Dag dames, Ik zit met het volgende.. Ik ben in me eerste week van de pil 2 dagen vergeten te slikken, dit ook in de laatste week. Ik heb in me laatste week onveilig seks gehad. Maandag heb ik de laatste pil ingeslikt en ben nog steeds niet ongesteld geworden, ik voel nu ook weleens steken in me buik.. Ben ik nu zwanger??
Volgens mij kan het alleen kwaad als je in de 2e week wat pillen vergeet..de eerste week niet en de laatste week ook niet. Je kan voor de zekerheid een testje doen, want ook wij hebben geen rontgenogen, hoe graag we dat ook soms zouden willen
Ik zou je inderdaad ook aanraden een testje te doen. Maar denk dat de kans klein is dat je zwanger bent... Stress en zenuwen kunnen ook mee werken aan het niet ongesteld worden he. Succes ermee!
Ik ben dus een beetje gaan bloeden, het was wel meer bruinachtig en er zat een soort van slijm bij.. Wat betekent dit?
Je kunt testen op je nod dag...dus bijvoorbeeld : ik nam op vrijdag de laatste pil dan werd ik maandag ochtend ongesteld. Dan kon ik dus vanaf die maandag testen. Jij hebt op maandag je laatste pil gehad..welke dag zou jij dan ongesteld worden? Vanaf die dag kun je testen...
ALs ik het zo lees, ben jij al na je nod, heb je bloedverlies gehad, en een negatieve test. De kans dat je zwanger bent in minimaal.