Beste aanwinsten: Prachtige Karlsson klok via Limango voor een prikkie (50 ipv 160) Dyson steelstofzuiger (rib uit je lijf maar zoooooo handig) Karcher windowvac (beste aankoop EVER) Babykamer via MP (echt als nieuw en maar 125) Alles van apple Ons huis (1,5 jr geleden gekocht en zo happy mee/in) Grootste miskopen: Hoogglans witte meubels (mooi maar zie elk stofje) Zwart natuurstenen wastafels (kalkaanslag die je direct ziet en die niet te verwijderen is) Stoomreiniger (doe ik nooit wat mee ondat hij toch te lomp/zwaar is) Cremekleurige bank van stof (BESMETTELIJK)
Aanwinst: Stokke tafelblad voor de kinderstoel. Duur, maar zo makkelijk. Wordt als bord gebruikt (borden worden nog mee gegooid) en is makkelijk schoon te maken Sony blu ray speler. Kan op internet en heerlijk netflix kijken op de tv. Er zit ook een youtube app op dus we kijken vaak muziekvideo's/concerten Philips soundbar voor de tv. Een must bij films en muziek Laptop om de desktop te vervangen. Scheelt veel ruimte en was nauwelijks duurder dan een desktop omdat de videokaart een model van vorig seizoen was, maar wel net zoveel kan als de goedkopere uit het nieuwe segment. Schildpad met sterrenhemel van aliexpress. Dochter vindt hem erg leuk en ik stiekem ook. Miskoop: Magnetron. De flessen passen er niet rechtop in Telefoon samsung k zoom. Er zat al snel stof achter de lens en is niet te verwijderen New rocks enkellaarzen. Ze zien er supermooi uitmaar de hak en zool zijn te hoog voor mij. Hierdoor kan ik er niet lekker op lopen en is autorijden ook niet fijn met deze schoenen. Alle horloges die ik koop. Ze gaan altijd snel stuk
Aanwinst: -Philips airfryer, wordt hier bijna elke dag gebruikt. -IPL apparaat Philips - 3 in 1 kokend (en dus ook koud en warm) water kraan van Grohe, echt ideaal voor een theeverslaafde als ik! Miskoop: Met stip op 1: mijn abonnement op de sportschool.... 2x geweest, maar vind het er echt niet leuk.
Beste; - iPad, iPhone - giga tv - Amerikaanse koelkast - leren broek - fluitketel van le creuset 😍 - hoekbank - sportschool abo, ik ben eindelijk weer blij met mijn lichaam! - fitbit charge hr. Zo fijn om alles bij te houden, controlefreak 😅 ( eigenlijk alles wat we nog hebben, anders donder ik het weg haha ) Slechtste; - Slowjuicer, gebruiken we nooit
Miskoop: - Tafelmodel koelkast. Gekocht toen ik op mezelf ging wonen en halsoverkop een koelkast nodig had en deze tweedehands tegenkwam, maar ik had beter iets langer kunnen doorzoeken want dit ding zit de hele tijd vol. Vooral het mini-vriesvak is hopeloos. - Dichte kattenbak (met deksel, filter en deurtje), ze slopen het deurtje en het filter er iedere keer uit dus het stinkt net zo hard als een open kattenbak. Had net zo goed voor een paar tientjes minder een open bak kunnen kopen. Beste aankoop: - Grote oven + gasfornuis in één. Klinkt heel simpel, maar bij mijn moeder thuis hadden we altijd een los gasstelletje en een combi-magnetron waar niets in paste als je eens wat wilde bakken. Ik ben zoooo blij met mijn grote oven! Cupcakes, taart, pizza's, alles past erin. - Memosticker om op de deur te plakken. Werkt als whiteboard maar dan zonder ruimte in te nemen omdat het gewoon een plat vel is wat je opplakt en zonder gedoe met schroeven en spijkers, en omdat het op de deur zit vergeet ik nu nooit meer iets. Ik loop er tig keer per dag tegenaan.
