Je kind als model?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mouschy, 10 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi,

ik zit er over te denken om Ewout in te schrijven als baby model bij een of ander buro. Mijn zus heeft het ook gedaan met haar toen nog kleine kinderen. En ze heeft veel leuke opdrachten gehad van oa. Disney en V&D en Hema. Ze is er mee gestopt toen de kinderen er zelf niets meer aan vonden. Zo iets wil ik ook gaan doen.

Hoe staan jullie daar tegen over? vind je het leuk om je eigen kind te laten fotograveren? of vind je het maar helemaal niets.........

groetjes.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meid doen .. leuk

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik heb er ook over gedacht omdat anderen steeds tegen mij zeiden dat hij dat zo leuk zou doen!

Ik heb toen ergens een artikel gelezen over baby als model. Je moet echt een supergoed buro hebben die zich aanpast aan jouw kind. Lars sliep bv altijd op vaste tijden en als ied at niet deed dan was ie lang niet zo gezellig. Plus de reistijd die je vaak hebt. Ik woon in een dorp, verweg van de grote steden dus leek het me al helemaal niets.

Ik zou je eerst eens goed laten informeren en dan de voor en tegens tegen elkaar gaan afwegen.

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Lijkt me superleuk, doen zou ik zeggen.....

5. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Leuk zeg!! Ik zou het zelf niet willen ivm met verplichtingen, maar anders zou ik het wel willen!
    Gewoon lekker voor gaan en de looks heeft Ewout sowieso wel ;)
    groetjes Carry

6. monique71

monique71 Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.108
    0
    0
    Ik zou er niet aan beginnen..........al die poppenkast en of je kindje dit nou echt leuk vind ik betwijfel het. Vaak zijn de ouders er helemaal weg van

7. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik denk dat zolang je kindje er plezier aan beleeft het best leuk is.
    Maar ik krijg meteen van die beelden voor me , van amerikaanse kindjes die als een barbiepopje erbij lopen.. jak.. dat vind ik verschrikkelijk.
    Zolang het binnen de perken blijft... prima..
    Maar toch zou ik er persoonlijk niet voor kiezen!

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Oh maar die Barbie poppen en zo heb je hier gelukkig niet. En ik heb een zoon hahahaha. En dat is toch ook helemaal niet de bedoeling. Mijn zus heeft het ook een periode gedaan en de kinderen vonden het erg leuk, al die aandacht en zo is natuurlijk super. Lijkt me erg leuk om je kind ze zien op een poster bij de V&D levensgroot :D Wat bij het zoontje van mijn zus is gebeurt ;)
    En wat ik al eerder zei als de kinderen het zelf niet meer leuk vinden gewoon er mee stoppen.

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja mij zou het ook heel leuk lijken hoor! Gewoon doen!! :D

10. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zelf zou ik het hoogstwaarschijnlijk niet doen, maar als jij het leuk vindt, dan zou ik er zeker voor gaan. Zoals je zegt, zolang de kindjes er ook pret aan beleven is het prima.

11. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    o ja leuk! ik zou het ook zo doen, maar wel kijkend naar iris, je ziet gauw genoeg of de kleintjes het leuk vinden of niet!

12. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ontzettend leuk!
    Ik heb er ook aangedacht en Giulian was al snel helemaal camera-geil, dus een leuke foto maken is geen probleem met hem.Maar ook ik woon te afgelegen en steeds een rot eind te moeten rijden, daar heb ik geen zin in en de energie niet voor. Maar het lijkt me geweldig om je eigen kind in een blad ofzo te zien.

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn zus komt uit Grotebroek, vlakbij jou dus. En ik woon er ook niet ver vandaan ;) Dus als je zou willen kan het wel, maar ja de meeste opdrachten zijn in Adam.......

14. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Heej, Grotebroek, daar heeft heel mijn familie gewoond tot een paar jaar gelee

15. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    als onze meiden niet op Curacao hadden gewoond maar in Nederland waren ze vast en zeker nu al beroemde modellen........;)

Die van mij vinden elk uitje en elke aandacht 1 groot feest....zolang zij zich kunnen uitleven....maar hun belang staat wel voorop uiteraard....succes!

16. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    maarrre, even een ander vraagje, (je hebt me eventueel op een idee gebracht aangezien ik een schitterende zoon heb :) ) hoe weet je nou welk bureau je moet hebben??
    Ik woon zelf in Gelderland, heeft iemand misschien tips voor een betrouwbaar bureau, ik weet niet of ik t zou doen maar wil er wel graag info over hebben...
    Alvast bedankt.

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ze moeten geen geld vragen als je je wil inschrijven. Voor de rest is het afwachten denk ik.
    Ik heb Ewout nu ingeschreven bij;
    www.thekids.nl

daar zat mijn zus haar kids ook bij en die hebben hele leuke opdrachten gehad 8)

18. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik wil iris ook wel inschrijven, maar ik snap het niet helemaal.....

inschrijven is gratis, maar daarna zijn er dingen die je zelf moet betalen???? hoe werkt het nu precies?

19. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Waar zie je dat staan? ik heb het opnieuw gelezen en ik kan dat niet terug vinden....

20. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik zag bij de voorwaarden een lijstje met bedragen staan......

Deel Deze Pagina