Je kind als model voor een webshop/winkel

Discussie in 'De lounge' gestart door leandrotje, 15 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    163299_474736635921426_2000756196_n.jpg

mijn dochter heeft de groene broek aan

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    1354293657316.jpg

shoot van knippie deze kerst

3. Moenie

Moenie Actief lid

3 apr 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Leuk allemaal!!

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    2013-02-07 16.12.33.jpg

mijn zoontje met de gtst crew

6. Loesje86

Oei, dat is dat manneke waar zoveel heisa over was in het gtst topic, of niet? :p

7. Loesje86

Leuke foto btw!!!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    heisa vertel wat dan ? wat voor heisa

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Flowertje wat leuk hahahha.

10. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Wat leuk zeg!

Krijgen jullie ook een vergoeding of reiskosten?

Hier alleen maar een paar foto's en verder niks maar maakt me niet zoveel uit.

Als je het via een bureau doet krijg je vaak wel betaald toch?

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb even gekeken in gtst topic maar zie niks staan aiden heeft 2 afleveringen gespeeld met het koffertje en drugs en dat bianca ziek was en ricky hem kwam halen

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja krijgt betaald maar niet heel veel hoor het hangt er van af wat je kind moet doen enz de ene betaald meer dan de andere

13. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Leuke foto! Maar mag je die foto plaatsen? Onze dochter is met Bing en sjors op de foto geweest toen zij in gtst speelde. Maar ons werd uitdrukkelijk verteld alleen voor ons zelf te mogen gebruiken.......dus niet op internet.....vandaar mijn vraag.

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    #34 Elea, 15 mei 2013
    Laatst bewerkt: 15 mei 2013
    Mijn oudste 2 hebben allebei een aantal best wel grote shoots gehad en dat kunnen soms wel shoots zijn van een paar dagen of niet in ons thuisland bijv. Sommige heb ik zelfs nog niet eens de foto's of het reclamefilmpje van gezien, omdat de foto's in het buitenland worden gebruikt bijv. Het modellenbureau heeft wel een portfolio, dus daar zullen ze wel bij zitten wellicht :)

Hier is het super geregeld voor de kinderen. Kleding mogen ze houden, er is constante catering, tussen de middag uit eten en veel liefde en aandacht ;) Wel zijn de dagen soms lang, maar mijn meiden houden het goed vol (lang leve de IPad ;) ), ze vinden het ook leuk. Vaak is het ook aan het strand, in een park of het zwembad, dus niet in een studio. Dus dan kunnen ze lekker spelen, zwemmen of rennen.

Over 2 weken als het goed is weer een hele grote shoot. We zouden naar Londen moeten, maar dat is veranderd. Weet niet waar het nu is. De datum is al 3 keer opgeschoven, dus we zien wel. Het is vaak heel onzeker, dus ik houd er niet al te veel rekening mee, als we kunnen prima, maar ga er geen belangrijke dingen voor laten of verzetten, want vaak verandert er nog wat op het laatste moment. Echt irritant vond ik dat, dus nu vertel ik het de meiden ook pas vlak van te voren (de dag ervoor) .

Mijn jongste staat wel ingeschreven, maar heb haar nog niet laten gaan. De oudsten snappen het wel en gaan heel graag, maar zij niet dus ik wacht tot ze zelf aangeeft ook te willen. Waarschijnlijk over een jaartje ofzo voor het eerst. Of niet, als ze geen zin heeft :D

15. Loesje86

Dat was jouw zoontje niet dan. Was toen een keer toen Bram aant huilen was ofzo...weet niet meer precies wanneer, paar weken geleden... dat ie om zn mama vroeg..

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    o nee mijne huilde niet

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Hahaha leuk,ik herken hem!!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ze hebben mij niks.gezegd maar daarbij als ze op straat lopen zou ik ook een foto mogen maken je.mag hem alleen plaatsen als het al op tv is geweest

19. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Ik vind het wel leuk, maar heb er geen tijd voor om heel het land af te reizen. Een kennis van mij doet het veel en die kids hebben al veel leuke opdrachten gehad.
    Wat ik vooral vervelend vind is dat je pas heel kort van tevoren weet of je kind is uitgekozen en dat je dus wel die dag vrij moet houden. Dus, ik denk dat nu ik weer aan het werk ben, dat het er niet van gaat komen met shoots mee te doen.

20. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik ben gastouder eigenlijk alle dagen van de week dus ik kan ook niet vaak. Eigenlijk had ik woensdag ook 1 kindje maar ouders zorgen voor andere opvang, anders had ik hem meegenomen.

Vandaag weer een mail gekregen.

Het worden sfeerfoto's dus hij mag lekker gaan spelen!
    Als er tijd over is dan maken ze nog portretfoto's.

Shoot duurt 2 uur en ze zorgen voor eten en drinken.
    En als ouder mag je erbij blijven. Jeej!

Deel Deze Pagina