is schindlers list al geweest? dat moment dat je dat rode jurkje ziet liggen op die stapel met kleren die van de gaskamers afkomen..van dat meisje wat je een tijdje ziet rondhuppelen.. dan voel ik mijn joodse achtergrond weer.. ahum.. mijn overgrootvader was joods.. maar dan nog! oh en la vita e bella, op het moment dat hij die plaat op zet voor zijn vrouw in het kamp.. baccarole heet dat volgens mij.. van verdi of zo.. prachtig! ga ook nooit meer naar een herinneringskamp als ik zwanger ben.. gingen met het werk naar westerbork, was echt drama..
ok dames hier komt er weer een, enne niet lachen he.. ik zag net een stukje van de laatste uitzending van telekids, dat carlo en irene voor het laatst het afsluitende liedje zingen. je weet wel, nog 3 , 3 minuten voordat ik stop, dat ik kap dat ik nok.... enz. mmm, moet toegeven dat ik traantjes voelde!!! tja kan er niets aan doen, kan al janken als ik met me kids door het bos loop, maar dan van geluk he!!! joyce
Euh...Bambi, Nemo, maar vooral Brother Bear...heb hem al tig keer gezien, maar blijft grienen! (en ik ben geeneens zwanger ) Maar als ik bij tekenfilms al huil, snappen jullie wel hoe het er hier aan toe gaat, dus hoef de rest van de lijst zeker niet op te noemen he?! Ik kan al vreselijk huilen bij een goed boek!! (de wijde hemel...pfoeh, da's echt een tranentrekker!)
En heel gek, ik moet ook vaak huilen als ik bepaalde muziek hoor, en me dan voorstel dat ik daar over een paar jaar misschien gek op sta te doen met mijn zoontje. Ik hoorde vanmiddag dat liedje van K3 op de radio, en toen bedacht ik me dat ik over een paar jaar misschien wel bij hun concert sta met een dolenthousiaste peuter naast me. En ja hoor....*snik* Als ik denk aan alle leuke dingen die ik nog met mijn kind ga doen, ben ik echt onwijs gelukkig, vandaar die tranen... Of houden jongetjes niet van K3?
Jahoor, jongetjes houden zeker wel van K3. Net als dat meisjes helemaal idolaat kunnen zijn van Cars (Tja, ik leef een beetje in de omgekeerde wereld hier geloof ik)
Ooit een trilogie gelezen, voor jongeren, over Buddy (Buddy's song, Buddy's blues) over een jongen die goed kan zingen en bekend wordt. Aan het einde van het derde boek is zijn vriendin zwanger en er gebeurt iets ernstigs (ff geen clou verklappen ) en dan hield ik het nooit droog...
- De laatste aflevering van Friends.. "did she get of the plane, dit she get of the plane???" .... "I got of the plane.." Heerlijk! - Ik heb de verzamel DVD box van Oprah en daar staat een stukje op van een man die heel veel afgevallen is. Hij wilde altijd een Porsche maar hij paste er nooit in. Oprah had geregeld dat hij in een Porsche mocht zitten. Wij wisten natuurlijk allang dat hij die auto zou krijgen (duh, het is Oprah!), maar het moment dat hij dat zelf beseft. Tranen met tuiten, echt waar. - de film The Object Of My Affection. Het moment dat Jennifer Aniston aan Paul Rudd vraagt met wie hij wil zijn, en dat hij zegt dat ie met zijn vriend wil zijn. Heb de film al zo vaak gezien, maar moet elke keer weer huilen. - de film Four Weddings and a Funeral, dat die man doodgaat en zijn vriend een gedicht van W.H. Auden voorleest en dat ze zich dan pas realiseren dat die twee een relatie hadden. - Grey's als Denny doodgaat, en als Alex en Izzy gaan trouwen. En nog zoveel meer. Het boek van Kluun inderdaad. Had dat nooit eerder gehad met een boek, maar met dit boek heb ik echt zitten janken. En inderdaad, sinds ik zelf een dochter heb is het nog veel erger geworden dan het al was.
Ohja, La Vitae e Bella ook! En ooit een film gezien over een jongetje dat aids heet. Ik geloof dat het "Go towards the light Benny" heette. Weet niet meer precies hoe het ging, maar wel dat ik vreselijk gehuild heb.
