Dat doe ik ook, want ik mag dan al niets meer zeggen Omdat mn vriend haar dan al heeft "gesproken". Ik werk 32 uur en hij is volledig thuis... dus hij ontdekt het vaak als eerste
Haha dat zijn ze eigenlijk al , maar niet goed genoeg dus, Schoonmoeder was er ik was ontzettend moe onze jongste word al een week om 04.00 uur wakker dus zij wou wel even oppassen terwijl ik ging slapen, ik hoorde benden dochter naar de wc gaan, ben er toen uitgegaan en met schoonmoeder gepraat over hoe heerlijk ik geslapen had tot ik zei, ging dochter net niet naar de wc ? Dan is ze nu wel heel lang bezig met handen wassen, Ze had een stoeltje gepakt om op het aanrecht te klimmen Vrees nu al voor de basisschool dat ze zelf gaat knippen
Hier ook een dame die echt heel mooi haar heeft en lang. Toen ze bij een buurmeisje aan het spelen was, kwam de moeder haar terugbrengen, want ze hadden in elkaars haar geknipt. Weg mooi bos haar. Nu heeft ze nog een dus bosje over. Er is echt heel veel tussenuit geknipt, sommige plukjes zijn maar 3cm lang ongeveer en anderen weer een cm of 10. Hier naar de kapper geweest en die heeft er wat laagjes bij in geknipt en de gewone lange haar lengte zo laten zitten, anders was het te rigoureus
Ooh dat is ook schrikken !!! Ik zou niet weten hoe ik gereageerd had als ze her en der plukken eruit geknipt zou hebben, denk dat ik er wel van had kunnen janken, vond deze pluk al niet grappig
Haha ja achteraf valt het ook best mee... Volgens mij was het meer voor mij de schrik haha, vond het een beste pluk en die was gewoon 13 cm Op dat moment echt niet leuk ! Schrok er ook echt van zo'n prachtige lok weg, maar inderdaad het had veel erger gekund haha Bedankt ! Vind haar zelf ook een hele mooie meid..maarja wel moeder vind dat niet over haar eigen kind altijd leuk om te horen/lezen dat je mooie kids hebt
Oei zou ook wel even schrikken.. Maar staat haar erg leuk en gelukkig had ze een 'gunstige' pluk te pakken
Staat haar leuk hoor! Mijn dochter had bij zichzelf een pony van 2 cm geknipt, haha. Gelukkig weer bijgegroeid.
Ja daar had ik wel geluk mee, dat het op een gunstige plek zit, Het viel anderen op de school van onze zoon ook wel op " hee je hebt een "pony". Jaaaaa heb ik zelf gemaakt ik ben een kapper
laat ik ook maar even een foto plaatsen van voor en na. Heb alleen zo geen foto bij de hand van de zijkant, die staat nog op de telefoon. want de zijkant vooraan is ook erg kort. ze kan geeneens gewoon een staart in, dan valt dat er zo tussen weg