Zojuist last gehad van enorme buikpijn / krampen en duizelig. Is dit n slecht teken?

Discussion in 'Gezondheid' started by sannie1981, Oct 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

Nov 25, 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Hier weer een bericht van mij. Misschien maak ik mij zelf wel helemaal gek, maar ik weet toch al niet hoe ik deze onzekere weken door moet komen.

heb dit jaar 2 miskramen gehad en nu weer zwanger, 5 weken.
    Nu was ik vanmiddag even op bed gaan liggen en mee dat ik wakker werd kreeg ik ineens buikpijn, zeurende buikpijn en wat krampen. ook was ik beetje dizzy / duizelig. Ik ben in eenheet bad gaan liggen en nu gaat het weer redelijk.

De paniek slaat gelijk toe. Is dit een teken dat het fout gaat en dat het weer een miskraam wordt? Zijn er hier meiden die toch wel eens last hadden van wat buikpijn en waarbij het gewoon goed is gegaan?

Het is zo'n spannende tijd voor mij, vooral deze week. want alle andere keren is het juist deze week fout gegaan.

verders maak ik mij ook enorm druk over morgen,aangezien ik dan de uitslagen krijg van allerlei onderzoeken. dit is een telefonisch consult en dan 3 november echt een afspraak. Misschien komt de buikpijn wel door het druk maken.

Of kanhet de groei van de baarmoeder zijn? Ik weet het niet. ik bloed niet en ik hoop dat dit ook niet gaat gebeuren.

Ik hoop dat er hier meiden zijn die mij wat gerust kunnen stellen of dit herkennen.

Liefs sannie

2. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh meid, ik hoop dat je snel deze week door bent want die onzekerheid is vreselijk. Snap je onzekerheid wel hoor, maar probeer ook positief te denken. Als het mis mocht gaan kun je je er toch niet op voorbereiden en als alles goed gaat heb je jezelf alleen maar gek zitten maken.
    Ik weet het, makkelijk gezegd...maar buikpijn had ik ook de eerste paar weken, dus daar kun je echt niks van afleiden.
    Heel veel succes, morgen ook.

3. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ik begrijp je onzekerheid! maar buikpijn zegt gewoon niets! ik had de eerste 2 weken buikkrampen en dat een paar keer op een dag en ook s nachts...dus het zegt niets...

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    dat is de groei van je baarmoeder...

ten eerste je mag al niet in een heet bad gaan liggen nu meidd!!
    33 tot 36 graden mag maar heter echt niet.. en ook niet te lang..

ik denk zelf dat je of op je buik hebt geslapen of dat het even platgedrukt is geweest en vandaar die pijn..
    als ik smorgens wakker word heb ik die krampjes ook..

zolang je geen krampen en bloedverlies hebt meiss gaat alles gewoon goed!!!

xxx

5. Maia

Maia Niet meer actief

het kunnen ook je darmen zijn.
    Ik had in het begin van mijn zwangerschap zulke enorme krampen dat ik met spoed naar het ziekenhuis gestuurd werd omdat de dokter dacht dat het een bbz was. Bleken m'n darmen te zijn die enorm last hadden van alle hormonen die bij een zwangerschap horen :(

6. Tese

Tese Niet meer actief

En vergeet niet zolang je geen bloed ziet heb je hoop!

7. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

Sep 24, 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou bij buikpijn lekker ff warm douchen of een warme kruik tegen je buik aan houden. Als het van je banden komt dan zakt het daar wel mee. Maar heet bad zou ik niet doen. Daar kan je echt duizelig van worden nu. En aangezien je dat al wat had word het misschien alleen maar erger.

Verder hoort het er echt bij. Ik had bij de eerste hele erge steken in mijn onderbuik/liezen. Bij de 2e nu heb ik eigenlijk constant een wat pijnlijker gevoel in mijn buik gehad. Maar ondanks dat het vervelend is ben ik er ook blij mee. dan wordt er ook hard gewerkt van binnen denk ik maar zo!

8. Yolandake

Yolandake Actief lid

Oct 29, 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    ik ken je gevoel meid , ik heb ook 2 mk's achter de rug van rond de 5 weken

een paar weken terug ook ineens hevige krampen , duizelig tot op het randje van flauwvallen
    dus ik ook heel bang maar het waren mijn darmen die een plek aant zoeken waren

dus meid , probeer te geloven dat alles goed is en goed blijft gaan

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb ook steeds last van een zeurende pijnlijke buik
    was ook al helemaal bang
    gelukkig stellen deze reacties me wel wat gerust
    ik hoop jou ook!

10. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een onzekerheid, iid geen bloed geeft moed. Ik heb ook heftige krampen gehad maar kon mezelf geruststellen doordat ik dit ook bij zoonlief heb gehad. Maar nu werd ik onzekerder vanwege een miskraam en herhaaldelijke foutieve innestelingen dus begrijp je helemaal.
    Mag je geen bloedprikken om je HcG in de gaten te houden, dat mocht ik wel en stelde mij ook gerust.

Share This Page