je kind afstaan als pleegkind iemand hiermee ervaringen?

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Ruby1987, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

    Ruby1987 Fanatiek lid

    24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Hey,

    Heeft iemand hier ervaringen met je kind als pleegkind af te staan?

    Ik zit enorm te twijfelen en ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
     
  2. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wil je precies weten?

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar we krijgen binnenkort wel een pleegzoontje.
     
  3. Ruby1987

    Ruby1987 Fanatiek lid

    24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Waarom diegene zijn kindje heeft afgestaan, hoe ze het nu ervaart en de procedure is gegaan.
     
  4. Ruby1987

    Ruby1987 Fanatiek lid

    24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Waarom diegene zijn kindje heeft afgestaan, hoe ze het nu ervaart en de procedure is gegaan. Ook voor welke manier van pleegzorg is gekozen en waarom voor die manier.
     
  5. kickk

    kickk Actief lid

    3 mrt 2012
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oke. Tja dat kan ik natuurlijk niet aangeven.

    Ik weet wel dat er heel veel verschillende redenen kunnen zijn, varierend van bijvoorbeeld financiele redenen, verwaarlozing, misbruik, verslaving, psychische problemen etc.

    Ook is er natuurlijk een verschil tussen vrijwillige uit huis plaatsing en verplichte uithuis plaatsing.
     
  6. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Oeg dat is best heftig.

    Mag ik vragen waarom je daaraan denkt, ik zie je fototje in je avatar is dat je zoontje?
     
  7. Ruby1987

    Ruby1987 Fanatiek lid

    24 mei 2012
    1.114
    0
    0