Je huis te koop, wie nog meer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoholic, 14 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Vanmiddag hier weer een bezichtiging.. Gisteren alles aan kant gemaakt want we moeten vandaag werken. Ben benieuwd of er wat uit komt!

2. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik zou de keuken laten voor wat het is en het gebruiken als pluspunt,je verkoopt nu een voordelig huis waardoor de nieuwe eigenaar meer budget heeft om een mooie keuken te plaatsen ;).Keuken is nl heel persoonlijk,wat jij mooi vind vind een ander misschien helemaal niets.

3. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Dan ben ik benieuwd waar in Hengelo je huis te koop staat

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    F.Zernikestraat 23. Dat is aan de rand van Tuindorp. Als je daar bekend bent, meteen achter de C1000 en AH van het Esrein. Dat de supermarkt, bakker, thai/chinees en shoarmatent niet meer zo dichtbij zitten mis ik stiekem best wel.

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Daar ben ik idd bekend. Heb er vlakbij gewoond en de zernikestraat heb ik ook kranten rondgebracht (ruim 20 jaar geleden haha)

6. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Huis van vriendlief komt als het goed is binnen nu en een paar weken officieel te koop. Mooie maisonnette op de begane grond met tuin in Delft. Winkelcentrum om de hoek en de tram stopt praktisch voor de deur.
    Zou blij zijn als et straks verkocht is met of zonder restschuld, scheelt behoorlijk op de maandelijkse lasten. :)

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama

Ons appartement heeft wel iets minder, 2 jaar te koop gestaan. Het probleem hier is ook 3e verdieping zonder lift.

Dus we zijn voorlopig van plan om in te wonen en in de toekomst te verhuren.

8. Duckje

Duckje Actief lid

25 feb 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons appartement (106m2) aan de Vecht staat ook sinds 2 maanden te koop. Tijdens de open huizen dag 6 stellen gehad, maar tot op heden nog geen aparte bezichtigingen gehad. En inderdaad, iedereen was toen razend enthousiast! :D We hebben in elk geval geen haast, aangezien we pas gaan kopen als dit verkocht is. En we zouden hier ook eventueel al ons eerste kindje kunnen krijgen, maar vl wil liever voordat het zo ver is al een 'echt' huis :).

9. Duckje

Duckje Actief lid

25 feb 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$ Wat snel zeg, super!!! Ik heb ook wel eens gehoord dat je de eerste maand de grootste kans hebt om je huis te verkopen...

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    +1!

In ons huis zit ook een kleine keuken, nog van de vorige eigennaar. Onze plannen waren om ooit uit te bouwen en een grote woonkeuken te zetten. Nu we besloten hebben om naar een ander huis te gaan, hebben we de keuken noet meer aangepakt. Helemaal omdat het juist kopers af kan schrikken om een nieuwe keuken eruit te halen. Een oudere wordt meteen gezien dat er dus een nieuwe moet komen.
    Ons geluk is dat we de badkamer wel hebben gedaan toen wij het kochten. Deze hebben we neutraal gehouden en kregen we veel positieve reacties op met open huizen dag.

11. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    @chocoholic

Hoe is de bezichtiging gegaan.

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Weet nog niks.. Makelaar zal het druk hebben gehad. Vaak bellen ze niet meteen, maar de dag erna of alleen info via het klantenportal. Baal daar altijd wel van maar je kunt er weinig aan doen. Zij hebben ook meer klanten dan alleen wij natuurlijk ;)
    Ben wel erg nieuwsgierig..

13. Mindy26

Mindy26 Bekend lid

11 feb 2014
    977
    413
    63
    Vrouw
    Hier 28 maart ons huis te koop gezet. 7 april verkocht..
    En vandaag een ander huis gekocht:D kan dus ook snel gaan!!

14. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd super snel gegaan

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw wat goed! En zo snel dus ook iets nieuws. Gefeliciteerd!

16. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Hier net een maandje te koop. 1x kijkers gehad, hier is niets uitgekomen.
    We hebben een 2 onder 1 kap in een populaire buurt, maar kunnen ivm hoge hyptoteek weinig zakken. Op zich zitten we vrij goed qua prijs en hebben 10.000 ruimte voor onderhandelingen, maar willen hem niet meteen voor de minimumprijs te koop zetten.

Inmiddels bijna een ander huis in m'n geboortedorp gekocht onder voorbehoud van verkoop eigen woning. Dat zit nog op 'een paar euro vast' waar we volgens de makelaar zeker uit gaan komen.
    Maar nu ons eigen huis..

Mindy: wat goed dat het zo snel is gegaan, gefeliciteerd!!!

17. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hi meiden!

Ik kom even meelezen/meekletsen hier.
    Ons huis staat niet te koop, maar we overwegen het. Ons droomhuis staat te koop en valt - nu de verkopende partij flink in prijs gezakt is: meer dan een ton gezakt! - eindelijk binnen onze prijsklasse. We zouden het dolgraag kopen, maar we zitten met ons huidige huis. Mn man ziet alleen maar beren op de weg. Hij is bang dat ons huis niet zal verkopen en dubbele woonlasten zijn echt niet te betalen.

En aangezien ik zoveel lees over huizen die moeilijk verkopen, vind ik het best moeilijk.

Weet eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen. Huis laten schieten of de eerste stappen zetten.. en wat zijn de eerste stappen? Ik weet dat de verkopers geen haast hebben met verhuizen, ze willen een appartement kopen dat nog gebouwd moet worden.

Lastig dus.. iemand tips? :)

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Helaas.. Kijkers van gister vonden beneden te klein.. 😔 op naar de volgende dus.

@ctje: misschien eerst een waardebepaling laten doen door een makelaar met een gesprek. Zij kunnen je wel veel vertellen en het is vaak vrijblijvend. Wie weet hebben ze al mensen die juist op zoek zijn naar een huis als die van jullie. Of kunnen ze adviseren wat te doen.

19. Panda1

Panda1 Bekend lid

28 feb 2013
    841
    117
    43
    Overijssel
    Ook wij hebben het huis te koop. sinds november. 2 keer bezichtiging gehad en met openhuis 2 stellen. Niks uigekomen. We hebben maandag a.s. weer een bezichtiging spannend dus.

20. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben een bordje voor de deur staan maandag komt de fotograaf langs en hopelijk eind volgende week online!
    Ben super benieuwd

Deel Deze Pagina