Je grootste miskopen / beste aanwinsten

Discussie in 'De lounge' gestart door Fee89, 8 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Beste aanwinsten:
    Prachtige Karlsson klok via Limango voor een prikkie (50€ ipv 160€)
    Dyson steelstofzuiger (rib uit je lijf maar zoooooo handig)
    Karcher windowvac (beste aankoop EVER)
    Babykamer via MP (echt als nieuw en maar 125€)
    Alles van apple
    Ons huis (1,5 jr geleden gekocht en zo happy mee/in)

Grootste miskopen:
    Hoogglans witte meubels (mooi maar zie elk stofje)
    Zwart natuurstenen wastafels (kalkaanslag die je direct ziet en die niet te verwijderen is)
    Stoomreiniger (doe ik nooit wat mee ondat hij toch te lomp/zwaar is)
    Cremekleurige bank van stof (BESMETTELIJK)

2. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Aanwinst:
    Stokke tafelblad voor de kinderstoel. Duur, maar zo makkelijk. Wordt als bord gebruikt (borden worden nog mee gegooid) en is makkelijk schoon te maken
    Sony blu ray speler. Kan op internet en heerlijk netflix kijken op de tv. Er zit ook een youtube app op dus we kijken vaak muziekvideo's/concerten
    Philips soundbar voor de tv. Een must bij films en muziek
    Laptop om de desktop te vervangen. Scheelt veel ruimte en was nauwelijks duurder dan een desktop omdat de videokaart een model van vorig seizoen was, maar wel net zoveel kan als de goedkopere uit het nieuwe segment.
    Schildpad met sterrenhemel van aliexpress. Dochter vindt hem erg leuk en ik stiekem ook.

Miskoop:
    Magnetron. De flessen passen er niet rechtop in
    Telefoon samsung k zoom. Er zat al snel stof achter de lens en is niet te verwijderen
    New rocks enkellaarzen. Ze zien er supermooi uitmaar de hak en zool zijn te hoog voor mij. Hierdoor kan ik er niet lekker op lopen en is autorijden ook niet fijn met deze schoenen.
    Alle horloges die ik koop. Ze gaan altijd snel stuk :(

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Veel Apple fans hier 😁

4. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aanwinst:
    -Philips airfryer, wordt hier bijna elke dag gebruikt.
    -IPL apparaat Philips
    - 3 in 1 kokend (en dus ook koud en warm) water kraan van Grohe, echt ideaal voor een theeverslaafde als ik!

Miskoop:
    Met stip op 1: mijn abonnement op de sportschool.... 2x geweest, maar vind het er echt niet leuk.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Beste;
    - iPad, iPhone
    - giga tv
    - Amerikaanse koelkast
    - leren broek
    - fluitketel van le creuset 😍
    - hoekbank
    - sportschool abo, ik ben eindelijk weer blij met mijn lichaam!
    - fitbit charge hr. Zo fijn om alles bij te houden, controlefreak 😅
    ( eigenlijk alles wat we nog hebben, anders donder ik het weg haha )

Slechtste;
    - Slowjuicer, gebruiken we nooit

6. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Miskoop:
    - Tafelmodel koelkast. Gekocht toen ik op mezelf ging wonen en halsoverkop een koelkast nodig had en deze tweedehands tegenkwam, maar ik had beter iets langer kunnen doorzoeken want dit ding zit de hele tijd vol. Vooral het mini-vriesvak is hopeloos.
    - Dichte kattenbak (met deksel, filter en deurtje), ze slopen het deurtje en het filter er iedere keer uit dus het stinkt net zo hard als een open kattenbak. Had net zo goed voor een paar tientjes minder een open bak kunnen kopen.

Beste aankoop:
    - Grote oven + gasfornuis in één. Klinkt heel simpel, maar bij mijn moeder thuis hadden we altijd een los gasstelletje en een combi-magnetron waar niets in paste als je eens wat wilde bakken. Ik ben zoooo blij met mijn grote oven! Cupcakes, taart, pizza's, alles past erin.
    - Memosticker om op de deur te plakken. Werkt als whiteboard maar dan zonder ruimte in te nemen omdat het gewoon een plat vel is wat je opplakt en zonder gedoe met schroeven en spijkers, en omdat het op de deur zit vergeet ik nu nooit meer iets. Ik loop er tig keer per dag tegenaan.

7. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
    Beste koop:
    -airfryer, gebruiken m veel, vooral voor 'gezonde' aardappeltjes met een krokant laagje :D ondertussen met 2 kinderen de xl versie aan het overwegen.
    -elektrische bakfiets!! Zo leuk, handig en heel veel goedkoper dan met de auto.
    -kenwoodkeukenmachine. Heerlijk makkelijk.
    -stokke stoelen, schuiven makkelijk onder de tafel en kunnen lekker lang mee
    -onze bank. Groot, goedkoop en zit lekker. Beschadigingen maken voor die prijs niet zoveel uit (handig, met 2 kinderen en 2 katten).
    -Ipads! Kan niet meer zonder.

