hoe weten jullie of jullie kindje oorpijn heeft of niet mijn zoontje heft last van vuile oortjes ( heeft hy al 1 maand ongeveer ) en dit heb ik ook op het cb vermeld Maar gisteren wilde ik zijn oortje schoon maken en opeens greep hy ernaar. vanmorgen toen ik hem uit zijn bedje pakte deed hij dit weer en ook onder de fles drinken van vanochtend. Daarna heeeft hy het niet meer gedaan maar ik houd het even in de gaten En wat doen jullie er tegen als jullie kindje oorpijn heeft hy is nu 5 maanden en 17 dagen
ik zuo even meten of hij verhoging heeft, oorontsteking gaat meestal gepaard met koorts of verhoging.. na een paar keer oorontsteking grijpt mijn zoontje nu niet meer zo naar zijn oortjes dus het is moeilijker te zien. de dokter zei dat hij dat niet meer deed omdat hij ws denkt dat het niet meer helpt..
Mijn dochter greep ook naar haar oortjes. Nu doet ze het weer maar ik weet bijna zeker dat het tandjes zijn want ze heeft ook rode wangetjes, bijt op alles, kleine pukkeltjes op haar wangen. Maar de eerste keer had ze geen verhoging maar bleef continu aan haar oortjes zitten, soms zo erg dat ze zelfs bloedde in haar oortje omdat ze zo hard met haar vinger krabde. Ze had wel oorontsteking maar zonder koorts. Dus kreeg ze geen medicijnen omdat het vanzelf over moest gaan en dat is ook gebeurd.
ik ben nog niet zo'n expert maar heb gisteren gelezen dat grijpen naar het oortje ook kan wijzen op doorkomende kiezen .... krijgen ze ook oorpijn van , misschien heb je daar iets aan ?
Laura zit ook als ze moe is aan der oortjes! Maar als ze niet huilen als ze aan hun oortjes zitten denk ik dat er weinig aan de hand is. Maar je kunt natuurlijk altijd ff de HA bellen en vragen!
Ik ben van de week nog naar de HA geweest, omdat ze maar snotverkouden blijft. Die zag ook dat ze een licht ontstoken oortje had. Als ze er constant naar zou gaan grijpen of koorts kreeg, zou ik weer terug moeten komen, maar anders moet het vanzelf overgaan.
ik heb zijn temperatuur gemeten hy heeft gelukkig geen verhoging. maar ik ga dinsdag even naar de huisarts toe met hem voor de zekerheid
Ik heb gehoord dat als je zachtjes aan het oortje trekt ze reageren dat ze dan last van hun oortjes hebben
Luca zit al als klein beebje aan zijn oortje als hij moe is. Dan wrijft hij er met zijn handje over. laatste tijd greep hij regelmatig naar zijn oortjes en bleek hij oorontsteking te hebben. Nadat de ontsteking weg was greep hij weer regelmatig en had ook weer koorts. Na een bezoekje aan de ha was het toch geen oorontsteking. Hij was wel snotverkouden en zo niet lekker (griepje) Er zijn nu twee tandjes door gekomen en hij grijpt nu ook niet meer naar zijn oortjes.