Je kindje een tuigje of in de buggy?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Colour, Aug 22, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

En wat is jouw definitie van leren precies? Leren is een proces van vallen en opstaan, en het ene kind leert nu eenmaal sneller dan het andere. Tijdens dit leerproces wil je je kind toch ook veilig houden?
    Jij stopt je kind in de buggy wanneer hij niet netjes mee kon lopen en niet wilde luisteren, ik haakte mijn kind aan mijn pols met een bandje wanneer zij niet luisterde. Net zo goed een consequentie na het aangeven van een duidelijke grens, alleen paste het polsbandje wat makkelijker in mijn tas dan een buggy ;)

puzzelstukje, Lieke1989, Adje and 2 others like this.
  2. KleineLai

KleineLai VIP lid

Dec 30, 2017
    14,317
    28,499
    113
    Excuses excuses! gewoon een grotere tas kopen
    big-backpack.jpg

3. Treez

Treez Niet meer actief

Bij mijn jongste dochter heb ik een soort van tuigje gebruikt in de vorm van een polsbandje. Mijn oudste dochter liep makkelijk aan de hand, maar de jongste ging overal achteraan. Daarnaast was het ook voor mijn eigen gemak. Ik heb adhd en raak enorm snel afgeleid en heb moeite om overzicht te houden. In drukke omgevingen is het daardoor twee keer misgegaan, omdat ik haar kwijtraakte. Vreselijk. Dit was echt de perfecte oplossing. Zij kon lekker haar energie kwijt door te lopen en ik hoef mijzelf niet constant te dwingen om op te letten, wat bij mij resulteerd in enorme vermoeidheid en hoofdpijn. Win-win situatie en als mensen dit niet kunnen of willen begrijpen, zegt dat met name iets over een mogelijk beperkt inlevingsvermogen en /of veroordelende karakter. Daar hoef ik mij niks van aan te trekken.

Theezeefje, Jo79 and Whysteria like this.
  4. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Mocht er ooit een derde komen zal ik dat zeker aanschaffen! :D

Share This Page