heb hiervoor 2 'grote' liefdes gehad waarvan de 1e achteraf een geluk was dat het over was (was nog veel te jong) en de 2e was erg jammer, heb er ook lang verdriet van gehad en was ook echt er van overtuigd dat wij samen kindjes zouden krijgen en oud zouden worden. toendertijd: helaas toch niet maar gelukkig is dat uit gegaan, anders was ik nu niet bij mijn allergrootste liefde geweest en hadden we ook niet zo'n ontzettend mooi ventje gehad!!!! dus eigenlijk ja: ben bij mijn grote liefde!!!!
Wij zijn nu 8 jaar samen..We waren elkaars eerste liefde,ik werd bijna 15 jaar en hij was 17 En in juli zijn we 3 jaar getrouwd!
Dit is wel mijn langste liefde, (zijn nu 16 jaar bij elkaar) maar niet mijn grootste liefde...... Die heb ik ontmoet toen ik wat jonger was, maar die ging helaas verhuizen naar ver onder in het Limburgse land en ik woonde destijds in Overijssel, zat op school en had geen enkele mogelijkheid om hem tegen te houden of mee te gaan.... Heb hem na die tijd nooit meer gezien of gesproken en vraag mij af en toe nog wel af hoe het toch met hem zou zijn.....
Hier ook nog bij mijn eerste liefde. Ik was 14 hij was 16 en dit jaar zijn we 13 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd. Het is ook nooit uit geweest en zou nog steeds niet zonder hem kunnen.
Ik ben wél nog bij mijn eerste, echte liefde. Hij 15, ik 16. Zaten samen op school. Binnen 2 weken zijn we 10 jaar samen, sinds verleden week 1 jaar getrouwd.. Maar je hebt ontzettend gelijk, je moet de wereld verkennen, proeven van het leven. Als je het gehad hebt, kan je beter keuzes maken. Wij zijn eens een maandje uiteen gegaan en hebben nu nog steeds moeilijke periodes. Ik ben blij met hem en hou van hem, maar we waren te jong gewoon.
ik heb voor mijn man 2 vriendjes gehad.... bij mijn eerste vriendje was ik 14.. ik wist dat het niet voor altijd was... het was gewoon leuk... nee dat was niet mijn eerste echte liefde, daarna werd ik verlieft op manlief... maar hij is 8 jaar ouder als ik dus we deden er niets mee... heb toen heel even een ander vriendje gehad terwijl ik verliefd op een ander was... na een paar maandjes bleek hij ook verliefd op mij en heb ik het uitgemaakt met mijn 2e vriendje... ben ik bij mijn eerste liefde... ja dat denk ik wel... manlief is mijn eerste echte grote liefde,
Ik heb veel liefdes gehad met mijn jonge leeftijd .. Maarre, F. was al een tijdje mijn echte grote liefde, uiteindelijk werd het echt serieus! En we zijn nog samen en gelukkig ..
Mijn vriend (bijna man) is niet mijn eerste liefde maar wel mijn grote liefde. En we zijn al 16 jaar bij elkaar dus ook al wel heel erg lang.
mooi om te lezen dat er nog zoveel dames bij hun eerste echte grote liefde zijn zeg. ik niet meer,zijn liefde voor mij bleek niet groot genoeg,met als gevolg dat ie mij op elk gebied bedrogen heeft,financieel want we hadden een eigen zaak,en hij bleek zijn *** geregeld in andere dames te steken........
tja,dat heb ik nu ook met mijn vriend,hij is niet mijn eerste liefde,maar wel echt de liefde van mijn leven.....al duurde het vertrouwen van mij in hem erg lang,hij had geduld,en zou echt niet meer zonder hem kunnen/willen. ben trots dat ie mijn schatje is,en de vader van ons kleintje.
Mijn man is mijn eerste liefde en mijn grote liefde. We kregen verkering toen ik 15 was en hij 17. We zijn nu bijna 12 jaar samen, waarvan 9 maanden getrouwd.
Hiervoor heb ik 2 korte relaties gehad en ben al 5 jaar samen met mijn man waarvan we 1jaar en 1 maand getrouwd zijn..
Het valt me op dat vrij veel mensen al heel jong bij hun huidige partner zijn gekomen. Alhoewel ik dit heerlijk vind om te lezen ben ik een klein beetje verrast. Ik heb zelf op mijn 28ste mijn man ontmoet en hij was net 30. Hij heeft me gered van een hoop elende. Mijn ridder had geen wit paard maar een volvo liefs Janna
Ja, leuk om te lezen! Ik ben ook getrouwd met mijn eerste liefde, ik was 16 toen ik verkering met hem kreeg, nu ben ik 29 en een bruiloft en twee heerlijke lieve kindjes verder! Best bijzinder eigenlijk..alweer 13 jaar samen waarvan 5 jaar getrouwd.