He meiden, gisteren weer een dagje gewerkt, nou ja, paar uurtjes dan...maar ging allemaal goed. Merk wel dat ik het nog een beetje eng vind om wat meer te doen, blijft toch bang dat er weer teveel harde buiken komen. Maar so far, so good....dus ga gewoon door met opbouwen van activiteit.... @calimero: ben benieuwd hoe het vandaag gaat bij de gyn....sterkte!!
Petra, fijn dat het nu beter gaat, en een paar uurtjes werken goed lukt! Hier lijkt het met de harde buiken ook goed te gaan, al merk ik wel steeds meer pijntjes op ed. die ik eerder niet had, maar dat zal wel met de termijn te maken hebben, denk dat ze aan het indalen is. Calimero, hoe was het bij de gyn? Gaan ze je inleiden of moet je het nog even volhouden?
Ja luca2504 nog 2 weken te gaan ben deze mijn slijmprop verloren en heb wat zeurende irritaties onder in de buik dus het lijkt erop dat het langzamerhand aan het beginnen en we zullen afwachten wanneer het kindje zin heeft om te komen
Bekend probleem . Vanaf 16 weken erg veel harde buiken dus gestopt met werken. Thuis deed ik nog wel wat wassen en poetsen toen maar de zware dingen nam vriendlief al over en ik lag gemiddeld zo'n 15/20 uur op bed/bank per dag. Met 26 weken opgenomen met contracties om de 2-3 minuten en 10 dgn ziekenhuis en vanaf toen mocht ik echt niets meer, heb tot ruim 34 weken plat gelegen. Mijn moeder deed de was en mijn schoonmoeder en vriend het poetswerk. Inderdaad een erg duffe tijd maar nu mijn dochtertje er is weet ik maar al te goed waar ik het voor gedaan heb Succes!