Hier is ie dan: het nieuwe deel. Zie de titel, ik ben met een psychologisch dingetje bezig, Ise en Glimlachje snappen hem wel
Ha, deel 8, gaan we stoppen? hier niks geshopt iig Zie wel weer leuke ter stall dingen! Maarja, niks nodig, geld gereserveerd voor andere dingen. Oa zo'n speeltoren als pcootje beschrijft. Past in onze tuin ook wel ( en dan oude kleren aan!)
haha gaan we daarmee stoppen? Nou ik heb geen shopplannen nog... misschien 8 maart nog wat bestellen. Heb nog steeds die kadobon maar zie niks leuks (genoeg).
www.toffkidswear.nl bij bengh laatste pagina staat een leuk jurkje met hartjes print bovenkant is grijs 75,00 new moet je eens over het jurkje heengaan en dan de achterkant...... maaaaar ik zou behoorlijk pissed zijn als die stof met hartjes zo scheef genaaid zou zijn of ben ik een zeurmuts
hoi ben sweetlake en heb een verslaving........... Zomaar weer verhuisd. Dus..... Wat ik zei ik heb zumba gedaan! First time. Phoe heeeeee...ben blij dat ze pilatus gaan aanbieden.
ja dat jurkje vind ik ook erg leuk Mirell! Tja ik vind idd niet dat je voor 75 een scheefgenaaid jurkje mag verwachten...heb je gelijk in hoor! Maar ik heb het weleens vaker bij dure merken gezien hoor, dat het niet helemaal netjes genaaid was...
Deel 8 alweer, gaat hard.. Debby goed dat je al zoveel bent afgevallen, Lynn, mirell en de anderen ook allemaal succes met afvallen.. Mirell leuk geshopt, ik vind beide kleuren haar leuk staan van het jurkje van terstal, en die rok ala mim pi hing vanmiddag hier bij de terstal al in de winkel hadden ze ook in het roze. Zou mijn aankopen nog ff komen showen. mim pi tuniekje voor de jongste foto in album
Leuke schoentjes Shannen! Ik wilde graag het S&D jurkje bestellen bij kleertjes, maar haar maat zit er niet meer tussen. Eigen schuld natuurlijk, had ik maar niet hoeven te wachten. Ik hoop dat ik het Jottum hemdjurkje nog kan bestellen in het rood dan, volgende week . Heb alvast het Kimberly jurkje van Z8 besteld deze namiddag, hopelijk past Ella in een 86. Denken jullie dat Kleertjes de maten nog aanvult? Of een andere site die S&D heeft?
zal maar niet vertellen wat Andre hier gisteren heeft gedaan bij het Bengh jurkje maar hij heeft 4 punten genaaid omdat het niet goed afgewerkt was. nu zie je er niets meer van hoor! maar met deze jurk vind ik het erg storend
@shannen: dankje! Leuke aankopen! @weltruste meiden, ik ben trots op mezelf, na drie dagen ongepland teveel gegeten heb ik me weer herpakt en heb ik me vandaag aan mijn doel gehouden! Jeeh, ik ga trots naar bed! En morgen ga ik toch wat lekkers eten als tussendoortje...hihi heb er nu al zin in! En het is gezond en past binnen mijn punten, joehoe. Oja en moet wegen morgen, denk (hoop) niks erbij en niks eraf.
sam moet ook echt schoentjes. Hij begint ook buiten te lopen nu en op zijn babyproofjes vind ik maar niks. Wat zijn leuke jongens dreumesschoentjes?