Hoi, Stomme ik (zilverman eigenlijk, maar ik had het ook kunnen zijn) had de luieremmer naast het bedje laten staan... en zilverbeeb heeft daar nu heerlijk mee gespeeld... en geproefd :S. Ze ligt inmiddels schoon weer in bedje, maar moet ik me zorgen maken? Het lijkt me namelijk niet echt gezond! Ik kan ook niet vaststellen of ze er veel van "gegeten" heeft. Ze lijkt iig in orde, niet misselijk ofzo. Wat zouden jullie doen?
kindje goed in de gaten houden en bij twijfel nog snel even je huisarts bellen voor advies en waar op te letten... maar ooh br.... van al die dingen die je kind kan eten.. bweeeh...
nee hoor, is niet erg! maak je maar niet druk en inderdaad, fris is het niet ik zou er geen kusje meer van willen vandaag hihi
het kan geen kwaad , het is vooral heel erg vies maar heb ooit met gehandicapte gewerkt en die deden dat ook heb nog nooit een dokter hoeven bellen
Ik heb dit vroeger toen ik klein was ook een keer gegeten . Ik heb er niets aan overgehouden... Jeetje wat een bende zal het zijn geweest..
ieuw jakkiebah, de gedachte alleen al, mijn zus heeft het vroeger ook eens gedaan (en aan de muren gesmeerd!!) mijn moeder heeft eerst even over de pot gehangen voordat ze het kon opruimen haha. Volgens mij kan dat voor een keer geen kwaad (als ze de parels van de pamper niet op heeft gegeten tenminste, de vulling zeg maar van de pamper bedoel ik hiermee) das wel even belangrijk voor de r est is het heeeeeel vies maar niet schadelijk, alleen even geen lekkere kwijlkussen ....
Hahaha! Lekkerrrrr! Ik denk dat al mijn kids wel eens een hapje gehad hebben, ze vonden het niet lekker iig (perongeluk natuurlijk... luier zelf uitdoen en alles eronder smeren, kleine kids doen vaak hun handen in hun mond), lijkt me ook niet dat jouw dochter het lekker vond . alleen wel ff checken of de luiers nog heel zijn ivm het plastic dat erin zit.
Ja, enorm. Hele bedje gesopt, opnieuw opgemaakt, alle kleertjes uit, dekentjes in de was, knuffels in de was, kindje in bad.... Ik moest er zo om lachen... ze zat zo lief te spelen. Ze was echt helemaal blij met haar nieuwe vondst. Gelukkig kan het geen kwaad. We zullen haar inderdaad in de gaten houden, maar ik ben blij dat ik me niet meteen zorgen hoef te maken.
Hahaha.... inderdaad, geen kusjes vandaag ! Gelukkig hebben we biopampers... daar zitten geen parels of chemische dingen in.
oooh getver. Ik zie der al helemaal zitten helemaal geinteresseerd in de mooie bruine snoepjes. Dat moet natuurlijk wel geproeft worden hmmmm
Bah, wat een topic. Het idee om poep te eten.... Ohhh moet er niet aan denken. Heb je allemaal bruin tussen je tanden... Ik heb zelf juist altijd geleerd dat je ziek kunt worden van de bacterieen die in poep zitten, dat je daarom altijd goed je handen moet wassen als je gepoept hebt. Ik zou denk ik zelf wel de ha bellen voor advies.
mijn vader heeft het vroeger als klein jochie ook gedaan. hij is inmiddels 53 en leeft nog steeds. dus nee kan geen kwaad. maar vies is het wel hhahaha
ik zou me meer druk maken om de luier zelf of die stuk is dan de inhoud. fris is anders maar het is van hunzelf. de inhoud van de luier vind ik een ander verhaal.
ach ja, ik zie het op mijn werk ook wel eens (dementerenden) en dan hoeven we ook geen arts te bellen. fris is anders, maar het zal niet veel kwaad kunnen voor een keertje
Nee hoor, mijn moeder heeft mij weleens onder de poep uit bed gevist dat alleen mijn duim nog wit was (ik duimde) en ik leef nog steeds!
Volgens mij kan het geen kwaad, maar inderdaad is het heel erg vies. Volgens mij zou ik gaan gillen als ik het zou ontdekken!