je kind mee naar echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door oxbow, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mijn zoon van 2 is ook al regelmatig meegeweest naar echo's, ik heb er soms twee per week gehad, dan is het niet mogelijk elke keer oppas te regelen. De ipad is zijn oppas :p. Nu is het wel een heel rustig mannetje en papa gaat ook steeds mee, dat is prima te doen zo.
    Mocht het in de toekomst nog eens nodig zijn... Succes met je echo!

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik heb niet altijd oppas. Als mijn man vrij is en mee gaat, dan blijft hij met de kids op de gang. Hoeven ze ook niet stil te zitten en rustig te zijn.
    Als mijn man ook niet kan, dan neem ik ze mee, of in elk geval de jongste, oudste gaat naar school, en zet hem in de kinderwagen met een koek..
    Het is even improviseren maar gaat wel.

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

hier is zoonlief elke echo meegweest hij vermaakt zich met zijn speelgoed of lekker een zakje chips eten met wat drinken. geen problemen mee gehad ook niet met de 20 weken echo.

4. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik had inderdaad ook nog even gebeld met de vk of ze mee mocht komen, maar ze zei dat het geen probleem was. Ze is ook nog zo jong, ze heeft nog niet door wat er aan de hand is en ik denk ook niet echt nog als we slecht nieuws zouden krijgen.. Dus zolang het geen probleem is voor de echoscopist en het een handige tijd is voor onze dochter nemen we haar gewoon mee denk ik, ook naar de 20w echo..

Deel Deze Pagina