Miskoop:
    -loopband, staat te verstoffen in de schuur

8. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Miskopen :
    - onze bank. Leuke lichtgrijze kleur, maar niet berekend op 2 kindersnoetjes van snot etc. Super onhandig nu en je ziet er alles op.
    - de hometrainer. Mijn man moest en zou zo'n ding hebben, goed voor de conditie! Het is nu vooral een sta in de weg.

Goede koop:
    - onze lampen boven de tafel, mooie zwarte industrie lampen. Nog steeds blij mee!
    - de verbouwing van de bijkeuken...hadden we veel reder moeten doen.
    - mijn nieuwe auto, eindelijk eens een fatsoenlijke auto zonder jaarlijkse gebreken.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Beste:
    - onze Toyota Yaris, op leeftijd maar rijdt perfect, betrouwbaar, klein van buiten ruim van binnen en heerlijk zuinig
    - grote theeglazen van de Action, heerlijk, scheelt veel heen en weer lopen om mijn glas bij te vullen ;)
    - hoekstapelbed voor de meiden, staat zo gezellig en ze vinden het heel erg leuk om samen op een kamer te slapen

Minste:
    - mijn Sony Xperia Ultra Z, wat een onding, nog geen jaar oud en er mankeert al zoveel aan. Camera is ook flut. Nu maar een iPhone gaan proberen
    - boekenkast van de Leen Bakker, oke hij was goedkoop, maar de planken buigen gewoon door als er een paar boeken op staan.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Miskoop;
    In ons vorige huis de keuken. Met een beetje doorzettingsvermogen hadden we gewoon zelf een Ikea keuken kunnen plaatsen ipv een overpriced keuken van een bekende keukenboer.
    De hoek bank.

Goede koop;
    De Tula <3
    Man zijn auto!

11. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Miskoop
    Hometrainer. Staat daar maar stoffig te worden in plaats van gebruikt te worden.

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.142
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Spanband eromheen, opgelost;)

13. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Beste aankopen:
    - Positiekleding!
    - Nieuwe stofzuiger (oude deed het nog, maar met deze ben ik binnen 10 minuten door de woonkamer &#128077;&#127995;)
    - Zwevende plankjes
    - Nieuw karpetje (enorm duur maar o zo lekker warm aan de voetjes!)

Miskopen:
    - Eetkamertafel, eigenlijk veel te groot. Nu op zoek naar een mooie kleinere
    - Abo op sportschool
    - iPad (heb de iPhone 6 Plus, scherm is groot zat)

14. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Miskopen: vrij weinig, maar dan toch wel schoenen die te hoog zijn om langer dan 5 min op te wandelen.

Beste koop: onze droger, ben er super blij mee!

15. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland

16. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Beste aanwinsten van dit jaar

mijn fiat 500
    boxspring
    MSI laptop

''miskopen''
    onze tablet niet omdat hij slecht is maar wij gebruiken hem eigenlijk nooit...

17. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    #37 kiki80, 9 nov 2015
    Laatst bewerkt: 9 nov 2015
    Slecht
    - ons huis in Nederland. Rationeel gezien de beste plek voor ons om te wonen, maar ik voel er niets bij. Helaas op de top gekocht :(. Nu we bijna terug moeten, word ik al misselijk bij het idee.
    - zwarte leren tas van Michael kors. Ik vind hem erg saai en gewoontjes.

Best
    - vakantie naar Hongkong en Taiwan met de kindjes
    - canvas tas van Michael kors met bloempatroon, ik zie het model en de stof niet vaak en krijg enorm veel complimenten.
    - iPads voor de kinderen. Ik wilde er niet aan, ik vond het onzin voor kleine kinderen. Maar de vliegreizen, lange autoritten en dinertjes zijn er voor ons een stuk gezelliger van geworden :p
    - bakje van Tupperware om een omelet in te maken. We gebruiken die meerdere keren per week.

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.272
    16.658
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Beste aan koop van het jaar:
    Onze nieuwe auto afgelopen zomer

Grootste miskoop:
    Mijn moederfiets die ik 3 jaar geleden heb gekocht.
    Zwaar, onhandig en bovenal truttig.
    Heb hem nu lekker ingeruild voor een sportieve en vooral lichte Gazelle haha

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    echte miskopen heb ik niet.
    wel pas een jasje gekocht wat echt wol is en dus pikt en eigenlijk nergens bijpast... maar geef het nog een kans

goede aanwinsten

pas paar nieuwe rode laarsjes bij de kringloop
    een vest van de h&m wat overal bij past en ik bijna in woon
    apple tablet
    mn stoomoven

20. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Beste aankopen toch wel
    Onze nieuwe koelkast
    En een grotere eettafel via Mp, maar ziet er heel goed uit nog.
    En lang voor gespaard maar dan eindelijk m'n bakfiets!

Miskopen
    Bank, de stof raakt los en je ziet er alles op
    En de salon tafel die al niet duur was, maar je ziet de lak er al vanaf slijten...

Deel Deze Pagina