Beste aanwinsten: - Onze loungeset ( hoekbank met hocker) voor in de tuin, wat een heerlijke bank. - Open haard voor in de tuin, gezellig. eerst bbq'n en daarna houtblokje erop. - Nieuwe Senseo d eoude gaf steeds kwart kopjes grrr - Nieuwe banden voor onder de auto - Parfumflesje van Chanel nr.5 Grootste miskopen: - Keukenmachine ( mixer/klopper en kneden in 1) waardeloos ding! - Nieuwe jeans alla 99 euro voor manlief, trekt ze niet aan - Trampoline 3x3, blauwe maandag gebruikt en nu verweert hij helaas en het gras eronder verdort en verderft - Transparante douchegordijn, de eerste kalkvlekken waren na 1x douchen al zichtbaar - En als laatste... de mooie stoere schoenen voor zoonlief van 4,5 voor mij absoluut geen miskoop maar had het kunnen weten.. zoonlief heeft tussen schooltijd flink in de modder zitten stampen en doen pfff. schoonmaken wil niet goed ivm de stof dus dag dag 150 euro:x
Beste aankopen: -Speelkubus van Chicco voor 2 euro op de rommelmarkt. Zag er nog goed uit en alles doet het nog. Dochter heeft er al veel mee gespeeld. -Nieuwe wasmachine van Miele, lekker grote trommel en minder lawaai dan de vorige. -Abonnement op de sportschool, had ik veel eerder moeten doen. -Sneeuwkettingen die zichzelf aanspannen. Binnen een kwartier waren we weer op weg. Miskopen: -Stoomreiniger. Zo'n ding wat je bij de Blokker en Marskramer kan kopen. Niet geschikt voor onze laminaat (al beweerde de verkoopster van wel), rare vlekken wanneer ik klaar ben en ik kan aan het doek niet zien dat ik gedweild heb. Volgens verkoopster was bij haar het doek zwart wanneer zij klaar was, ik zie echter geen verschil. Misschien dat de duurdere stoomreinigers wel goed zijn. -Goedkope autobanden. Nooit weer, wat een herrie. -Voor de Senseo kon je destijds ook zo'n setje krijgen om thee zetten. Nooit gebruikt.
Beste aankopen iPad, kan niet zonder meer! Onze kinderwagens (onze mutsy gekocht bij de eerste, toen we snel een tweede kindje kregen onze combi!) Babykamers, super mooi via mp voor een leuk prijsje! Slechtste aankopen Broodbakmachine, ding 2x gebruikt Sommige kledingstukken
Beste aankoop: -ons huis - onze nieuwe bank - nieuw bed voor onze dochter - stoomreiniger - poppenhuis voor dochter. Ze speelt er echt elke dag mee Miskoop - glijbaan en trampoline. Dochter speelt er nauwelijks mee, maar misschien komt dat ook omdat ze alleen is en ze niet alleen in de tuin wil spelen. - pannekoekenpan. Wat een onding is dat. - ikea bureau met zo'n kast eraan. Veel te groot en onhandig en we gebruiken hem nooit.
Wat een handig topic! Ik ga de Ikea stoominzet en Airfryer onthouden Beste aankopen: - Sinds dochter achterop de fiets zit een grote fietsmand aan het stuur gekocht. Die gaat nooit meer weg! Wat een boodschappen passen daarin zeg, Eastpak rugtas kan ik er zo intillen - Wandelen in de bergen van Nepal. Als er 1 land is waar ik naar terug wil om dochter te laten zien is het de Himalaya en Nepalese bevolking - Een smart TV. Weg met het televisieabonnement - Géén Apple, géén tablet Windows Phone doet het nog net zo goed als 4 jaar geleden en Acer laptop al 6 jaar, voor mij helemaal tevreden en lekker goedkoop - Kant en klare pannenkoeken als ideale snelle hap. Ik en dochter vinden ze prima smaken, ik ga ze niet vaak meer bakken! Twee minuten in de magnetron, drie minuten opeten en een halve minuut twee bordjes afspoelen - Verse jus d'orange bij de Aldi, 500 ml 1.39 euro. Goedkoop en smaakt als écht vers, maar langer houdbaar dan paar dagen dus kan op voorraad. Ook de 1-persoons toetjes daar vanille en chocola, lekker vol en romig in plaats van die waterige dingen. - Elk jaar je energie en verzekeringen oversluiten, twee uurtjes werk en scheelt honderden euro's. - Een Agu regenbroek sinds de brugklas. Na 18 jaar nog steeds waterdicht! - Twee Ikea LACK tafeltjes van 5 euro per stuk die ik al had als 'tijdelijke' salontafel gebruikt. Gaat niet meer weg tot dochter groot is! Dochter mag er op kleuren en knoeien wat ze wil voor die prijs, en haar benen passen er onder dus kan makkelijk een kinderstoeltje aanschuiven zodat ze aan salontafel kan eten/drinken/kleuren/spelen enz. Eigenlijk geen grote miskopen
Beste aankoop: XBMC speler, scheelt me klauwen aan abonnementsgeld. Slechtste aankoop: een pak volkoren koffieleutjes, niet te eten die dingen de gewone zijn veel lekkerder.
Aanrader: Een keukenschort. Geen schrik meer voor vlekken tijdens het koken, niet meer eerst een ander shirt aandoen als je wil koken, enz. Heerlijk!! Waarom had ik dat niet eerder in huis gehaald? :-D
Beste aankopen mn skechers! Nog nooit schoenen gehad die zo lekker zitten! mn dolce gusto...heerlijke koffie!