Beste koop: -airfryer, gebruiken m veel, vooral voor 'gezonde' aardappeltjes met een krokant laagje ondertussen met 2 kinderen de xl versie aan het overwegen. -elektrische bakfiets!! Zo leuk, handig en heel veel goedkoper dan met de auto. -kenwoodkeukenmachine. Heerlijk makkelijk. -stokke stoelen, schuiven makkelijk onder de tafel en kunnen lekker lang mee -onze bank. Groot, goedkoop en zit lekker. Beschadigingen maken voor die prijs niet zoveel uit (handig, met 2 kinderen en 2 katten). -Ipads! Kan niet meer zonder. Miskoop: -loopband, staat te verstoffen in de schuur
Miskopen : - onze bank. Leuke lichtgrijze kleur, maar niet berekend op 2 kindersnoetjes van snot etc. Super onhandig nu en je ziet er alles op. - de hometrainer. Mijn man moest en zou zo'n ding hebben, goed voor de conditie! Het is nu vooral een sta in de weg. Goede koop: - onze lampen boven de tafel, mooie zwarte industrie lampen. Nog steeds blij mee! - de verbouwing van de bijkeuken...hadden we veel reder moeten doen. - mijn nieuwe auto, eindelijk eens een fatsoenlijke auto zonder jaarlijkse gebreken.
Beste: - onze Toyota Yaris, op leeftijd maar rijdt perfect, betrouwbaar, klein van buiten ruim van binnen en heerlijk zuinig - grote theeglazen van de Action, heerlijk, scheelt veel heen en weer lopen om mijn glas bij te vullen - hoekstapelbed voor de meiden, staat zo gezellig en ze vinden het heel erg leuk om samen op een kamer te slapen Minste: - mijn Sony Xperia Ultra Z, wat een onding, nog geen jaar oud en er mankeert al zoveel aan. Camera is ook flut. Nu maar een iPhone gaan proberen - boekenkast van de Leen Bakker, oke hij was goedkoop, maar de planken buigen gewoon door als er een paar boeken op staan.
Miskoop; In ons vorige huis de keuken. Met een beetje doorzettingsvermogen hadden we gewoon zelf een Ikea keuken kunnen plaatsen ipv een overpriced keuken van een bekende keukenboer. De hoek bank. Goede koop; De Tula <3 Man zijn auto!
Beste aankopen: - Positiekleding! - Nieuwe stofzuiger (oude deed het nog, maar met deze ben ik binnen 10 minuten door de woonkamer 👍🏻 - Zwevende plankjes - Nieuw karpetje (enorm duur maar o zo lekker warm aan de voetjes!) Miskopen: - Eetkamertafel, eigenlijk veel te groot. Nu op zoek naar een mooie kleinere - Abo op sportschool - iPad (heb de iPhone 6 Plus, scherm is groot zat)
Miskopen: vrij weinig, maar dan toch wel schoenen die te hoog zijn om langer dan 5 min op te wandelen. Beste koop: onze droger, ben er super blij mee!
Beste aanwinsten van dit jaar mijn fiat 500 boxspring MSI laptop ''miskopen'' onze tablet niet omdat hij slecht is maar wij gebruiken hem eigenlijk nooit...
Slecht - ons huis in Nederland. Rationeel gezien de beste plek voor ons om te wonen, maar ik voel er niets bij. Helaas op de top gekocht . Nu we bijna terug moeten, word ik al misselijk bij het idee. - zwarte leren tas van Michael kors. Ik vind hem erg saai en gewoontjes. Best - vakantie naar Hongkong en Taiwan met de kindjes - canvas tas van Michael kors met bloempatroon, ik zie het model en de stof niet vaak en krijg enorm veel complimenten. - iPads voor de kinderen. Ik wilde er niet aan, ik vond het onzin voor kleine kinderen. Maar de vliegreizen, lange autoritten en dinertjes zijn er voor ons een stuk gezelliger van geworden - bakje van Tupperware om een omelet in te maken. We gebruiken die meerdere keren per week.
Beste aan koop van het jaar: Onze nieuwe auto afgelopen zomer Grootste miskoop: Mijn moederfiets die ik 3 jaar geleden heb gekocht. Zwaar, onhandig en bovenal truttig. Heb hem nu lekker ingeruild voor een sportieve en vooral lichte Gazelle haha
echte miskopen heb ik niet. wel pas een jasje gekocht wat echt wol is en dus pikt en eigenlijk nergens bijpast... maar geef het nog een kans goede aanwinsten pas paar nieuwe rode laarsjes bij de kringloop een vest van de h&m wat overal bij past en ik bijna in woon apple tablet mn stoomoven
Beste aankopen toch wel Onze nieuwe koelkast En een grotere eettafel via Mp, maar ziet er heel goed uit nog. En lang voor gespaard maar dan eindelijk m'n bakfiets! Miskopen Bank, de stof raakt los en je ziet er alles op En de salon tafel die al niet duur was, maar je ziet de lak er al vanaf slijten...