Ik kwam vandaag thuis en had 4 oproepen gemist van de huisarts.. nu ben ik dus behoorlijk over de zeik, want Fiene heeft twee weken terug de hielprik gehad en ben doodsbenauwd dat die niet goed is. nu heb ik gisteren mijn urine ingeleverd omdat ze misschien dachten dat ik een blaasontsteking had, maar ik ben dus vergeten te bellen voor de uitslag. Mijn vriend denkt dat ze daarom misschien gebeld hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat ze daarom gaan bellen, ze hebben vanmorgen al gebeld rond de tijd dat ik zelf moest bellen en daarom 4x bellen? Ik doe geen oog dicht vannacht, ben zo bang dat het om de hielprik gaat..
O bah! Hebben ze helemaal geen voicemail achtergelaten? En als je de huisartsenpost belt, kunnen die niet zien of het van jouw blaasontsteking is? Anders wordt het een lange nacht inderdaad , sterkte.
Och meid ik kan het me voorstellen Toch denk ik dat het om de uitslag van het urineoz gaat als ik het zo lees. Weet eigenlijk ook niet of je een slechte uitslag van de hielprik van je huisarts krijgt te horen?
Pfff zou ook stressen... Maar komt die info vd ha? Misschien toch voor je blaasontsteking. Succes met wachten...
Hè jakkes wat een rotgevoel Ik moet zeggen onze dochter had geen goede uitslag op de hielprik en wij kregen hier een brief over en dit ging niet via de huisarts. Misschien heb je een nierbekontsteking en hebben ze daarom zo vaak gebeld?
Ja precies dacht idd dat het via een brief ging want daar staat dan vaak meteen een datum in voor de 2e hielprik omdat ze dubbel willen checken.
Ik zou de huisartsenpost bellen en zeggen waar je mee zit. Die kunnen dan gewoon de uitslag doorgeven. Ik denk trouwens ook dat het om jouw onderzoek gaat en niet om die van Fiene.
Ik ken een aantal waarbij de hielprik niet goed was en die wisten het een dag of 4 later al en niet via de huisarts. Ik duim dat het voor je blaasontsteking is ipv voor de hielprik
Eigelijk heel logisch, want je bent daar niet onder behandeling en mogen dus geen uitslagen geven ( net als dat de HA assistente dat niet mag vd HA) maar klote is het wel vooral omdat je nu zo in onzekerheid zit
och jeetje wat een stress!! Ik heb trouwens ook altijd begrepen dat de hielprik uitslag niet via de HA gaat.
Hoi Moontje, het ligt er een beetje aan wat de waardes uit je urine zijn of je daar voor gebeld word te ja of te nee. Ik weet niet of de ha belt voor de hielprik maar wie zou dat anders doen? Sterkte deze nacht ik zou ook geen oog dicht doen en gezien je laatste berichtje dat ze het niet willen zeggen....
Ik denk dat de huisarts toch voor jouw urine belde. Ik weet nog bij de hielprik dat zij zeiden dat als de uitslag van de hielprik niet goed zou zijn dat je dan een brief zou krijgen van hun en niet via de huisarts. Als de uitslag goed was,zouden we niks horen. Dat weet ik eigenlijk 100 procent zeker. Ik hoop dat je gerustgesteld wordt hier!
Het wisselt, de ene zegt een brief, de andere zegt dat de ha belt.. Ik slik wel medicijnen voor mijn bloeddruk die nog te hoog is, dus misschien zijn mijn nierwaardes weer niet goed.. Maar of ze daarvoor bellen?
we wachten allemaal in spanning met je mee!! ik zou me ook zorgen maken..hoop dat je een beetje kan slapen!
Ze bellen je zeker wel hoor als je urine niet goed is, altans dat deden wij altijd wel. Dus ik zou er maar vanuit gaan dat dat niet goed is!