hallo allemaal misschien een rare vraag... maar rond mijn eisprong heb ik 3 dagen erg veel pijn gehad links onderin in mijn buik. 5 dagen na mijn eisprong kreeg ik gevoelige tepels(dat heb ik nu al 3 dagen) ongeveer 5/6 dagen na mijn eisprong had ik een prop witte vocht afscheiding in mijn onderbroek..het leek net dikke creme en het stinkte niet. ik heb ook vaak een hele opgezette buik. wat zou die afscheiding kunnen zijn? zou het te maken hebben met de innesteling..zou die afgebroken zijn. en bloed je dan in de meeste gevallen? groetjes daisy
Vaak als je zwanger bent krijg je wel meer last van een ander soort afscheiding. Tijdens je innesteling kan je een beetje bloed verliezen, dit zijn meestal maar een paar druppels, had ik zelf ook Je kunt ook je temp. chekken, mischien dat deze wat verhoogd is.. xxx Marijke
die afscheiding zou van alles kunnen zijn, maar omdat je graag zwanger zou willen zijn, ga je toch van allerlei redenen zoeken wat t zou kunnen zijn ( of wat je zou willen dat t is). wacht gewoon rustig af, en spring niet te snel op die roze wolk. wanneer verwacht je je menstruatie? Liefs xxx Debby
tussen vrijdag en aankomende maandag moet ik ongesteld worden. alvast bedankt voor jullie reakties! oja ik temepratuur al sinds 2 weken,toen ik die buikpijn had was hij lager,3 dagen later was hij 0,5 hoger.
nou meid!! ik hoop op t mooiste nieuws wat er kan bestaan!!! er is wel degelijk een kans, maar ga voor jezelf nog geen luchtkastelen maken!!! het is pas echt en tastbaar als je een positieve test in je handen hebt!!! ik zal voor je duimen en aan je denken!!! laat je zeker nog wat horen aan ons, we zijn natuurlijk wel benieuwd naar de uitslag Veel liefs xxx Debby
ja ik laat het jullie zeker weten,t zal wel even duren want zondag ga ik op vakantie. dus het zou wel goed uitkomen als het zo zou zijn,anders ben ik tijdens mijn vakantie ongi!! ik neem in ieder geval een test mee,zou wel leuk zijn als hij positief zou zijn tijdens onze vakantie!! groetjes