Je het gevoel hebt je kinderen vaak te kort te doen.

Discussie in 'De lounge' gestart door pnirmal, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pnir, sterkte!!

2. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Meid, zorg goed voor jezelf. Ik wens je in ieder geval veel succes en sterkte om weer beter te worden.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    het is echt goed bedoelt, dat weet ik zeker, maar ik heb zelf ook een zware depressie gehad en "een schop onder de kont" vond ik echt het rotste om te horen. Dat punt ben je al voorbij, dit is niet meer iets van een knop omzetten, zo werkt dat echt niet. Een depressie is heel wat anders dan een negatieve spiraal of een donkere periode.

pnirnal, het herstel gaat traag, leg je er bij neer, hoe harder je er tegen vecht, hoe langer het duurt. kijk niet naar wat je niet kunt/goed doet, maar wat je wel kunt.

Ik heb gejankt, geschreeuwd, het opgegeven en gevochten als een leeuw.. ik ben er zo veel sterker uitgekomen en ik schaam me absoluut niet voor die periode.

succes meid!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hallo allemaal.

Even de tijd om weer eens hier te zijn.

Het gaat met tussen poses. Steeds iets beter. Als het goed gaat ga ik rond 18 april weer naar huis. In de tussen tijd moet er nog het een en ander geregeld worden en is het nog even fijn om af en toe goed aan me zelf te denken,, Bij waar ik op genomen ben op het moment.

Ga na daar als het goed is een soort van therapie volgen. Een therapie ter voorkomen opnamen. En dan kom ik in een soort structuur groep. Dat is nog niet rond maar moet binnen nu en drie weken rond zijn.

Me de kinderen gaat het goed. Ze groeien en bloeien ik mis de kids en de kids missen hun mama. Maar het moet goed gaan komen.

Lichamelijk gaat het ook iets beter. De suiker is aan het dalen. Heb er medicatie bij voor hart en bloedvaten en een golastarol tablet. Vanaf vandaag begin ik toch met een ad. Om me iets van steun te kunnen zijn.
    Ze wilde het liever eerst niet geven. Omdat ze willen dat het verdriet boosheid en alles er eigenlijk er nog uit moeten komen. Maar heb gekozen om dat stukje te laten rusten. We gaan geen beerput meer open trekken wil lieven voor uit kijken.

Nou al met al een wat beter bericht dan een maand geleden.
    Ben er nog niet maar de weg terug is voorzichtig aan terug aan het komen.

5. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Fijn om te horen dat het langzaam weer wat beter met je gaat.
    Veel sterkte nog de komende tijd.

6. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

pnirmal, gekke vraag misschien, maar hoe werkt dat eigenlijk. Wanneer wordt je opgenomen en hoe kom je in zo'n traject terecht? Misschien voert het te ver voor nu, je moet maar even kijken of je zin hebt om daarop te reageren.

Sterkte in ieder geval en hopelijk kan je weer snel lekker zelf voor je kindjes zorgen. Neem de tijd die je nodig hebt.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    fijn dat het beter gaat pnir!

8. mammamia

mammamia Niet meer actief

Knuffel voor jou pnir!

Pb je adres anders ff, stuur ik iets naar je...

Liefs, mammamia

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sterkte meid! Hartstikke goed dat je aan de bel hebt getrokken en hulp hebt gezocht. Het beste wat je kon doen niet alleen voor jezelf, maar zeker ook voor je kinderen. :)

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Even hier op reageren.

Hoe je daar komt. Dat stukje wil ik hier niet bespreken.

Kan wel iets toe lichten over hoe het werkt.

Als je het leven bijvoorbeeld niet meer ziet zitten.
    Als je een gevaar voor je zelf of omgeving bent( niet in mijn geval)
    Dat je door de bomen het bos niet meer ziet en je aan geeft het niet maar aan te kunnen. Letterlijk en figuurlijk.
    Als je al bekend ben met een psyg verleden.
    Dat soort dingen kunnen er voor zorgen dat je opgenomen word in een ggz instelling.

De rest word via hun geregeld wat te doen na opnamen ect ect. Therapie ect of wat je maar kunt bedenken om mensen weer op de been te helpen.

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina