Hoi Hoi, ja het onderwerp zegt het al, wat trekken jullie je kindjes aan als jullie met ze gaan wandelen met de kinderwagenbak. :-k Teun krijgt nu nog aan een jasje met daar aan vast een voetenzak en dan gaat het dekje van de wagen er over heen en ligt dan lekker warm. Nu past hij het jasje nog wel maar z'n beentje worden wat te lang voor de voetenzak, vandaar m'n vraag aan jullie. Zelf zat ik te denken aan het jasje en dan evt een dekentje over zijn beentjes en dan het dekje. Maar het is nog voor even, want meneer wordt ook bijna te lang voor de bak , dan hebben we de buggyinzet helemaal plat met een voetenzak erbij. Ik hoor het graag Groet Janette
ik had gea ook altijd een jasja aan mutsje op en dan de muts van de jas erover dekentje en dan het dekje... maar ben erachter dat dit veel te warm is want als ik haar eruit pakte was ze helemaal klammig van de warmte (zweten zeg maar) dus nu doe ik haar een dik vestje aan en muts op en dan onder het dekente en het dekje het vestje is niet zo warm als de jas die ik voor haar heb die is namelijk van soort schapenwol.. maar ook nu komt ze lekker warm uit de kinderwagen maar niet bezweet...
Met dit weer een niet al te dik jasje en een dun mutsje, een dekentje en het dekje. Met koud weer een dikker jasje, een dikker mutsje, een dekentje en het dekje. En met voorjaarsweer, zoals 2 weken terug (17 graden heerlijk en een zonnetje) laat ik het dekje weg,
Ik doe Inge een fleece jasje aan of een ander niet te dik jasje en haar capouchon op en een dekentje en het dekje. Als het koud is krijgt ze een mutsje op en een dikker jasje aan.
Bedankt meiden voor de antwoorden en tips zijn voetenzak kan dus gewoon uit. er zat een dekbedje bij de wagen dus gaan we die gebruiken voor de tijd dat hij er nog in ligt. een muts kreeg hij al op, omdat de capouchon veel te groot is liefs Janet
Het dekbedje gebruik ik niet meer, daar kreeg Ilias het veel te warm onder. Hij draagt nu een jasje met capuchon en een fleesedekentje. En dan heeft hij het warm genoeg. Onder het dekbedje en met extra mutsje op werd hij klammig van het zweet!