je kind afstaan als pleegkind iemand hiermee ervaringen?

Discussie in 'Adoptie en pleegzorg' gestart door Ruby1987, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Jeetje het wordt steeds gekker hier.....
    Ik ga er ook verder niets meer zeggen dat is TS het niet waard.....ze lacht zich volgens mij kapot chter haar schermpje en wij hier maar reageren met de beste bedoelingen.....
    Ik vindt et heel erg dat onze meningen en reacties zo behandeld worden door sommige hier op het forumm...schamen moet je je ts....en ik heb heeeeeeel sterk het vermoeden dat jij een spelletje speelt hier op het forum...

    Bah!
     
  2. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Zei ik toch..

    Klopt geen barst van.. Verspilde energie.

    Energie die ik beter ergens anders in had kunnen stoppen dan in jou ts!
     
  3. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    ja en ik zag het niet in ..... jammer dat ik idd mijn energie aan haar heb besteed....
     
  4. lioness74

    lioness74 Niet meer actief


    Ja maar hoe kun je nu bewust voor een 2de kindje kiezen als je van te voren al weet dat het te zwaar voor je gaat worden?
    Wat is je beweegreden hierachter dan?

    Wil je je vriend aan je binden? Je kunt toch niet denken:ik wil graag een kind en ik schakel allerlei hulp in zodat ik het niet alleen hoef te doen?
    Je zegt dat je iq bovengemiddeld is,maar zoals jij denkt,heb je het brein van een goudvis.
    Jij wil maar dat iedereen voor je klaar staat om je kind mee op te voeden,maar het was jouw beslissing en jouw verantwoordelijkheid!
    Hoe had je het zelf allemaal in gedachten dan?
    Daar geef je geen antwoord op!:(
     
  5. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    @mamakelly is verspilde moeite meid...ze neemt ons in de maling hoor...als je alles eens goed leest zie je dat zo....maar ik had het ook niet gelijk door helaas....
     
  6. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Op een ander blog op internet zie je dat ze schrijft dat ze bij haar eerste kindje in de eerste paar maanden het al zo zwaar had dat ze overspannen was..

    Meid: Je spoort echt niet als je twee kids op de wereld zet waar je de verantwoording niet voor kunt nemen.

    Ik hoop dat je voor je kindjes gaat zorgen, en dat je je verantwoording neemt als een volwassen vrouw in plaats van een onvolwassen tiener die denkt dat iedereen anders haar probleempjes maar op gaat lossen.
     
  7. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Misschien is het wel gelogen allemaal en heeft ze aandacht nodig Kim11? Ze zou niet de eerste zijn toch?
     
  8. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    ja ik denk het ook......maar als het wel waar is dat ze zwanger is dan heb ik gruwelijke medelijden met dat arme baby'tje in de buik.

    Als kersverse aanstaande moeder,die er bewustb voor kiest,denk je toch niet aan afstaan,of weekenden weg oid!
    Dit druist zooo tegen mijn moedergevoelens in!
    En dan dat andere jongentje nog....

    Maar ze heeft wel hulp nodig.....voor zichzelf.
     
  9. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    ja ik vindt het ook erg.........zoveel mensen die graag een kindje zouden willen hebben he....en sommige waarderen het niet eens dat ze zwanger kunnen worden en kinderen hebben bah!
     
  10. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Njah, ik geloof best dat ze zwanger is. Maar hoop dat het geklets eromheen niet waar is en dat dit gewoon een hersenspinsel was..

    Alhoewel ik moeite heb om dat te geloven.

    Hulp heeft ze zeker nodig.. of het nu serieus was of niet..
     
  11. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    nee maar de verhalen van depressief zijn enzo snap je?
     
  12. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Idd ook hier 5 jaar bezig geweest om na 2 jaar mmm eindelijk zwanger te mogen zijn.
    Ik zou zeggen breng je baby maar bij mij. Weet ik zeker dat hij gewenst is bah ziek mens
     
  13. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Allemaal heel jammer..

    Hoop dat je gauw hulp krijgt voor je problemen.
     
  14. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Te bizar dit... Ze heeft sowieso hulp nodig, wat de waarheid ook is.
     
  15. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Situaties kunnen veranderen.Ook jullie kunnen er ineens alleen voor komen te staan.Hoe hard je nu ook denkt dat je dat niet gaat gebeuren.De situatie was blijkbaar op het moment van het bewust voor een kindje kiezen anders dan die nu is.
    Nogmaals,iemand vraagt hier om hulp en krijgt alleen maar een boel geoordeel over zich heen.Hoe zijn haar kindjes ermee geholpen dan dat jullie haar compleet afbranden?
    Ik vind het erg jammer en het gebeurt best vaak hier op zp dat er iemand een hulpvraag heeft en mensen ipv proberen te helpen alleen maar kwijt willen hoe fout ze iemands keuzes vinden.
    Ik wens TS heel veel sterkte en hoop dat ze wat aan de tips heeft van de mensen hier die wel wat zinnigs te melden hadden.
     
  16. Kim11

    Kim11 VIP lid

    23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Advies: Lees het hele topic van voor naar achteren even helemaal door. Ben benieuwd of je dan nog dezelfde mening hebt.
     
  17. Suzanne68

    Suzanne68 Niet meer actief

    Dat heb ik allang gedaan.En ja,dan heb ik nog steeds dezelfde mening.Ik zie iemand waar een boel op afkomt en die het allemaal even niet meer weet.En hier om hulp vraagt.Ik ga niet zitten zoeken en zoeken tot ik iets vind in haar verhaal wat niet klopt.Ik zie iemand die om hulp vraagt.Je blijft maar komen met wat jij vindt van de hulp die ze nu heeft.Die zou voor jou misschien genoeg zijn,maar voor haar niet.Ieder mens is anders en de een kan meer aan dan de ander.En maar onwaarheden zoeken in iemands verhaal zegt misschien meer over jou dan over haar.

    Maar aan deze discussie heeft ze verder ook helemaal niets.
    Dus ik wens haar nogmaals veel sterkte met alles en van mij :petje af dat je om hulp vraagt als het allemaal teveel lijkt.
     
  18. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Financien lijken nu volgens mij wel voor elkaar als ik zo lees over een kinderwagen van aardig wat duiten, een armani luiertas en Ralph Laurenpakjes.. :)

    (en dat allemaal terwijl je nog twijfelt of je je kind zal gaan afstaan :()
     
  19. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    jeetje... hier wordt ik nou stil van.. ga even mijn meisjes knuffelen..
     
  20. MamaVlindertje

    MamaVlindertje Actief lid

    4 jun 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens. Het heeft nogal wat durf nodig om dit naar buiten te brengen.
    Vind dat mensen hier soms erg hard kunnen zijn.
     

Deel Deze Pagina