je grootste tranentrekker ooit op tv?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by shenoby, Oct 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik word heel emotioneel van al het kinderleed wat te zien is op tv, bijv. dreigende hongersnood in Nigeria, als ik al die hongerbuiken zie, kan ik daar echt een nacht niet van slapen.

Tranentrekkers verder bij bijv de film Schindler´s List of Sophie´s Choice.

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ehm die aflevering van Grey's Anatomy dat Denny (?) stierf...

Qua films; bij ET huil ik altijd...

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    DEZE FILM IS AL ERG OUD,MAAR MISSCHIEN KENT IEMAND HEM???the champ,,gaat over een vader die bokser is en dat ie op het laatst ko wordt geslagen,en dat zijn zoontje dan in de ring komt en zegt"""no daddy,dont dye!!!!zo heb nu weer natte ogen

4. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man heeft het iedere keer bij de film Jerry Maguire,hij heeft hem al tig keer gezien

Nummer 4....Jaaa the champ dat was echt een zielige film

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    snif sniff,,jeugd;)sentiment

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik moest altijd maar dan ook altijd janken bij de surprise show, vooral aan het einde. en ook bij all you need is love

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst

jij bent vanaf nu mijn heldin. :$:$:$

ik ben al jaren en jaren op zoek naar de naam van deze film. Ik heb deze film heel vaaak gezien op tv maar wist niet meer hoe deze film heette, idd vette tranentrekker.

dus bij deze: DIKKE KUS:D

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

oeh nog zo'n tranen trek moment besef ik me nu,
    het laatste deel van sissy, wanneer haar dochtertje op de rode loper naar haar toe komt rennen

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuhmm... ik huil nooit zo snel om films of serie's.

Gisteravond werd ik wel een beetje emotioneel toen ik zag dat een baby 6 dagen onder het puin had gelegen na een aardbeving en dat hij nog leefde. Vond het zó zielig :(

Oh, en dat youtube filmpje met die leeuw die zijn verzorgers herkend na zoveel jaar. Met dat liedje van Whitney whatshername eronder. Daar word ik emotioneel van.
    Ik heb een keer een golden retriever puppy gezien die als "oefen matriaal" voor game dogs werd gebruikt. Moest toen even flink slikken.

Oh en ik weet er nog 1! :p
    De aflevering van Oprah, over asielhonden. Er stond een ontzettend mooie Pitbull op de operatie tafel, lief te kwispelen. Die kreeg een spuitje, omdat niemand hem wilde. Na zoveel dagen werden die honden ingeslapen.
    Verschrikkelijk, toen heb ik wel heel erg gehuild :( Die blik van dat beestje.

10. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

Jan 28, 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ojaaa kom idd niet aan dieren,,want dan huil ik echt overal om,,:$:$

11. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    Dit heb ik ook gezien, inderdaad bij mij ook: tranen!
    En dat stukje van 11 sept, dat je mensen uit het world trade center zag springen, en je hoort ze gewoon doodvallen op die daken.. Kreeg toen ook tranen.

Hello goodbye vind ik ook een prachtig programma! ook een tranentrekker.

En als ik bevallingen op tv zie, ook tranen!

En iets stoms misschien, maar bij de audities van popstars was een vrouw die zong een mooi lied (ze kon ook echt mooi zingen) en haar dochtertje (paar maandjes oud) zat op schoot bij henk-jan, en dat kindje kreeg helemaal grote ronde ogen. was heel indrukwekkend om te zien ---->> tranen ;)

Toen met de tsunami heb ik een paar dagen steeds weer moeten huilen. Vond het zooo verschrikkelijk! Nu nog, als ik er aan denk!

En bij Bambi..

Ach ja, zo kan ik nog wel even doorgaan

Toen ik nog geen mama was, huilde ik heel zelden. Maar nu, poeh! bijna dagelijks, echt niet normaal. Al bij een zielige reclame worden mijn oogjes nat hoor!
    Heb het ook met boeken trouwens, de eerste keer dat ik dat had was met de boeken van Kluun (komt een vrouw bij de dokter!).

12. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

Jun 6, 2009
    2,046
    0
    0
    haha, mn vriend weet nu al wel steeds beter "het" jank moment te herkennen als we samen wat kijken.
    Dan kijkt ie me aan, en zegt ie; laat me raden, je moet wéér huilen *met een grote grijns op zijn gezicht..*

En dan zeg ik al met een piep-tril-stemmetje; '...ja, maar het was zooo zielig'

13. Aura

Aura Niet meer actief

Oooh kiss dat zegt die van mij precies hetzelfde haha..

Waar ik van het begin tot het einde om moet janken is platvoet en zijn vriendjes...vooral het stukje met de rots dat die mama net dood is :'(

The Green Mile doet het ook altijd goed en ooit een keer een docu gezien over sextoerisme in cambodja.....heb nog nooit zo zitten vloeken voor te tv en de tranen kwamen ook veelvuldig mee.

14. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    tragische gebeurtenissen op het nieuws, ik mag er eigenlijk niet naar kijken, zoals met koninginnedag afgelopen jaar en die kerel die met een mes een creche is binnengestormd in dendermonde in januari van dit jaar...

verder idd Ik mis je... en vroeger Het spijt me

15. zicht

zicht Niet meer actief

Tijdens de film ps i love you heb ik echt van begin tot eind echt lopen brullen.
    Ook het boek komt een vrouw bij de dokter heeft voor de nodige tranen gezorgd.
    En oja de film dancing in THE dark met Björk. Mijn God wat heb ik gejankd!

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    ok.. ik heb laatst met mijn vriend als een idioot gehuild om "marley and me".. je weet gewoon dat die hond doodgaat, maar deed me zo aan onze eigen hond denken die we in hebben moeten laten slapen

ooh en waterschapsheuvel.. met die konijntjes.. als ik bright eyes hoor moet ik ook altijd janken :)

17. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

Mar 16, 2009
    1,614
    0
    36
    Female
    De film Sweet November en The Green Mile idd. En met van die waargebeurde verhalen op woensdagavond zijn ook behoorlijk wat tranen gevloeid!!

En bij de trailer van de film "Komt een vrouw bij de dokter" kon ik het ook al niet droog houden!

18. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Bij mij is dat de film "Ghost" daar kan ik het met geen mogelijkheid droog houden. Komt ook grotendeels omdat het liedje bij de crematie van papa is gedraaid.

Bij Derrick Ogelvi (weet niet hoe je het schrijft) heb ik regelmatig een trillend lipje
    Als ik Hello&Goodbye kijk dan heb ik het ook regelmatig moeilijk.

Als er dan bepaalde programma's op tv zijn dan zegt mijn manlief altijd; Ooooh ga je Biediebie doen?, kom maar lekker bij me hoor.
    Haha vind het altijd grappig en lief hoe hij het zegt.

19. Shyness

Shyness Bekend lid

Aug 17, 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja de film en het boek van PS: I love you hebben ook heel wat tranen bij me opgewekt.

Meerdere malen bij Greys Anatomy!

20. lillybit

lillybit Actief lid

Sep 18, 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Ik heb een paar jaar geleden een docu gezien bij Oprah,
    over de meisjes in China hoe ze daar behandeld worden en ze lieten daar ook sterfkamertjes zien het geluid wat diemeisjes maakten en hoe ze vast gebonden lagen en zaten.
    Ik heb toen flink gehuild en zooo boos op de wereld geweest.

Share This Page