er zullen maar weinig mensen zijn die zullen sparen die niet bij die club horen, Hier moest je voor 5 euro een boek kopen met alle namen erin en voor 20 cnt kon je dan kiezen uit de 3 verenigingen die hier zijn, Bij elke 5 euro aan boodschappen kon je dan voor 20cnt een pakje van 6 foto's kopen, De enigen die het kochten waren ouders opa's en oma's van kinderen die op voetbal zaten, en die spaarden niet eens voor zichzelf maar voor hun kind of kleinkind ik heb zovaak horen zeggen voor mij in de rij ik ken geen kinderen op voetbal tuurlijk zullen er vast mensen tussen zitten die voor hun zelf sparen maargoed tijdens wedstrijden mogen jan en alleman ook gewoon het terrein op om de wedstrijd te bekijken, je gaat er vanuit dat mensen foto's maken van hun kind kleinkind of bijv kind van vrienden ofzo, maar er kunnen ook mensen lopen en maar gewoon foto's maken van alle kinderen, Dan maakt zo'n plaatje in een boekje niet uit. ( vind ik )
Ik denk dat je daar het probleem van de communicatie te pakken hebt. Grote kans dat je bij de eerste les meer informatie krijgt. Natuurlijk moet je kunnen weigeren. Ze kunnen je nooit verplichten om met zo'n actie mee te doen. Maar ik denk dat het voor je dochter erg leuk is om (later) zo'n volgeplakt album te hebben met een foto van haarzelf. Ik zie het probleem niet zo. Ben je bang dat pedofielen met zo'n album gaan lopen? Tja dat kan gebeuren, maar dat vind ik wel erg vergezocht. Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt moet je het niet doen.
Dus als jullie vereniging het zou doen, dan mag jouw dochter niet mee doen? Ik zou het hartstikke leuk vinden, is toch juist leuk voor later? En het zijn ook geen rare foto's...dus ik zou er niet negatief tegenover staan. Maar je hebt wel een punt over de communicatie!
Hier hadden ze het vorig jaar van de plaatselijke hockey club bij de Plusmarkt. Ik zou het geweldig vinden als ze dit met onze voetbal club ook zouden doen Soms staan ze wel eens in de plaatselijke krant met bijvoorbeeld een foto van school ofzo en als je dan ziet hoe geweldig ze dat vinden, ze voelen zich dan meteen BNNers Wel ben ik van mening dat een vereniging dit eerst moet bespreken met alle leden of iedereen er mee akkoord gaat want ik begrijp dat niet iedereen het even leuk vind.
Hier ook vorig jaar! Ik vond het een superleuke actie. Triest als je kind hier niet aan mee mag doen/ geen plaatje van haar/hem komt. Erg sneu. Vind overigens wel dat de club vantevoren hierover moet informeren naar de ouders toe.
Het lijkt me dat ze wel eerst akkoord moeten vragen. Ik zou in elk geval geen toestemming geven (ivm persoonlijke redenen). De foto op zich zou ik geen moeite mee hebben, maar wel de namen erbij. Dat hebben we met het kdv ook afgesproken: foto's mag, ook op de eigen internetsite of facebook, maar z'n naam wil ik niet online of iets.