Hoort dit bij tandjes krijgen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SYRV, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hallo dames!

Mijn zoontje zijn ondertandjes zijn aan het doorkomen. Alleen nou viel het me op dat hij sinds een paar dagen een soort van witte plekjes in zn mond heeft. Het zijn geen blaasjes of zweertjes, maar echt kleine plekjes. Hij heeft ze aan de binnenkant van zn lipjes zitten, niet op zn tong o.i.d. Moet ik me zorgen maken of hoort dit bij het tanden krijgen?

xxx

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn zoontje had dit ook, was idd ook gelijktijdig met zijn doorkomende tandje! Volgens de dokter was het een soort schimmel; we hebben er Daktarin voor gekregen en toen was het binnen 24 uur weg. Zou er ff naar laten kijken, als ik jou was. Kan nooit kwaad ;)

Weet overigens niet of het nou echt verband hielt met die tand. Misschien dat een doorkomende tand de weerstand tijdelijk vermindert ofzo...? Zou kunnen. :D

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

klinkt als spruw.. Idd een schimmeltje dus.. Mischien heeft ie door zijn doorkomende tandjes iets verminderde weerstand, maar het kan natuurlijk ook dat hij meer dingen in zijn mond stopt vanwege zijn tandjes en dus eerder spruw op kan lopen..
    Zou ook even langs de HA gaan, dan weet je het in ieder geval zeker!;)

Deel Deze Pagina