Ik en mijn vriend wonen niet samen. Hij heeft een huis naast de zaak en daarnaast zijn we 7 maand bij elkaar dus om dan al te gaan samen wonen na allebij een heftige relatie zijn we gewoon weg niet aan toe. M,n vriend werkt zo'n 60 tot 70 uur per week en zien elkaar voornamelijk in het weekend en af en toe doordeweeks als hij nog energie over heeft tenminste. In het weekend gaan we vaak stappen/visite, maar vanavond zie ik hem waarschijnlijk helemaal niet en morgen zal die wel hele dag in coma liggen ( wij hebben allebij geen kinderen) Gister heb ik hem 5 uurtjes gezien en dan kijk ik alweer op tegen volgende week omdat ik hem dan waarschijnlijk weer zie op vrijdag. Ik word dan alweer chagrijnig want ik mis hem doordeweeks heeeeeel erg. Nu vind ik het belangrijk dat hij regelmatig dingen alleen met zn eigen vrienden doet. deze week is het zo ver..... Ik mis hem nu al heeeeel erg dus ga ik zelf ook ook maar weg. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik hem tegen kom tijdens het stappen Al zie ik hem maar heel even dat maakt mijn dag weer helemaal goed. In de 7 maand dat we nu met elkaar gaan begin ik steeds meer te merken hoe belangrijk hij voor me is. Ik ben ook super trots op mn vent. MAAR VANDAAG IS HET WEER ZO´N MOMENT!!! IK MIS M´N VENT
Daar kun je alleen maar blij mee zijn. Er zijn voldoende mensen die "los" van elkaar elkaar niet missen maar wel bij elkaar zijn/horen. Op deze manier blijft het het leukst. Ik ben zelf altijd blij als ik de ander mis (man en kind) als ik even los van ze ben ... Blijf vooral je eigen dingen doen is erg belangrijk voor later als je bijvoorbeeld als je samen woont of kinderen "krijgt".
Ja ik ken het. Mijn man en ik wonen wel samen maar hij werkt momenteel 6 dagen in de week (horeca dus ook s'avonds) en gaat 1 avond per week met vrienden weg. Ik zie hem dus heel weinig en mis hem heel erg! Maar als je elkaar mist is dat alleen maar goed. En dingen los van elkaar doen is ook heel belangrijk. Maar ik snap je wel hoor!
Ik mis mijn vriend al na 1 avond, maar ik ben ook echt een zachtgekookt ei. Heel normaal dat je elkaar zo mist en extra fijn zodra je elkaar weer zit.
Ik begrijp je helemaal..... een middagje kan k zonder.. maare zie me vent graag weer elke dag! Ben zo gelukkig elke dag naast hem wakker te worden... pfff en als ie nacht dienst heeft baal ik echt!
Ja helaas wel Ik hou daar niet zo van, maar ik heb dat soort momenten ook regelmatig. Ik kan het niet uitstaan
ik ben helaas niet weg gegaan waardoor het gemis alleen maar meer word. M´n darmen waren aan de borrel. nu wilde ik de deur open doen maar knalde met mn gezicht tegen de deur en heb nu een dikke bult op mn hoofd AUW!! Dus maar thuis gebleven
Ik mis mn vriend niet want als we niet bij elkaar kunnen zijn appen we wel de hele tijd door. Soms vind ik t ook heerlijk alleen met mn zoontje te zijn.
Ja hoor, wij wonen dan al weer sinds 1997 samen... maar vorig jaar heeft mijn partner in totaal 5 weken in het ZH gelegen na een hartinfarct (5 verschillende opnames) en ook 3 weken in revalidatie (intern) dus weet er helaas alles van. Heb hem vreselijk gemist die weken. Wat is het dan een genot wanneer je iedere ochtend samen mag wakker worden.
Ik vind het verschrikkelijk als hij zinder mij weg gaat!! Ik ben echt een ei wat dat betreft! Nou zit ik vanwege ziekte thuis en dus heel veel alleen, en als hij er is ben ik daar dus heel blij mee! Maar toen hij nog als sommelier werkte, 40 uur in 4 dagen en een lange dag school had elke week, zagen we elkaar zo weinig, dat ik het echt niet leuk vond als hij in zijn vrije tijd dat weg moest/ging!