Je hebt toch maar 1 keer slijmverlies per cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annette110, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Ik doe eigenlijk niets met mijn vingers aanraken.. ( ben altijd al een beetje vies geweest van mijzelf ;) , maar ik merk het aan de afscheiding in mijn slipje, dan pak ik een papiertje en bij eht weg vegen (uit mijn slip) kan ik dan checken wat voor soort slijm het is...

Ik ben nu vanaf december bezich en ben nog geen mama....

2. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Nou na het rare slijmverlies zou vandaag mijn NOD zijn, tot nu toe nog niets te bekennen!

3. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    so far so good... mooi toch \:D/

hou ons op de hoogte.

En versla de :evil:

4. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    nou ik ben nu in maand 9 en ik heb heel eerlijk gezegd nog nooit draden kunnen maken met het slijm het is wel heeel nat daaro maar echt waterig.. is dat dan wel goed?
    liefs wiesje

5. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

27 apr 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik had gisteravond in 1 keer zoiets raars: ik zat achter de computer en zomaar komt er een hele lading 'water' (waterig slijm) uit! Het was echt niet te onderscheiden van water en het rook ook nergens naar, maar ik kon mooi schone kleren aantrekken :( ! Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat het kan zijn? (Ik had vorige week m'n ei en moet volgende week ongi worden).

6. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    heb dat ook 1 keer gehad :oops: , geen idee wat dat is. Heb dat wel 1 keer per maand. Zal wel iets met je cyclus te maken hebben, maar inderdaad...wat :(:

7. Dollie

Dollie Lid

16 mei 2007
    38
    0
    0
    Dat is idd vreemd zoveel i 1 keer. Ik heb het deze maand al 2 keer gehad ( volgens mij na mijn ei) het wc papiertje gleed gewoon weg :oops: vraag me ook af wat dat dan is.

8. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    nou dan hoop ik dat jouw banner zo mooi blijft en dat je snel een posi test hebt, want rond mijn ei glij het ook zo tussen mijn benen vandaan. Helaas kan ook ik jullie neit helpen met of het normaal is en wat het is...

9. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik had nooit rekbaar slijm maar deze keer de gehele periode rond mijn eisprong. Heel vreemd.

Deel Deze Pagina