We hebben pas al een heel leuk huis gekeken maar er zijn nog meer huizen die we willen zien. Wordt een weekendje funda denk ik.
Wow Xellepel dat is super snel zeg! Wat ik nooit meer zou doen, is te snel uit je eigen woning gaan. Wij hadden ons vorige huis binnen twee weken verkocht, maar de nieuwe koper wilde er binnen 6 weken in. Wij hadden nog niets. Hadden nog niet eens gekeken, omdat we het niet verwachtten, Toen dit huis gekocht, waar we eigenlijk veel te veel voor betaald hebben. Plekje is prachtig, maar de hoge hypotheek nekt ons. Brengt mij op de volgende vraag. Wij willen gaan verkopen. Moeten een, voor deze tijd, een topprijs hebben, dus ik verwacht niet dat ik hem snel verkoop. Maar het moment dat ik een makelaar de opdracht geef om te verkopen, zitten er dan al kosten aan verbonden? En hoe zit het met de kosten na verkoop? Kun je die nog mee financieren? We zitten zo klem in dit huis, dat we totaal geen spaargeld meer hebben. Blijven wonen is geen optie, maar verhuizen dus ook lastig met alle bijkomende kosten.
Gefeliciteerd! Zo te lezen heb je echt een super makelaar gehad. Succes met het zoeken naar een nieuw huis.
@Bibaboe, wij moeten de makelaar betalen met de overdracht van het huis. Alleen de foto's moesten we los betalen, want dat was een ander bedrijfje. Hier ook even frustratie van me afschrijven. Dinsdagochtend een eerste bod gekregen en meteen een tegenbod gedaan en er tot nu toe dus nog niks op gehoord. Pfff ik vind deze stress verschrikkelijk. We kunnen zelf ook niet echt door, omdat we pas weten wat we zelf kunnen bieden als we onze definitieve verkoopprijs weten...
Hier zou ik ook van gaan stressen. Hopelijk krijg je snel een reactie. Even een vraagje, ik wil iets extra's doen om on huis op te laten vallen. Er staan hier in de buurt veel eengezinswoningen te koop, waaronder ook die van ons. Nu zat ik te denken om er een cadeaubon van 1000 euro van de ikea erbij te geven (aan de kopers) Wat vinden jullie van dit idee??
Sympathiek, maar het zou voor mij niets uitmaken bij de koop. Ik zoek naar huizen waar ik uiteindelijk een mooie prijs op kan bieden, en die voldoen aan mijn wensen. Als dit bij ons het geval zou zijn, zou ik zeggen trek die 1000 euro maar van de prijs af . Een ander voorbeeld dat ik wel positief mee vond wegen: er stond een huis te koop met een vijver. De bewoner had in de advertentie aangegeven deze er uit te willen halen, als de koper dit graag wilde. Dat is fijn, want het is een rot klus om te doen. Overigens blijft overeind dat de prijs dan ook interessant genoeg moet zijn.
Hallo dames, Wilde even het goede nieuws delen dat het huis onder voorbehoud is verkocht! Donderdag alvast tekenen. Wij zijn druk aan het zoeken na een nieuwe droomhuis!
Bij ons hebben ze vandaag fotos gemaakt voor op funda. ben erg benieuwd! Hoe lang duurde het bij jullie voor het huis op funda kon daarna?
Bedankt! VAndaag 3 weken, was pas de tweede bezichtiging. We hadden aanstaande mAandag een bezichtiging staan en dinsdag 2. @ rizolli bedankt, bij ons werden maandag fotos gemaakt vrijdag stonden we op funda.
Ja alleen enorme tegenvaller. Huis waar ik verliefd op was gaat helaas niet door. We hebben een bouwkundig onderzoek laten verrichten huis bleek dus in hele slechte staat wat we zelf niet zagen. Achteraf pas. Tegels liggen scheef de bewoner had kennelijk een kasko woning en heeft zelf alles laten doen. Wat dus allemaAl niet netjes afgewerkt komt dus veel bijkijken. Nu lopen we tegen her volgende aan er is gewoon heel weinig dat voldoet aan onze eisen( en dat is er wel wat) Stressen jullie daardoor niet?
Wij hebben hebben een huis kunnen kopen voor een redelijk laag bedrag en gaan er zelf voor ongeveer 40.000 zelf aan verbouwen. Locatie is top, huis gaan we naar ons zin maken. Hier meer stress over verkoop eigen huis haha
Ik zit vooral in mijn maag met de 'tijdsdruk' van 1 juli ivm verlaging nhg. Wij hebben al een huis op het oog, maar eerst moet ons eigen huis verkocht zijn.
Het huis van mijn schoonouders staat al 5 jaar te koop. Huis te koop: Eperweg 41 8167 LE Oene [funda] Er moet wel wat aan het huis gebeuren. Wie weet er mensen die naar graag een vrijstaand huis(je) willen hebben en die ook nog eens handig zijn om de boel op te knappen??? Het wordt hoogtijd dat mijn schoonouders kunnen verhuizen omdat ze niet meer naar boven kunnen en hun bed noodgedwongen in de woonkamer staat, wegens ouderdom en gezondheidsgebreken.