ik ben even helemaal verbaasd net schijnt het zonnetje hier, zag er lekker uit buiten opeens begint het te regenen als snel werd dit hagel en ook nog onweer :O
het is nu ooook zoooo ontzettend donker hier :O hebben maar een paar kaarsjes aangestoken, vind de lampen echt te vroeg
net donder bij heldere hemel hier... was nogal verbaasd tot ik 5 minuten later giga donkere wolken zag binnendrijven
Hier nog een heldere lucht met zonnetje! Nog geen donkere wolk te bekennen ! Hoop dat het ook nog wel even droog blijft, moet zo nog met de hond lopen..
Ik zit hier nog steeds te wachten op het noodweer. Had gisteren al tegen zoontje gezegd dat we niet naar buiten zouden kunnen en heel de dag binnen zouden gaan spelen, maar we hebben al lekker een stukje gewandeld en boodschapjes gedaan. Ben benieuwd of, en hoe laat, het komt.
Hier in Groningen is het nog altijd droog en redelijk helder, wel wat bewolking, maar geen noodweer. Wat niet is kan nog komen uiteraard, de voorspellingen voor vandaag waren wel dat er in het noorden onweer in de buien kon zitten.
Hier nu regen en redelijk donker. We gaan straks op de fiets naar Ballorig hopelijk regent het dan niet.
Vlakbij Rotterdam: net een paar spetters regen tegen de ramen en nu weer droog en zonnig, in de verte wel wat donkere wolken.
Hier bijna de hele dag al zonnetje. Af en toe een wolkje maar wel droog. Als ik naar buienradar kijk blijft dat hier ook nog wel ff zo. Noord limburg.
Hier nu erg donker, regen en hagel.( Overijssel) En het onweert, en niet zachtjes, kopjes trillen in de kast.