Beste aankopen: Onze tuinset. Een loungeset maar dan een normale zithoogte met een normale tafel. Mijn man (2 meter) en ik (1,60 meter) zitten er allebei heerlijk op. Bij andere sets was het voor de een te laag voor de ander te hoog, diep/ondiep etc. Saeco espressoaparaat Magnetronsterilisator voor flesjes. Geen vingers meer branden en niet meer die pan droog laten koken met als gevolg gesmolten flessen. Zn haak voor je kinderwagen waar je tassen aan kunt hangen Flessenwarmer die op graden is in te stellen Miskopen: Neplego Babybadje. Na de ks mg je zes weken niet tillen. Ding is dus nooit gebruikt want ik doe de kinderen altijd in het grote bad in een klein laagje water. Zogenaamde leren stoelen. We zitten inmiddels op de kale zitting. Al het 'leer' is eraf.
Beste aankoop: Dr. Ho's elektrostimulator! Vind eigenlijk alles van TellSell groot onzin, maar mijn moeder wilde heel graag die elektrostimulator, ze heeft namelijk vaak arm,rug en hoofdpijn. Heb het haar cadeau gedaan en ze is er heel erg blij mee. Heb het vandaag geprobeerd en oh wauw, mijn nekpijn is gelijk voorbij. Ga nog een bestelling plaatsen voor schoonmoeder en voor mezelf, want die 89 is ie zeker waard.
Miskoop: Blauwe tandpasta om je tanden witter te maken. Gans de lavabo wordt steeds blauw en vriend laat het zo opdrogen in plaats van er even snel over te gaan met extra water of een doekje na het poetsen
Aanwinsten: - Nike Free 5.0 voor mijn zoon. Wat een fijne gympen! Ze gaan lang mee, hij krijgt er geen zweetvoeten in en ze zijn makkelijk aan en uit te doen met het elastiek en klittenband. - Houten opstapje met twee treden, van Ikea. Ineens kan mijn zoontje zelf op de commode klimmen om te verschonen en hoef ik me niet meer te verbeuren en hij ziet er nog leuk uit ook. - Aussie conditioning mousse. Werkt goed, ruikt heerlijk. - Samsung anti-frost koelvriescombinatie. Blijft echt goed koud, ook tijdens de hittegolf. - Micron-fineliners om mee te tekenen - Een kolomboormachine voor in mijn atelier - Een bruin, wollen vest. Ik had nog nooit zoveel geld uitgegeven aan een vest (80 euro), maar het is elke euro waard! Zo heerlijk zacht, warm en mooi. Ik woon praktisch in dat ding. Miskopen: - Zonneschermen met zuignappen voor in de auto. Onzindingen. Ze houden praktisch geen zonlicht tegen en ze vallen ook nog eens om de haverklap van de ramen af. - Brillen van specsavers. Ik kocht er in maart 3 tegelijkertijd in een aanbieding en er zijn er al 2 stuk. En ik ben er echt voorzichtig mee en bewaar ze in een doosje! - Mipacha's. Super mooie schoenen, voor mijn doen erg duur. Maar ze gingen slechts 4 maanden mee. Toen waren de zolen al dermate doorgesleten dat er water doorheen kwam. Dat heb ik nooit eerder zo snel gehad. - Stevia zoetjes. Ik kan niet wennen aan die smaak. Doosje maar weggegooid.
Aanwinst: de airfryer De draagdoek/zak hop tye. Mijn bolletjes wol om mee te haken, kan zo gelukkig worden van nieuwe wolletjes miskoop: de draagzak mudici
als je een fles in de magnetron doet moet je de speen bovenkant eraf draaien?! dan past het toch wel?
Ik kan me wel voorstellen dat sommige lange smalle flessen niet in zo een kleine magnetron passen. Net zoals je ook goed moet opletten dat een magnetron sterilisator wel past in je magnetron. Sommige magnetrons zijn echt wil mini!
de MAM-fles past er prima in, maar de smalle dr. Brown's fles net niet bij ons. Scheelt een paar milimeter, maar het past gewoon niet.
top: alles van apple! bosch filtrino (soort goedkopere oplossing van een cooker, je zet een kopje eronder, drukt op de knop en gelijk kokend water voor thee) duplo (goud waard) slecht: broodbakmachine (gebruik die nooit)
Beste aanwinst: *M'n auto. Toyota Avensis Verso. I loooooove dat ding! Als je met voorwerpen kon trouwen, dan had ik het gedaan. *Knoflookpers van de Ikea Miskopen: *M'n bank. Eén groot vlekkenfestijn en hij zit ook niet per se lekker. *90% van het speelgoed van mijn kinderen. Ze spelen maar met een paar dingen en heel m'n huis staat vol..
Beste: De Airfryer XL! Playmobil via MP, geweldig en compleet en veel goedkoper dan nieuw. Miskoop: -spijkerbroek, ik draag gewoon geen broeken -winterlaarsjes van Rieker waar de binnenzool scheef in bleek te zitten, kwam ik pas achter toen ik niet meer terug kon.
Nog een miskoop: shirts met elastiek onderaan. lekker 'baggy' bij buikgedeelte, maar die rekker kruipt steeds omhoog waardoor je de helft van de dag in de weer bent met je shirt naar beneden trekken.