Hier hetzelfde. Vanochtend boodschappen gedaan en de hele ochtend gepakt. Nu even zitten, straks de kinderen halen, met hun kleding uitzoeken en spullen die mee moeten, naar paardrijles, eten, kinderen in bad, kampeerspullen klaarleggen, keuken snel even schoonmaken, hamsterkooi verschonen, auto inladen en dan naar bed. Morgen om 7:00 op. Wanneer moet ik het hele huis schoonmaken?
Ja ik maak alles schoon en de wasmanden zijn leeg. Dikke vakantiestress altijd en zodra ik in de auto zit is dat weg. Mijn arme gezin is hier de dupe van. Ik ben echt een heks 3 dagen voor de vakantie. Dit is ook de reden dat ik minimaal 3 dagen voordat we weg gaan vrij neem. Inpakken doe ik de week ervoor al zoetjes aan (caravan staat dan voor de deur). Mijn man kijkt er weer naar uit Ghehe! Gelukkig ben ik op vakantie wel een chill en lief mens.
Oehhh...dit is wel herkenbaar. En dit jaar wordt ik ook nog ongesteld in diezelfde week. Arme man en kids... Maar hier valt ook alles van me af zodra ik de auto instap!
Ik ga dus echt niet op vakantie wassen, dat vind ik echt zonde van mijn vakantie, hoogstens als er iemand een bed onder heeft geplast of gespuugd.
zorg wel dat het huis netjes is als we weg gaan en ook dat de was helemaal bij is en strijk/opvouwen ook
Ik wel hoor. We hebben altijd een huis met wasmachine. Om de dag even de handdoeken en t ondergoed in de wasmachine. Aan de lijn is t zo droog. Kost me hooguit een kwartier (in de wasmachine, ophangen en opruimen) Moet anders wel heel veel meenemen voor 8 personen voor 3 weken.
Dat doe ik ook zo, ik laat de schoonmaakster komen en de dag van vertrek zorg ik dat het aanrecht schoon is en de afwas weggewerkt. Speelgoed zoveel mogelijk opgeruimd. Heb echt geen tijd om rond vertrekdatum ook nog grote schoonmaak te houden.
Ik laat mn schoonmaakster nu al een paar weken wat dingen extra doen, de ramen en deuren bijv. Ze doet in de week dat we weggaan mn bovenverdiepingen en badkamers nog goed. Een grote schoonmaak red ik ook niet hoor. Zeker niet met 6 kinderen om me heen de 1e 3 weken.
Mooi dat iedereen het anders aanpakt. Ik zorg dat alles zo goed mogelijk schoon en gewassen is. Maar als er nog wat in de wasmand zit maakt me dat echt niet uit. De schoonmaakster komt hier ook als we op vakantie zijn. Dan is het huis lekker fris als we thuis komen. Op vakantie was ik meestal het hoognodige. Dus ondergoed, wat broeken of shirts die vies zijn. En als we veel in zee zwemmen de strandhanddoeken ook een keer per week. Anders blijven ze rechtop staan van het zout! Als we een huisje met wasmachine hebben was ik wat vaker als we kamperen en ik moet in de rij bij de wasmachine gaan staan dan doe ik het minder vaak, of gewoon met de hand.
Ik wil het wel opgeruimd en netjes hebben. Ik maak de dingen zoals badkamer, keuken en wc schoon, maar meer lukt mij nu echt niet. Dit jaar helemaal niet, teveel andere dingen gehad die niet anders konden, waardoor ik nog toch wel behoorlijk gestresst ben om het maar af te krijgen.
ik heb het vorig jaar voor het eerst gedaan. En wat was dat heerlijk, niet gelijk thuis overvolle wasmanden! Moet wel zeggen dat het ook de eerste keer was dat we een huisje met wasmachine hadden.
Ik vind altijd al die kleine klusjes bij elkaar een hoop tijd kosten. Dus dit jaar de kleine klusjes opgeschreven voor onze dochter en er een klein zakcentje tegen over gezet. Zij kan wat extra's bijverdienen voor de vakantie en het scheelt mij weer tijd.
Vind het idd wel slim. Vind dat altijd zo vreselijk als je weer thuis bent. Zoveel was dat de hele gang vol ligt.
Dat mag jij vinden, ik vind het echt heerlijk om thus te komen en alles zo de kast in te kunnen leggen. Wij staan op een camping met grote sanitaire gebouwen, daarin staan de industriële machines. In de wasmachine pas 2 keer zoveel als in die van mij thuis en in de droger past echt enorm veel. Het kost wel wat tijd en geld, maar ik heb het er heeeeel graag voor over. Nauwelijks was als ik thuiskom, erg fijn!
Ik zorg altijd dat alles netjes is, en mijn moeder komt vaak in de vakantie nog alles schoonmaken en wat extra dingen zoals ramen enz. Wij gaan altijd naar een hotel en schoonouders in het buitenland dus zorg dat als we terug gaan daaralles gewassen is en zo de kast in kan Heerlijk binnen 1 uur alle koffers weer uitgeruimd.
Jazeker Ik wil thuis komen in een fris huis. Ik doe zelf zoveel mogelijk in de dagen voordat we vertrekken en de schoonmaakster komt gewoon wekelijks als wij weg zijn om de dingen te doen waar ik niet aan toe ben gekomen en de grotere klussen zoals ramen. Heerlijk!
Ik zou het wel willen, maar krijg het niet voor elkaar. Gelukkig komt de schoonmaakster in de vakantie . Wassen doe ik wel/laten we doen op vakantie. Ik neem meestal voor ongeveer een week mee en we gaan ruim twee weken.