Niet van tv maar waar ik echt VER-SCHRIK-KE-LIJK bij heb moeten huilen was dat filmpje met die vader en gehandicapte zoon die een marathon rennen samen. Team nogwat...wat was het ook alweer.... ff zoeken: Dit staat er bij: Zegt een zoon tegen zijn 55 jarige vader : Pap, wil je een marathon met me lopen? De vader, die zelf een hartaandoening heeft, zegt desondanks JA. Ze lopen een marathon samen. Zoon vraagt : Pap wil je nog een marathon met me lopen? Vader zegt weer JA. Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader "Pap wil je de IronMan met mij doen?" De "IronMan" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 KM zwemmen, 180 KM fietsen en vervolgens 42 KM hardlopen). Vader zegt weer JA. http://http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=VJMbk9dtpdY Tranen met tuiten!
Ik jank tegenwoordig met alles.. Noem het altijd maar de verlate kraamtraantjes(want die heb ik toen niet gehad). Bijvoorbeeld: Als ons meisje even tussen in in het grote bed ligt (van geluk dan he!)Of als ze bij me aan het drinken is. Maar er zijn zat films series(extreme home make over, oprah, all you need is love, ga zo maar door ) En dit vind ik ook zo'n tranen trekker. YouTube - Chantal Janzen - Papa Chantal janzen die het nummer papa (van stef bos) zingt Spreekt me heel erg aan om dat mijn vader nu alweer bijna 3 jaar gelden is overleden.
grey´s! dood van denny, nog steeds, en de laatste aflevering van seizoen 5. hij word binnenkort uitgezonden, dus voor degene die m nog niet gezien hebben, tissues erbij!! laatste aflevering van friends/satc ook moeilijk. heb ze nu te vaak gezien om nog om te huilen, maar wel n beetje keelpijn nog. heb het nu tijdens mijn zwangerschap veel met kindertelevisie (uit mijn jeugd). laatst zitten janken om de telekids special, nu met moeite bij kinderen voor kinderen. vriend dacht ook dat ik gek geworden was..
Ik had het vorige week met de film Up van Disney/Pixar. Dat stukje waar het kleine jongentje gaat trouwen met z'n jeugdvriendinnetje en dat ze bij elk shot ouder worden. Er zit geen tekst bij, alleen maar muziek. Maar tranen met tuiten. Zelfs m'n man zat z'n tranen weg te pinken.
de film "als je begrijpt wat ik bedoel". ja.. dat is een tekenfilm maar als olivier b bommel in de bergen dat draakje aan het zoeken is (zwelgje... zweeeelgje.... zweeeeelgjeeee) dan breekt mijn hart
oooo nee zwelgje is ook idd een gouden oude. dat is echt dweilen met de kraan open. enne hier ook een peuter van net 2 die k3 erg leuk vindt, zingt mee, en o wee als het verkeerde liedje aanstaat.. mama vind k3 ook erg leuk, moet zelfs daar af en toe ff bij slikken. ook tranen van geluk.. vb staat mijn vriend met de jongens op het cb hoort hij achter zijn rug om de arts tegen de assistente fluisteren dat we 2 van zo'n heerlijke jongens hebben. dan kan je toch niet anders dan supertrots zijn!! heb vandeweek de trailer gezien van het boek van kluun, was nu al weer janken. dat moment dat ze afscheid neemt van haar dochtertje, bah, ook omdat je weet dat het mensen gewoon echt overkomt. als ik er nu al aan denk dan krijg ik al een brok in mijn keel. ben gewoon echt een emokip geworden, gelukkig ben ik zo te lezen niet de enige!!! joyce
City of Angels...owww..snikkk! En Greys anatomy. Afgelopen week met de bruiloft van Izzie .....tranen met tuiten!
Oh ik kan om vanalles huilen. Maar iig om: - Titanic - I am Legend - Tristan & Isolde (het einde) - Charmed (afl. dat Phoebe cole moet afmaken) En qua muziek: Bright eyes (Simon & Garfunkel)
Oh, Alle honden gaan naar de hemel. Gegarandeerd janken! Of het gedichtje van de regenboog brug, ik heb echt een zwak voor dieren. 'Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug. Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig. Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen van de dagen die voorbij zijn... De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan op een dag kan het gebeuren dat eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG.'