Je huis schoon en dan op vakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marchella

Marchella Niet meer actief

Check!!

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja dat doe ik altijd.
    Heb er een hekel aan om thuis te komen en dan viezigheid of rommel te zien.
    Bedden haal ik af en maak ik weer op als ik thuis kom.

3. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hetzelfde hier!

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.215
    113
    Home
    Ja doe ik ook
    Heerlijk als je dan weer thuis komt

5. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Hier ook alles schoon. Het is gewoon veel fijner thuiskomen.

6. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Yep
    Heb deze week de keuken gedaan. De dag voor we vertrekken doe ik de laatste was, verschoon ik de bedden en poets ik de rest van het huis.

Ken ook mensen die de deur o achter zich dicht trekken en waarvan de moeder dan komt opruimen en poetsen. Zou me schamen denk ik

7. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja. Niet zozeer brandschoon, maar wel de was helemaal bij en alles redelijk netjes. Schone bedden zodat we er zo in kunnen en opgeruimd.

8. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ja doe ik ook.
    Thuis komen in een schoon huis met schone bedden.
    Als we gaan kamperen neem ik de dekbedden mee. Dan even schone hoes als we thuis komen.

Ik ben ooit een keer vergeten de koffie pads uit het apparaat te halen voor vertrek. Dat was een stinkende schimmel bende toen we thuis kwamen...

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.988
    15.611
    113
    Nabij Utrecht
    Yup hier net zo.
    Dit weekend worden alle slaapkamers opgeruimd.
    Zoveel mogelijk was weggewassen en sop ik de koelkast goed uit.
    Dinsdag komt onze schoonmaker voor de grote beurten van de sanitaire ruimtes en woensdag ruim ik de rest op.
    Ook ga ik woensdag alle bedden verschonen zodat we er maar 1 nachtje in slapen voor we op vakantie gaan donderdag.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik doe mijn huishouden gewoon zoals ik het altijd doe. Ik stel alleen het stofzuigen een soort van uit totdat alles uit huis in de auto zit. Dan slinger ik de stofzuiger van boven naar beneden door het huis. De was is altijd helemaal weg. Maar het is hier dus ook schoon en opgeruimd.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Wij ook hoor, hou sowieso van een schoon en opgeruimd huis maar dus ook voordat we op vakantie gaan ja.
    De bedden verschonen we ook enz dan is dat vast allemaal gebeurd!

Hopsatee vindt dit leuk.
  12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.227
    23.300
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ons huis en de was is sowieso altijd op orde. We hebben gelukkig een schoonmaakster. Doe echt niks extra's voor ik weg ga. Vind dat persoonlijk overdreven. Als je terug komt ligt alles toch weer onder het stof, incl schoon beddengoed, en zijn de ramen weer vies. Ik zorg er wel voor dat het opgeruimd is.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier ook, tot grote ergernis en onbegrip van mijn man die dat niet snapt, want je gaat toch weg. :$
    Ik zorg altijd dat vlak voor ik de deur dicht trek dat de afwasmachine en wasmachine aan gaat met de laatste (af)was.

Hopsatee vindt dit leuk.
  14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja hier ook, alle was weg, huis schoon en bedden verschoond voordat we gaan.

15. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    De laatste jaren maakte ik het huis heel grondig schoon voor vertrek.
    Niet om thuis te komen in een schoon huis, maar voor de mensen die in ons huis kwamen.
    We hebben eigenlijk altijd wel een house sitter:D

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zorg er altijd voor dat het bed alvast verschoond is zodat we lekker in een schoon bed kunnen slapen bij terugkomst en ik stofzuig even alles.

Alles spik en span hoeft voor mij niet maar een beetje opgeruimd vind ik wel fijn.

Mijn zwager zit in ons huis als we weg zijn dus schoon blijft het toch niet ;)

17. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Dit klinkt als mijn moeder haha. En nee ik doe dat ook echt niet.

Ik probeer wel altijd de vaat en de vuilniszakken weg te krijgen, maar helemaal alles poetsen doe ik niet hoor. Gewoon opgeruimd alleen.

Nachtzuster vindt dit leuk.
  18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Ja dat is wel hetplan maar op de een of andere manier krijg ik dat nooit voor elkaar. Misschien gaan we te weinig op vakantie en nog niet genoeg ervaring:D

19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ja huis is tip top schoon als we weggaan. haal zelfs nog een dweil erdoorheen voor we de deur uitstappen.
    vind het erg fijn om thuis te komen in een schoon huis & een lege wasmand.

20. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Haha volgens mij hebben meer mannen dat. Die van mij zegt ook altijd dat ik gek ben en mezelf alleen maar stress op de hals haal (is ook zo ik ben altijd bloedsjacherijnig voordat we op vakantie gaan: op mijn werk alles afronden en overdragen, thuis alles inpakken en schoonmaken, aan alles denken....)

Deel Deze Pagina