ben ik zwanger? graag jullie mening!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamavannoah, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavannoah

10 jan 2012
    24
    0
    0
    Leiden
    Hallo lieve dames,

Ik zit met het volgende,
    Ik ben afgelopen jaar zwanger geweest. Met 5 mnd zwangerschap is onze zoon overleden..
    Veel verdriet natuurlijk want ik wil niets liever dan een kindje.

Ik heb ondertussen 3 cyclussen gehad en op t zh zeggen ze dat we al zwanger mogen worden :)

Mijn vriend en ik hebben een paar keer onveilig sex gehad.
    Eind december had ik een klein beetje bloedverlies.. denk 7/8 druppels ofzo... ik dacht aan een innestellingsbloeding.
    Ik heb ook best last van veel dikke klodders afscheiding dat heel wit is. Sorry dat t zo vies klinkt haha.
    Ben ook af en toe misselijk...
    Maar niet zo erg.
    Heb ook last van stemmingswisselingen..
    En ik heb t idee dat t me borsten iets groter zijn.. maar ze zijn niet gespannen..
    In de winkel voel ik me Wel wat slapjes in me benen.. dat herken ik van me vorige zwangerschap..
    Ik móet Wel aanstaande zondag ongesteld worden..
    Ik hoop dat t raak is.. me vriend vind het nog een beetje eng.. dat is het ook zeker.. maar ow. wat ben ik blij als het raak is.
    Meiden ik zou graag jullie mening horen ...

Xx Jenn

2. tulip

tulip Niet meer actief

tja, ik denk dat het heel moeilijk is om dat voor ons te bepalen, morgen misschien voorzichtig een testje doen, met in je achterhoofd dat het te vroeg kan zijn??

3. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Jeetje meis. Dat is niet mis. Heel verdrietig vind ik het verhaal van jullie zoontje.

Maar kun je morgen niet bij de kv ff testen halen? Ik testte daar 6 dagen voor nod posi mee!

Ik hoop echt voor jullie dat Raak is!!

4. mamavannoah

10 jan 2012
    24
    0
    0
    Leiden
    @Elies
    Welke test heb jij gehaald bij de kruitvat?
    Ik hoop het zo.. ik krijg nu ook heel veel lijsten ineens. Toen ik net zwanger was vorig jaar kwamen ze ook met bossen. Ik heb r nooit.. nu tel ik 6!
    Ik hou maar in me hoofd dat t is omdat ik ongesteld wordt.. dan is de teleurstelling niet zo graag.

Groetjes jenn

5. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hallo,

Het zou natuurlijk zomaar kunnen.. Wij zijn ons meisje 11-10 ook verloren met 20 weken zwangerschap. Erg pijnlijk en verdrietig. Ook wij zijn erg voorzichtig. Ik moet eigenlijk maandag ongesteld worden maar had opeens een gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.. Gisteren getest en een dikke streep. Ik wacht nog wel tot maandag want het kan sowieso nog fout gaan.. En zelfs dan is niets je gegarandeerd maar dat weten we zelf heel goed...

Ik heb getest met kv 2voor5.. En daarna nog een cb digitaal.. Alle 3 gaven ze positief aan!!!

Sterkte!!!

Deel Deze Pagina