Je grootste supermarkt ergenis

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Dec 10, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Voor iets speciaals heen gaan is het gewoon op .. Grrrrrr

2. Caithy

Caithy Fanatiek lid

Feb 8, 2013
    3,713
    1,060
    113
    Dat je denkt op zondag... ik ren nog even naar de Vomar voor de 3 pizza voor 5 euro deal en dan begint bij nieuwe week op zondag!!! grrrrrr

3. Yeuu

Yeuu Fanatiek lid

Jul 25, 2017
    1,434
    805
    113
    Female
    Ik erger me het meest aan mijn eigen kinderen .
    De jongste heeft niet heel veel geduld en zit vaak vies te doen met het schilletje van de appels die voor de kinderen zijn.
    De oudste zegt bij 9 van de 10 dingen wat in de kar gaat "ohnee ga je dát maken, dat lust ik niet" (en het slaat nergens op, want zo vaak maak ik geen dingen die ze niet lust) en ook het blijven proberen extra koek of snoep in de wagen te leggen. (Dit vraagt ze gelukkig 1 keer, maar wel iedere keer).

Ik doe nu heerlijk boodschappen zonder kids en dan erger ik me er alleen aan als iets op is, wat ik wil hebben.

Paardenbloem, Youtan and qwerty123 like this.
  4. JoyLex

JoyLex Lid

Dec 16, 2018
    34
    13
    8
    Female
    Als ik in Duitsland boodschappen doe en een paar Nederlandse tokkie dames iemand die 3 dozen wijn meeneemt af gaan liggen zeiken op veelte harde toon. Maar zelf de hele drogist afdeling met haarkleuring en douchegel meenemen. En daar sta jij dan tussen met je goede gedrag.

belem likes this.
  5. JoyLex

JoyLex Lid

Dec 16, 2018
    34
    13
    8
    Female
    Ben om die reden een test gaan halen in een dorp 45 minuten verderop waar niemand me kent. Te erg voor woorden eigenlijk. :roflmao:

Paardenbloem and qwerty123 like this.
  6. Popidepi

Popidepi Bekend lid

Sep 25, 2017
    672
    791
    93
    Ik erger mij júist niet in de winkel, met 2 jonge kinderen thuis voelt naar de winkel gaan als een mini vakantie. :roflmao:

7. Popidepi

Popidepi Bekend lid

Sep 25, 2017
    672
    791
    93
    Wauw. Applaus voor jou.

Pinkblossom likes this.
  8. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

Oct 3, 2013
    400
    209
    43
    Female
    Moeder

Haha ik denk niet dat het zo bedoeld is maar als ik het lees lijkt het heel erg sarcastisch:o:

9. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

Jul 18, 2018
    2,960
    3,840
    113
    Female
    Ik lees hier reacties van mensen die boodschappen op de band leggen als je nog bezig bent. Dit heb ik me nu dus bekeken in de albert Heijn maar hoe dan?
    Gaan mensen dan echt voor je staan om de boodschappen met gestrekte arm achter uw boodschappen op de band te leggen?
    Of ga je zelf heel vooraan bij de kassa de boodschappen op de band leggen? Dan vraag je er wel een beetje om :p

Ik zet altijd m'n mandje vanachter neer waar de band stopt en leg dan alles op de band. Met m'n kar blijf ik ook achter staan totdat alles op de band ligt.

10. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Of, heel gek idee hoor... je legt zélf even zo’n balkje neer? Ik leg er vaak in 1 beweging 2 neer; eentje voor en eentje achter mijn boodschappen. En nee, dat kost eigenlijk helemaal geen moeite.

qwerty123, Jackie87, masami and 3 others like this.
  11. Manana

Manana Fanatiek lid

May 3, 2017
    2,477
    1,420
    113
    Female
    Haha ik snap ook niet waarom anderen (inclusief mijn man) zich daar zo aan ergeren :rolleyes:

Paardenbloem and Kukido like this.
  12. Manana

Manana Fanatiek lid

May 3, 2017
    2,477
    1,420
    113
    Female
    Ik erger mij niet zo snel aan dingen en ben best een geduldig persoon, maar net ergerde ik mij wel kapot aan de mevrouw die lekker haar maandboodschappen stond in te pakken terwijl de kassiere bezig was met de 3e persoon in de rij achter haar! Ze had verdomme een winkelwagen mee. Gooi alles erin en ga ergens anders staan inpakken o_O

13. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

Jun 22, 2018
    3,695
    4,231
    113
    Female
    Aan de agressie. Vanmiddag een mafkees die gewoon met zijn kar iemand anders haar kar keihard opzij beukt. Gewoon stug doorlopen met een uitgestreken gezicht. Héél bijzonder.

14. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Misschien is t al genoemd maar wat ik zo irritant vind aan de Lidl is dat het gedeelte waar jij je boodschappen inpakt zo mega klein is. Sta als een idioot mn boodschappen in mn tassen te rammen. Nou gooi ik alles maar in t karretje en sorteer ik het in mn achterbak in de tassen.

15. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Het is bij de lidl ook niet de bedoeling dat je bij de kassa je tassen in gaat pakken. Het is de bedoeling dat je alles terug in je mandje of kar gooit en alles bij de inpaktafel of je auto in tassen doet.
    Vind het ook een dom systeem hoor. Erger me er ook aan. En dan staan er 1 soms 2 van die tafels waar iedereen dan in zou moeten gaan pakken. Kan je in de rij gaan staan bij de inpaktafel:confused:

16. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Wat een flauwekul zeg, ik vind het wel egoïstisch.
    Hoe weet jij nu of ze wel of geen tijd hebben.

Daarbij de winkel is tot 21.00 uur open en op zondag ook nog.
    En je kunt nog online bestellen en thuis laten bezorgen, pick-up point.

Wat egoïstisch van jou om hun geen sociale tijd, omgang met andere mensen te geven.
    Misschien is dat hun enige uitje voor de hele week.

Gezien de mensen in de zorg door de hoge werkdruk echt geen tijd hebben voor een praatje.

17. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Ah op die manier. Maar toch vind ik t irritant. Hier is volgens mij maar 1 in pak tafel. Heb ik alles 6x door mn handen gehad inmiddels. En dan thuis er weer uit. Anyway ik vind het stom. Sta ik in de zeik regen onder mn achterklep in te pakken :roflmao:

18. Biggetje100

Biggetje100 Niet meer actief

Nier echt supermarkt ergernis, maar goed, ik maakte het laatst nog in de supermarkt mee. Een moeder die via haar kind mij een sneer geeft. "Oh we moeten even een bochtje maken, die mevrouw loopt aan de verkeerde kant." Schei even uit zeg. :rolleyes:

Verder hekel aan mensen die niet snappen wat "de eerstvolgende mag bij deze kassa komen afrekenen" is. :mad:

Paardenbloem likes this.
  19. Jingle

Jingle Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ja dat deed ik ook, maar irriteerde er me dan toch aan want hetzelfde geld toch voor de klant voor mij?

20. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Die is ‘t gewoon vergeten? Of niet op de hoogte van die regel? Of hij vindt ‘t de taak van de klant die volgt ipv zijn taak? Ik snap de ergernis echt niet... Er is geen regel voor, die balkjes zijn gewoon een handig hulpmiddel om boodschappen te scheiden, het maakt niet uit wie ze neerlegt.

Paardenbloem likes this.

Share This Page