Je kindje voelen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 19 November, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19 November

19 November Actief lid

22 jun 2006
    117
    0
    0
    Dat is het ook!!! ;)

2. leeuw

leeuw Lid

30 jan 2006
    71
    0
    0
    ik voel mijn kindje sinds de 18de week ongeveer en hij bewoog al die tijd alleen als ik mijn hand op mijn buik hield en afgelopen zondag heeft mijn man wel een 3 kwartier zijn hand op mijn buik gehouden en toen heeft ie hem eindelijk gevoeld hij twijfelde wel of het dat was maar ik kon het gelukkig beamen dus maandag hij wilde hem weer voelen maar helaas hij denkt bij zijn eigen ik heb je laten voelen dat ik leef dus over een paar weken ben jij weer aan de beurt en nu voel ik hem dus alleen nog maar.

sorrie voor het lange verhaal

3. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ik voel de beby nu bijna twee weken.
    Ben nu precies 16 weken zwanger.
    Een week terug kon mijn vriend het ook al voelen.
    Bij onze eerste voelde ik de baby ook al met 16 weken, alleen mijn vriend kon het toen pas rond de twintig weken of zelfs nog later pas voelen.
    Nu kan hij het ook al voelen, erg mooi om het zo vroeg in de zwangerschap al met elkaar te kunnen delen!!

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wanneer je de kleine "kan"voelen is ook voor iedereen weer anders, de 1e voelt de kleine al heel snel nog voor de 20 wkn maar normaal gesproken bij een 1e zwangerschap voel je de kleine pas echt met een kleine 20 wkn...

maar er zijn er genoeg die de kleine (ik destijds bij de 1e niet) al veel sneller voelen, wat ik later wel leuk vondt (of de kleine dat ook vondt weet ik natuurlijk niet ;) ) was de afstandsbediening op mijn buik leggen en altijd na een paar seconden ja hoor daar was ie begon ie echt te trappen prachtig om te zien joh...dat is echt iets wat je eens uit moet proberen hahahah je afstandsbediening van je tv als je lekker in je bedje ligt op je buik liggen kijken of de kleine daar dan begint te schoppen ben ik wel benieuwd naar ;)

5. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    Mijn mannetje voelde het met 19 weken :D

maar jah het hangt ook af van je placenta... waar zit die?

die van mij zit in mijn rug, maar placenta van vriendin van mij zit voor bij haar buik.. ze is nu 33 weken zwanger maar voelt het kindje nog amper.

6. Cynthia

Cynthia Actief lid

6 sep 2005
    243
    0
    0
    Bij mij zit de placenta ook aan de voorkant, maar ik voelde het allemaal al heel vroeg.
    Bij 11 weken voelde ik al een soort luchtbelletjes en bij 14 weken al de voetjes langs mijn baarmoeder schrapen. Dit is toen ook door de verloskundige bevestigd, dus het was echt zo.
    Later kwamen de echte plofjes en schopjes. Ik geloof dat mijn man het wel pas rond de 23/24 weken kon voelen.
    En nu... Ik word er soms gek van, van dat geschop en geschuif en gedraai; dat kind is echt hyperactief. Ik mag niet eens lekker in elkaar gezakt zitten; dan schopt ze me weer omhoog... ;)

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant. Ik voel de baby nog steeds niet heel goed. Af en toe wel plopjes vooral als ik zelf rustig ben. De laatste week wordt het wel steeds vaker, hopen dat ik volgende week nog meer voel!!

Groetjes brennie

8. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik voel ons kindje al een paar weken, maar aan de buitenkant was het steeds nog niet voelbaar.
    De trapjes worden wel steeds sterker, gisteren zat ik achter mn buro met mn hand op mn buik en kon ik het aan de buitenkant ook voelen... helaas elke keer als Jan thuis zit houdt de kleine zich stil....

*Kindje heeft nu ook ontdekt dat de blaas van mama leuk is als trampoline.... dus ik kan elk half uur een plasje plegen... :oops:

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

ik voelde de kleine met 15 wkn (net voor de 15de week) en mijn man voelde het 2 wkn daarna ook. errug leuk :) . op dit moment is de kleine ook druk in de weer :) :) .

gr saskia

10. Amira

Amira Actief lid

30 jan 2006
    230
    0
    0
    Ik heb een paar dagen voor de eerste keer mijn baby gevoeld. Helemaal onderin mijn buik. Ik moet dan wel ontspannen gaan liggen en uitgerust zijn.

Gr Amira

Deel Deze Pagina