Je grote liefde..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jarina

Jarina Actief lid

19 apr 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo Dames,

Ik ben eens benieuwd hoeveel van jullie nog altijd bij hun 1e echte liefde zijn...

Ik ben zelf nog wel heel erg jong dus ben nog altijd bij mijn 1e. Toen we 12 waren hadden we kalverliefde toen was het uitgegaan en sinds mijn 15e zijn we weer samen gekomen. En dat is nog altijd zo.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben nog steeds bij mijn 1e liefde :).
    We kwamen bij elkaar toen we 14 en 15 waren, toen even uit elkaar geweest want we waren toch wel erg jong. Toen we 18 en 19 waren weer serieus bij elkaar gekomen :).

3. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    geef jezelf niet even een aftrap? ;)

ik ben nog steeds bij mijn eerste echte enige en grote liefde

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik:D
    Vorige week waren we 11 jaar getrouwd:)

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik ben nog steeds bij mij eerste grote liefde!
    Nu 6 jaar alweer..

Ik heb nadat ik verliefd werd op hem (hij niet op mij) wel 2 andere kleine relaties gehad van paar maanden..

Liefs

6. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik... dit jaar zijn we 10 jaar samen

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik niet, dit is mijn tweede liefde, maar wel mijn grootste liefde en laatste liefde (ga ik van uit he)

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik was 18 en hij was 23(aaaah wel schattig) en nu ben ik 26 en hij 31

We gaan op 16 juli trouwen en we zijn dan op 3 dagen na 8 jaar samen.

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik niet meer, ben 6 jaar bij hem geweest. Hij was mijn 1e liefde maar niet mijn grootste liefde. Dat is mijn man, met hem ben ik nu 5.5 jaar samen en bijna 2 jaar getrouwd

10. tulip

tulip Niet meer actief

wij zijn bij elkaar gekomen toen we 15 en 17 waren, nu nog bij elkaar en de trotse ouders van een meisje en gaan in 2011 trouwen.:D

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik was 15 en hij 21, zijn nu 9 jaar samen

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zit nu in mn 3e relatie...Mijn 2e grote liefde, maar wel de allergrootste.

Mijn 1e grote liefde heb ik nog steeds een klik mee..Vind ik erg fijn.

En dan is er nog de allerallerallergrootste crush die ik ooit heb gehad hahahaha...*Denk aan knappe papa op het schoolplein topic;)* Die ene man waar ik van ga stotteren en onzin van ga uitkramen..:p

Maar mijn allergrootste liefde, daar ga ik over 1,5 week JA tegen zeggen :D

13. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik heb maar 2 grote liefdes gehad en eentje heb ik nooit meer gezien en van de ander heb ik een kind maar ook niet meer gezien hahaha ja gaat lekker he! :p

14. danip

danip Niet meer actief

Nee, mijn man is mijn 3e liefde :D Maar wel de grootste liefde, en vergeleken bij hem waren de vorige 2 echt niks..

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hij is niet mijn 1ste liefde, maar wel mijn 1ste echte relatie, en iemand waarbij ik echt 100% mij kan zijn, en vertrouwd voelde vanaf dag 1(nu 3jr)

16. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hahahaha :D sorry maar het staat er echt heel grappig :)

Ik ben nog bij mijn 1e en grootste liefde, wel even een pauze tussen gezeten maar nu inmiddels weer 4 jaar samen over 2 weekjes!

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben al meer dan de helft van mijn leven samen met mijn eerste grote liefde 8) Ik was 16 toen we verkering kregen (hij 18 ), en nu ben ik 33.
    We hadden al 11 jaar een relatie toen we eindelijk eens gingen samenwonen :D En pas na 15 jaar relatie hebben we een kind gekregen. Getrouwd zijn we ook nog steeds niet. Wij zijn laatbloeiers, maar wel langbloeiers :D

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Het zou lullig zijn om te zeggen dat mijn eerdere relaties geen liefde was, maar toen ik eenmaal samen met mijn man was voelde ik natuurlijk wel dat het ook anders kon. Met eerdere relaties heb ik ook nooit die overtuiging gevoeld, dat ik met die persoon oud wilde worden....

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier ook nog altijd bij mijn 1e liefde. Op de middelbare school een tijdje achter hem aan 'gehuppeld' tot ie me eindelijk eens zag 'huppelen'. En sinds dien zijn we samen, inmiddels alweer ruim 10 jaar.

20. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Nee en dat vind ik een goed iets als mens zijnde groei je en op mijn 17e had ik andere wensen en "eisen" in een relatie als dat ik nu heb, sommige mensen kunnen met elkaar meegroeien maar dat zie ik niet zo zitten, ik wil ontdekken, rondkijken en dan als ik weet wat ik niet wil, dan bewust kiezen wat ik WEL wil, en de nodige ervaring hebben zodat ik elke dag kan zeggen dat ie het beste is wat me is overkomen (want ik weet dat uit ervaring)

Ik zou anders altijd afvragen hoe het zou zijn met een ander, blijf ik blij hem uit angst voor alleen zijn, ik heb nu de wereld ontdekt en hem eruit gekozen ipv voor veilig gegaan (ik heb op mijn 18e mijn toenmalige partner eruit gezet, uit mijn huis) als ik voor veilig had willen gaan had ik bij hem gebleven. Maar ik wilde meer uit het leven halen en ja daar had ik ook spijt van kunnen krijgen maar op zijn minst kan ik wel zeggen dat ik het geprobeerd heb..

Dit is geen aanval op iemand zijn leven dit slaat op mijn leven en mijn keuzes...

Deel Deze Pagina