Heb dit gister gekregen via via en lig nog steeds helemaal in een deuk! Zal misschien wel aan de zwangerschapshormonen liggen maar zodra ik hier aan denk kom ik niet meer bij gewoon! http://www.dumpert.nl/mediabase/38954/3 ... _soep.html helemaal afkijken!
Moet toch niet goed aankomen zo'n kast... (echt grappig vind ik het niet als mensen zich bezeren) Ze kan wel buikdansen (ongeacht haar leeftijd of de manier waarop)
Vind het minder dat het gigantisch uit de bh bumpert :s En vind het soms ook wel lachen als mensen zich bezeren, ligt er maar net aan welk moment van de dag, hihi.
augh....ziet ze dan zelf niet dat die kast dr niet houd....god wat zal die n hoofdpijn hebben Zou ze life bezig zijn geweest? Maar even zonder dollen....moet er niet aan denken dat mijn dochter zoiets even aan t doen is op dr kamertje...
whaaaaah wat een doooos hahah blijft leuk leedvermaak... jammer dat we niet zien hoe ze er nu uitziet haha
whahaha wat een muts! Dat mote wel heel erg pijn hebben gedaan zeg! Pfff wat een dombo. whahah wel grappig!
eerst hangen de tieten er al uit in het begin van het filmpje en dan valt die domme doos ook nog eens hahahha stom stom stom ik moet er ook absoluut niet aan denken dat mijn dochter zoiets zou doen op haar kamer