Je grote liefde..

Discussie in 'De lounge' gestart door Jarina, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    ben al sinds mijn 16de met mijn huidige vriedn samen en ik ben nu 23 dus ja mijn grote liefde en inmiddels hebben we een meisje van ruim 8 maanden:D

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nee niet meer , heb maar een grote liefde gehad ( wel meerdere relaties ) en diegene is de enige waarmee ik mijn leven wel mee zou willen delen maar hij heeft mijn hart gebroken :( Klinkt wel wat dramatisch maar zo voel ik het wel , maar ik hoop dat er nog een grote liefde langskomt :D

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik ben niet meer bij mijn eerste liefde maar wel bij mijn grote liefde ;)
    Ik denk dat daar wel een verschil in zit. Mijn eerste liefde was een jongen met wie ik 7 jaar ben samen geweest. Maar mijn grote liefde is degene voor wie ik mijn eerste liefde heb verlaten :D

4. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik ben nog steeds samen met mijn eerste en grote liefde. In de zomer zijn we alweer 6 jaar samen.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb mijn 1e grote liefde laten gaan na 8 jaar omdat zijn drank-en gokverslaving een steeds grotere plaats in zijn leven innam.
    had hij die verslavingen niet gehad, waren we nog altijd samengeweest..daar ben ik 100% zeker van.
    Toch ben ik blij dat ik heb mogen ervaren hoe het is om ook van anderen te houden.. mijn huidige partner ken ik bijna 25 jaar, was wel kalverliefde geweest, maar daarna uit oog verloren tot 3 jaar geleden, nu getrouwd en ons 2e kindje is onderweg... en ja, ondanks mijn 1e liefde durf ik voluit te zeggen dat ik nu samen ben met de man van mijn leven.

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

niet mijn eerste liefde ik had er al 2 langdurige relatie op zitten.
    maar dit is wel mijn grootste liefde.

7. Seth

Seth Niet meer actief

Mijn eerste echte grote liefde is op 29 jarige leeftijd overleden enkele jaren geleden, na 10 maanden plotselinge ziekte...... we waren net bezig "ons nestje te bouwen"....
    117 km voor hem verhuisd en hadden net een huisje gekocht... op de dag dat we de sleutel kregen, kreeg hij zn beenmergtransplantatie... maar heeft allemaal niet mogen baten...

had van te voren wel eerder samen gewoond, maar had al het gevoel dat dit meer "uitvlucht" was..... met mn grote liefde, was het liefde op eerste gezicht... en wist ik dat het "voor altijd" zou zijn.... al had ik dit niet voorzien..:(

Nu gelukkig samen, met mn tweede grote liefde.... en toevallig (?) een oude maat van mn eerste grote liefde....

8. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ja nog steeds bij mijn 1e grote liefde.
    was 15 toen ik met hem kreeg en nu ben ik 25, dus al 10 jaar lekker saampjes.

9. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jeetje wat vreselijk erg zeg :(:( Denk je eindelijk de ware gevonden te hebben word hij zo ruw van je weggehaald , bah wat kan het oneerlijk zijn af en toe .... Wel fijn dat je nu toch weer gelukkig bent !!

10. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

nee ik ben niet bij mijn 1e liefde gebleven
    maar dit is voor mij wel mijn 1e echte liefde heb geen leuke tijd gehad met mijn andere ex..
    en ben nu al 6,5 jaar samen met hem en met hem wil ik oud worden;)

11. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja, tenminste ik ben nog bij mijn eerste vriend, nu man. We zijn inmiddels 8 jaar samen.
    Hij is niet mijn eerste liefde (ben vreselijk verliefd geweest op een andere jongen, maar dat was niet wederzijds ;))

12. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Hier ook nog steeds met mijn eerste en grote (jeugd)liefde. Ik was 16 en hij 17 jaar. Zijn nu in juli 12 jaar samen en daarvan 2 jaar getrouwd. Hebben ondertussen 2 gezonde kinderen op de wereld gezet en zijn bezig voor spruit nummer 3.

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Mijn eerste grote liefde ging ik voor het eerst mee samenwonen. Na 2 jaar ging het uit. Nu heb ik mijn allergrootste liefde gevonden en ik weet voor 200% zeker dat dit de ware is...

14. Fleur81

Fleur81 Actief lid

2 mei 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Hier ook nog samen met mijn 1e en echte liefde. Wel de nodige strubbelingen gehad en hard moeten vechten om het te krijgen zoals het nu is, maar is het helemaal waard! Nooit spijt gehad, of gedacht: hoe zou het, of had ik maar... Nee hoor, ben nog tot over mijn oren verliefd op mijn kanjer! Krijg nog vlinders in mijn buik als ik weet dat hij onderweg naar huis is van zijn werk :)

15. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    Ik ben op 2 aug. 2010.
    Al 20 jaar samen met mijn man!:D
    en ik ben 36 jaar en ik heb 5 kinderen:p

16. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik ben ook bij de liefde van mijn leven, heb op mijn 14e paar weken verkering met hem gehad, maar vond hem te oud en hij woonde half uur bij mij vandaan :) maar toch op mijn 16e weer bij hem terug gekeerd en nu ben ik 24 dus al 8 jaar samen, bijna 2 jaar getrouwd en 1e kindje komt in november :D hij is 4 jaar ouder, valt reuze mee, maar toen was het heel wat haha

17. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik! Ik kreeg verkering met manlief toen ik 14 was, en nu inmiddels 19 jaar later zijn we nog steeds bij elkaar (5 jaar getrouwd en 2 kindjes). Hij was en is mijn 1e grote liefde! Het is ook nog nooit uit geweest tussen ons, dus heb een relatie van 19 jaar (ik ben dus meer dan de helft van mijn leven bij hem)

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik heb van mijn 15e tot mijn 18e wel wat losse vriendjes gehad. Maar serieus was dat nooit.

Mijn huidige vriend is wel de eerste en enige waarmee het ooit "echt" geweest is.

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik ben ook nog steeds samen met mijn eerste liefde, inmiddels alweer 9 jaar:)

20. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hier een 2e grote liefde, heb een aantal losse relaties gehad, en 5jaar een vaste, toen dacht ik dat hij het was..niet duss..
    toen ik 21 was ben ik mijn huidige man tegengekomen, en ziehier alweer bijna 7jr samen en 5 getrouwd!

Deel Deze Pagina