ongestoord een heerlijke film kijken met chips, cola en nog meer ongezonde troep zonder dat ik hoor mag ik oooooook???? om daarna heerlijk in slaap te vallen zonder gestoord te worden door de jongste en de volgende dag heerlijk uitgeslapen wakker te worden l
Wat heerlijk herkenbaar dames. Ik heb serieus wel eens overwogen om in m'n eentje op vakantie te gaan. Lekker uitslapen, heel de dag op de bank hangen en dan s avonds gewoon een pizza bestellen! Eindelijk eens tijd om lekker op de laptop te frutselen zonder de hele tijd mama, mama, mama hij deed dit en zij deed dat, echt niet, echt wel aaaaaggghhh.
Met een paar goeie vriendinnen de kroeg induiken en klagen over mannen, onszelf veeeeeel zieliger en drukker vinden dan thuismama's (sorry thuismama's, is niet persoonlijk) en lekker ongegeneerd aangeschoten raken en supermelig. En dan de volgende dag de kater uitslapen zonder kinderstemmetjes te horen.
Uitslapen en dan de deur uit kunnen lopen zonder de halve inboedel in te hoeven pakken of te moeten wachten op een kleuter die liever haar laarzen aan wil die op zolder staan maar ze weet niet precies waar.. Dan naar de stad, uitgebreid lunchen, en dan winkelen, even op bezoek bij een vriendin, daar blijven plakken, wijntjes drinken..en dan stappen tot de late uurtjes (wat ik waarschijnlijk niet eens volhoud hahaha!). De volgende dag weer een mega uitslaapdag en een ontbijt op bed.
Een nachtje alleen in bed. Heerlijk doorslapen, draaien zoveel ik wil zonder rekening te hoeven houden met een kind en man. En 's ochtends slapen zolang ik wil. Of gewoon een dagje weg, met kind. Maar zonder verantwoordelijkheid lijkt mij ook heerlijk. Even iemand anders die denkt aan het eten, de luiers, hem in de gaten houd. Ik wil gewoon een keer alleen maar genieten van mijn zoontje haha.
Doe mij maar lekker een weekendje wellness/spa (massage, sauna, schoonheidsbehandelingen, etc.) in een ontiegelijk luxe hotelletje met daarbij een uur gratis shoppen in mijn favoriete winkel, roomservice en een minibarretje waarbij ik onderuit gezakt Netflix kan kijken nadat ik uit het bubbelbad ben en daarnaast gewoon heerlijk lang lang lang lang lekker uitslapen. Mja... Not going to happen any day soon
Zou wel eens heerlijk uit willen slapen, heel lang in bad gaan liggen, de hele dag een serie kijken in mijn pyjama en chocola en taart eten zonder het te hoeven delen met een peuter.
Een heel weekend alleen te zijn met mijn man, sexen midden op de dag, eten wat, waar en wanneer we willen.. En dan ondertussen neemt iemand ons huis onderhanden, zodat wanneer we thuiskomen alles fris en fruitig en opgeruimd is. Helaas is de werkelijkheid dat mijn zoon mijn man uit bed heeft geduwd voor ontbijt en mijn dochter net verteld dat ze haar derde onderbroek heeft volgesch.... Buikgriep...