krampen in heel mn buik...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy160981, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik heb sinds ik ben opgestaan een gevoel in mn buik of ik heel erg nodig ontlasting moet hebben of ik dat al dagen niet heb gehad.
    terwijl ik dat gister nog heb gehad.
    heb niet eg harde buiken dat niet maar voelt niet eg fijn.

waarom kan ik nou nooit een keer me lekker voelen en genieten van mn zwangerschap ?!

2. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    is er nou niemand die kan zeggen wat ik hieraan kan doen of die dit ook kent ?

3. Claudia7

Claudia7 Lid

13 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er soms ook last van, maar bij mij is in 2002 een spastische darm geconstateerd. En de gyn had ook al gezegd dat het voor de zwangere vrouwen erg lastig is met ontlasting, en ik zal daar meer last van krijgen,, Pff ik geniet dus ook niet echt.. Maar goed, het idee dat er een kleintje groeit maakt het het gelukkig leuker..

Ik denk toch dat het je darmen zijn, en anders toch ff voor de zekerheid bellen naar de vk;)

4. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik heb ook een spastische darm al jaren, heb ook 10 weken amper ontlasting gehad omdat ik gewoon door de zwangerschap verstopt zat maar dat is nu helemaal niet.
    heb hele dunne ontlasting dus moeite met naar de wc gaan heb ik gelukkig niet.
    als het vanmiddag nog zo is bel ik idd de vk eff.

5. Zaantje25

Zaantje25 Lid

31 mrt 2011
    83
    0
    0
    Hallo ik heb daar ook sinds mijn 10e week van de zwangerschap last van. De verloskundige zei ook dat het idd mijn darmen kunnen zijn. Ik weet het, heel vervelend, pijnlijk gevoel. Terwijl ik ook elke dag naar de wc ga, doet het ontlasten pijn. Vooraf krijg ik hevige krampen, maar als ik eenmaal ben geweest is dat weer over.
    Als je je zorgen maakt is het idd beter om de verloskundige te bellen

6. Claudia7

Claudia7 Lid

13 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    okeej, dus kans is bij mij dat het ook beter gaat met de ontlasting of juist niet.. njah ik zie het wel ;) gelukkig geen erge pijn.
    Maar als jij pijn blijft hebben, toch even bellen.

Laat je weten wat ze zeiden.

veel liefs

Deel Deze Pagina