Dat je denkt op zondag... ik ren nog even naar de Vomar voor de 3 pizza voor 5 euro deal en dan begint bij nieuwe week op zondag!!! grrrrrr
Ik erger me het meest aan mijn eigen kinderen . De jongste heeft niet heel veel geduld en zit vaak vies te doen met het schilletje van de appels die voor de kinderen zijn. De oudste zegt bij 9 van de 10 dingen wat in de kar gaat "ohnee ga je dát maken, dat lust ik niet" (en het slaat nergens op, want zo vaak maak ik geen dingen die ze niet lust) en ook het blijven proberen extra koek of snoep in de wagen te leggen. (Dit vraagt ze gelukkig 1 keer, maar wel iedere keer). Ik doe nu heerlijk boodschappen zonder kids en dan erger ik me er alleen aan als iets op is, wat ik wil hebben.
Als ik in Duitsland boodschappen doe en een paar Nederlandse tokkie dames iemand die 3 dozen wijn meeneemt af gaan liggen zeiken op veelte harde toon. Maar zelf de hele drogist afdeling met haarkleuring en douchegel meenemen. En daar sta jij dan tussen met je goede gedrag.
Ben om die reden een test gaan halen in een dorp 45 minuten verderop waar niemand me kent. Te erg voor woorden eigenlijk.
Ik erger mij júist niet in de winkel, met 2 jonge kinderen thuis voelt naar de winkel gaan als een mini vakantie.
Ik lees hier reacties van mensen die boodschappen op de band leggen als je nog bezig bent. Dit heb ik me nu dus bekeken in de albert Heijn maar hoe dan? Gaan mensen dan echt voor je staan om de boodschappen met gestrekte arm achter uw boodschappen op de band te leggen? Of ga je zelf heel vooraan bij de kassa de boodschappen op de band leggen? Dan vraag je er wel een beetje om Ik zet altijd m'n mandje vanachter neer waar de band stopt en leg dan alles op de band. Met m'n kar blijf ik ook achter staan totdat alles op de band ligt.
Of, heel gek idee hoor... je legt zélf even zo’n balkje neer? Ik leg er vaak in 1 beweging 2 neer; eentje voor en eentje achter mijn boodschappen. En nee, dat kost eigenlijk helemaal geen moeite.
Ik erger mij niet zo snel aan dingen en ben best een geduldig persoon, maar net ergerde ik mij wel kapot aan de mevrouw die lekker haar maandboodschappen stond in te pakken terwijl de kassiere bezig was met de 3e persoon in de rij achter haar! Ze had verdomme een winkelwagen mee. Gooi alles erin en ga ergens anders staan inpakken
Aan de agressie. Vanmiddag een mafkees die gewoon met zijn kar iemand anders haar kar keihard opzij beukt. Gewoon stug doorlopen met een uitgestreken gezicht. Héél bijzonder.
Misschien is t al genoemd maar wat ik zo irritant vind aan de Lidl is dat het gedeelte waar jij je boodschappen inpakt zo mega klein is. Sta als een idioot mn boodschappen in mn tassen te rammen. Nou gooi ik alles maar in t karretje en sorteer ik het in mn achterbak in de tassen.
Het is bij de lidl ook niet de bedoeling dat je bij de kassa je tassen in gaat pakken. Het is de bedoeling dat je alles terug in je mandje of kar gooit en alles bij de inpaktafel of je auto in tassen doet. Vind het ook een dom systeem hoor. Erger me er ook aan. En dan staan er 1 soms 2 van die tafels waar iedereen dan in zou moeten gaan pakken. Kan je in de rij gaan staan bij de inpaktafel
Wat een flauwekul zeg, ik vind het wel egoïstisch. Hoe weet jij nu of ze wel of geen tijd hebben. Daarbij de winkel is tot 21.00 uur open en op zondag ook nog. En je kunt nog online bestellen en thuis laten bezorgen, pick-up point. Wat egoïstisch van jou om hun geen sociale tijd, omgang met andere mensen te geven. Misschien is dat hun enige uitje voor de hele week. Gezien de mensen in de zorg door de hoge werkdruk echt geen tijd hebben voor een praatje.
Ah op die manier. Maar toch vind ik t irritant. Hier is volgens mij maar 1 in pak tafel. Heb ik alles 6x door mn handen gehad inmiddels. En dan thuis er weer uit. Anyway ik vind het stom. Sta ik in de zeik regen onder mn achterklep in te pakken
Nier echt supermarkt ergernis, maar goed, ik maakte het laatst nog in de supermarkt mee. Een moeder die via haar kind mij een sneer geeft. "Oh we moeten even een bochtje maken, die mevrouw loopt aan de verkeerde kant." Schei even uit zeg. Verder hekel aan mensen die niet snappen wat "de eerstvolgende mag bij deze kassa komen afrekenen" is.
Ja dat deed ik ook, maar irriteerde er me dan toch aan want hetzelfde geld toch voor de klant voor mij?
Die is ‘t gewoon vergeten? Of niet op de hoogte van die regel? Of hij vindt ‘t de taak van de klant die volgt ipv zijn taak? Ik snap de ergernis echt niet... Er is geen regel voor, die balkjes zijn gewoon een handig hulpmiddel om boodschappen te scheiden, het maakt niet uit wie ze neerlegt.