je heb een jongen en een meisje wat wil je nog meer???

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    al die opmerkingen slaan helemaal nergens op.
    wij krijgen ook steeds meer van die opmerkingen.
    ik heb een 3de nooit uitgesloten en als het aan mij ligt komt er ook nog een 3de.
    maar mn man moet het er natuurlijk ook nog mee eens zijn en die twijfelt nog een beetje en de natuur heb je ook niet in de hand.

we hebben pas een huis gekocht met een kamer extra en toen kwamen er dus steeds meer opmerkingen over een 3de kindje.
    hoe ik het dan ga doe met mn werk, of het financieel wel kan, of het wel verstandig is vanwege mn gezondheid (heb 2x bi gehad).

ik luister er niet meer naar.
    we gaan eerst verhuizen, dan kijken we verder en gaan we het er samen serieus over hebben.

liefs doris

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Toen wij mijn ouders vertelde dat we de mmm in gingen voor een brusje waren ze allesbehalve blij... we hadden er een en dat was meer dan genoeg, samen met de 2 stiefkinderen was het gezin volgens hun compleet. toen ik meteen de 1e keer ook zwanger raakte waren ze niet zo heel blij en toen bleek dat het een tweeling was waren ze zeer bedroefd en god wat hadden we ons toch op de hals gehaald...
    nou mooi schijt aan hun mijn leven en mijn kinderen....
    nu zijn wij compleet en gelukkig met onze kinderen...
    mooi laten kletsen je hoeft niet te leven met die mensen alleen met je partner en je kinderen.
    hou de eer aan jezelf en doe lekker waar je je goed bij voelt!

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik had m gister weer hoor, nieuwe stagiaire op het werk: 'Ik hoor dat je zwanger bent van een tweeling, ben je in ieder geval gelijk klaar!' Zucht..

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Hier is het trouwens gemengd, mijn moeder vindt twee kinderen zo weinig en geeft ons groot gelijk dat we een derde willen (ongeacht geslacht)
    Mijn sm snapt het niet.. Zij denkt dat het echt om het meisje krijgen gaat. Ze had zelf ook door willen gaan voor een meisje. Mij boeit het niet, ik wil gewoon nog een baby ooit.

Deel Deze Pagina