Dames, vraagje: Gisterochtend teste ik zo goed als pos met kv test. Avond zeker pos met digitale test. Dus hebben gisteravond gelijk geklust. Heb alleen altijd het idee dat de volgende dag alles er weer uitloopt. Dus ik wil eigenlijk klussen wanneer ik écht mn ei heb. Wanneer zouden jullie het nog een keer doen? Vanavond of toch morgen? Aangezien een eicel ongeveer 12 uur bevrucht kan worden?? Liefs!
Ik zou het vanavond weer doen... En voor de zekerheid morgen... Maar niet om het feit dat de volgende ochtend het eruit loopt... Dit is heel notmaal en iedereen heeft dat.. Je moet niet vergeten dat er miljoenen zaadjes vrijkomen bij een zaadlozing.... Waarvan een paar honderd daadwerkrlijk de baarmoeder bereiken en waarvan er maar een tiental zaadjes het red tot aan de eicel.. Alles wat er tetug uitkomt de volgende dag zijn, langzame zaadjes, misvormde zaadjes, zaadjes die ipv vooruit achteruit zwemmen, niet sterk genoeg zaadjes... Et komt er dus weer met een reden uit... Die zaadjes kunnen simpelweg je ei niet beruchten omdat ze gewoon niet goed genoeg zijn... De zaadjesdie wel goed genoeg zijn vinden heus hun weg wel, dont worry (er zijn bijv. Meer dan genoeg mensen die zwanger worden/werden als ze gewoon staand sex hadden gehad e.d)
Ik zou juist niet vanavond klussen, maar morgenochtend. De zaadcellen zijn minder goed als je te vaak achter elkaar klust. En de zaadcellen van gisterenavond leven vandaag nog (als alles goed is natuurlijk). En dat je het gevoel hebt dat het er uitloopt begrijp ik goed, maar ze zeggen dat het niet waar is. Alleen het vocht loopt er uit en dat is veel (je zou eens moeten zien hoeveel sperma er over blijft na bewerking, dat is bijna niks). Succes.
Morgenoctend zou idd ideaal zijn... Ligt er maar net aan of je daar zin en tijd voor heb Maar anders zou ik zeker niet wachten tot morgenavond.... En tsjaa... Je heb maar 1 goede zaadcel nodig...
Morgenochtend zou inderdaad ideaal zijn, maar ik moet werken morgen... Dus ik denk dat vanavond dan de beste optie is, aan jullie reacties te lezen. Dan ga ik daar gewoon voor. En gister was het uit initiatief van mijn vriend en wordt het vanavond mijn initiatief. Dan ligt er minder druk op. Thnx ladies!