baby heeft poep gegeten, erg?

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi,

Stomme ik (zilverman eigenlijk, maar ik had het ook kunnen zijn) had de luieremmer naast het bedje laten staan... en zilverbeeb heeft daar nu heerlijk mee gespeeld... en geproefd :S.

Ze ligt inmiddels schoon weer in bedje, maar moet ik me zorgen maken? Het lijkt me namelijk niet echt gezond! Ik kan ook niet vaststellen of ze er veel van "gegeten" heeft. Ze lijkt iig in orde, niet misselijk ofzo.

Wat zouden jullie doen?

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Kan geen kwaad hoor. Fris is het natuurlijk niet :D

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nee, zilverman gaat idd bijna over zijn nek :D:D

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    kindje goed in de gaten houden en bij twijfel nog snel even je huisarts bellen voor advies en waar op te letten...

maar ooh br.... van al die dingen die je kind kan eten.. bweeeh...

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nee hoor, is niet erg! maak je maar niet druk :) en inderdaad, fris is het niet ik zou er geen kusje meer van willen vandaag hihi :)

6. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    hahahhaha kan ik me voorstellen.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    het kan geen kwaad , het is vooral heel erg vies maar heb ooit met gehandicapte gewerkt en die deden dat ook heb nog nooit een dokter hoeven bellen

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb dit vroeger toen ik klein was ook een keer gegeten :):D. Ik heb er niets aan overgehouden...

Jeetje wat een bende zal het zijn geweest..:$

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

ieuw jakkiebah, de gedachte alleen al, mijn zus heeft het vroeger ook eens gedaan (en aan de muren gesmeerd!!) mijn moeder heeft eerst even over de pot gehangen voordat ze het kon opruimen haha.

Volgens mij kan dat voor een keer geen kwaad (als ze de parels van de pamper niet op heeft gegeten tenminste, de vulling zeg maar van de pamper bedoel ik hiermee) das wel even belangrijk voor de r est is het heeeeeel vies maar niet schadelijk, alleen even geen lekkere kwijlkussen .... ;)

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha! Lekkerrrrr!

Ik denk dat al mijn kids wel eens een hapje gehad hebben, ze vonden het niet lekker iig (perongeluk natuurlijk... luier zelf uitdoen en alles eronder smeren, kleine kids doen vaak hun handen in hun mond), lijkt me ook niet dat jouw dochter het lekker vond ;).

alleen wel ff checken of de luiers nog heel zijn ivm het plastic dat erin zit.

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ja, enorm. Hele bedje gesopt, opnieuw opgemaakt, alle kleertjes uit, dekentjes in de was, knuffels in de was, kindje in bad....

Ik moest er zo om lachen... ze zat zo lief te spelen. Ze was echt helemaal blij met haar nieuwe vondst.

Gelukkig kan het geen kwaad. We zullen haar inderdaad in de gaten houden, maar ik ben blij dat ik me niet meteen zorgen hoef te maken.

12. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hahaha.... inderdaad, geen kusjes vandaag ;) ! Gelukkig hebben we biopampers... daar zitten geen parels of chemische dingen in.

13. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    oooh getver. Ik zie der al helemaal zitten helemaal geinteresseerd in de mooie bruine snoepjes. Dat moet natuurlijk wel geproeft worden :p
    hmmmm

14. Jel

Jel Niet meer actief

Bah, wat een topic. :p Het idee om poep te eten.... Ohhh moet er niet aan denken. Heb je allemaal bruin tussen je tanden... :D

Ik heb zelf juist altijd geleerd dat je ziek kunt worden van de bacterieen die in poep zitten, dat je daarom altijd goed je handen moet wassen als je gepoept hebt. Ik zou denk ik zelf wel de ha bellen voor advies.

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn vader heeft het vroeger als klein jochie ook gedaan. hij is inmiddels 53 en leeft nog steeds. dus nee kan geen kwaad. maar vies is het wel hhahaha

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik zou me meer druk maken om de luier zelf of die stuk is dan de inhoud. fris is anders maar het is van hunzelf. de inhoud van de luier vind ik een ander verhaal.

17. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ach ja, ik zie het op mijn werk ook wel eens (dementerenden) en dan hoeven we ook geen arts te bellen. fris is anders, maar het zal niet veel kwaad kunnen voor een keertje

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Nee hoor, mijn moeder heeft mij weleens onder de poep uit bed gevist dat alleen mijn duim nog wit was (ik duimde) en ik leef nog steeds! ;)

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Volgens mij kan het geen kwaad, maar inderdaad is het heel erg vies. Volgens mij zou ik gaan gillen als ik het zou ontdekken!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    poept ze wel weer uit:D

Deel Deze Pagina