je kind afstaan als pleegkind iemand hiermee ervaringen?

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Ruby1987, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

    lioness74 Niet meer actief


    Oja,situaties kunnen veranderen,vertel mij wat.
    Zo'n anderhalf jaar geleden raakte ik totaal overwacht zwanger,maar ik heb BEWUST gekozen dat dit kindje evenzeer welkom zou zijn als de andere 3.
    Ik heb sinds 2 jaar heel veel ellende meegemaakt door veranderende situaties die jij natuurlijk niet kunt weten en waar ik verder niet over uit ga wijden.
    Maar ik heb keuzes gemaakt in belang van mn kids en ik ga door het vuur voor ze!
    Ikzelf ben niet zo belangrijk,dat komt wel weer,maar mijn kinderen zullen koste wat het kost een goede jeugd krijgen alle 4.
    En ja ik dacht dat het ook allemaal niet zou gebeuren maar het gebeurde toch...

    Verder is het totaal mn bedoeling geweest om iemand af te branden,maar wel wakker te schudden!
    Zo ga je niet met je kinderen om!
     
  2. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Ik ken anders een hoop mannen die nog niet zwichten voor het gewicht van de wereld op hun schouders..
     
  3. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    Dat is natuurlijk ook wel het belangrijkste....;)
     
  4. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    ach meiden besteed er toch geen aandacht meer aan...ze vindt het vast heerlijk om dit allemaal te lezen....
     
  5. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    ze is hier aan het meelezen idg.......ben eens benieuwd of ze nog wat intelligents:p te melden heeft?
     
  6. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    als je bang bent dat je je kinderen gaat mishandelen heb je niet alleen praktische hulp nodig, maar ook geestelijk. Want alleen al daar bang voor moeten zijn is niet normaal..
     
  7. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou die geestelijke hulp was ik vanaf pagina 1 al zeker van..

    En hoe langer ik er overna denk.. wellicht is het ook gewoon ook wel beter dat het kind naar een pleeggezin gaat. Wanneer moeder al zoiets overweegt terwijl je als baby nog ter wereld gebracht moet worden, hoe moet het dan in hemelsnaam na de bevalling gaan tijdens krampjesuren, stresspeuter vanwege een nieuwe situatie.. als je als moeder uberhaupt al aan zoiets twijfelt, dan zit er ergens in de bovenkamer toch al iets niet goed? Aangezien ze ook bang is haar kinderen te mishandelen zou het mis zijn dat jeugdzorg ook een vinger in de pap krijgt bij haar thuis.
     
  8. paloe

    paloe VIP lid

    13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    umm ja maar dan moeten ze allebei;) en het liefst samen:)
     
  9. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoe zoeken jullie op google ik zie niks?hahaha
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek van TS gesloten
     

Deel Deze Pagina