met 17w de eerste schopjes voelde en zei meteen.... dit is een meisje.......... We zullen morgen zien!!!!!!!!
ik had heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden,heb even getwijffeld,maar kwam toch telkens met mijn gevoel bij een jongtje uit...EN HET KLOPTE
Wij hadden vanaf dag 1 het gevoel dat het een meisje zou worden, hadden ook alleen een meisjes naam die we de hele tijd zeiden. En ons gevoel klopte, met 17 weken een geslachtsecho laten doen, een meisje. Intussen bij 4 andere echo's extra bevestigd.
11 november is de dag.... Manlief zegt een meiske, maar ik weet het toch echt niet hoor. Bij een ander kan ik het altijd feilloos zeggen, maar nu het mezelf aangaat ben ik blanco. Het maakt me eerlijk gezegd niets uit! Laat gewoon maar komen, gezond en wel Gr. Marielle
Bij mijn 1ste zwangerschap had ik een sterk gevoel dat we een jongetje zouden en krijgen en dat was ook zo. Nu heb ik eigenlijk geen idee, in het begin dacht ik weer een jongen maar dat heb ik nu helemaal niet meer. 23 november hebben we de geslachtsbepalingsecho, ben wel heel benieuwd!!!
Vanmorgen mijn 20 weken echo gehad en kan gelukkig vertellen dat mijn voorgevoel voor de 2e keer juist was!! We krijgen een prachtige DOCHTER!!
De eerste weken droomde ik steeds van een meisje, maar daarna was ik er helemaal van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. Gisteren toch te horen gekregen dat het een meid is!
Ik denk dat ik een meisje in m'n buik heb. Mijn vriend hoopt op een jongetje. Zelf heb ik sterk het gevoel van een meisje en ik heb er ook al een paar keer over gedroomd. (al zegt dat natuurlijk niks) Over 1,5 week weten we het! Ben benieuwd! Hoe dan ook, allebei super welkom..
Ik dacht altijd al dat ik eerst een jongetje zou krijgen, ver voor de zwangerschap al. Dit kwam mede doordat ik dat gependeld had en altijd kwam er hetzelfde uit. En nu krijgen we dus ook een jochie!