Baby 7,5 maand heel veel slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door november12, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Een vraagje; mijn dochter is ruim 7,5 maand, ze is vanaf het begin een meisje dat veel en lang slaapt, zowel overdag als 's avonds....geen probleem natuurlijk, wij genieten ervan ;)
    Maar de afgelopen dagen is het wel erg extreem. Ze is hooguit overdag 3 uur wakker geweest, haar ritme was ongeveer zo:
    7:00 wakker en fles
    8:00 slapen
    9:30 even wakker en fruithapje
    10:15 slapen
    12:30 wakker en broodje + fles
    13:45 slapen
    16:30 wakker
    Avondeten en fles
    18:30 slapen tot de volgende ochtend.

Op de momenten dat ze wakker is, is ze ook wel echt wakker, maar wel heel snel weer heel erg moe....ook is ze wat hangerig en huilerig...en dat is ze eigenlijk nooit, ze oogt niet ziek.
    Graag advies, kan het kwaad of hoort dit er gewoon bij...is het een sprongetje?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee hoor, dat kan geen kwaad :) Kan een sprongetje zijn, kunnen tandjes zijn, kan een virusje zijn.... van alles en nog wat en allemaal dingen die vanzelf weer over gaan.
    Als het dingen zijn die wel kwaad kunnen, dan merk je dat snel genoeg aan eten/drinken, onrustig slapen of juist niet meer wakker willen worden, onrust op de wakkere momenten.... Dat merk je echt wel.

Lekker van genieten :)

3. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

denk inderdaad ook aan een groeispurtje oid. Mijn zoontje ook 7,5 maand heeft ook dagen dat hij meer slaap dan anders . Hij is gemiddeld zo'n 2 uurtjes wakker tussen zijn slaapjes.

zal wel een fase zijn , zal me niet teveel zorgen maken hoor :)

4. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer zo'n dag.....hooguit drie uurtjes in totaal wakker geweest.....vanmorgen zelfs geslapen tot 8:45(!) dus wij ook....:D

Deel Deze Pagina