Hier rompertje en sokjes ingepakt.. Na uitpakken keken ze erg verbaasd van dat passen wij niet.. Toen verteld wie het wel ging passen over een tijdje 😄
De jongste was mee naar de eerste echo. Hem hebben we "getraind" op de vraag: Wat zit er in mama's buik? Op die manier dus eigenlijk de jongste het de oudste laten vertellen. Daarna mocht de oudste alle opa's, oma's en ooms en tantes bellen. Hij was dolgelukkig!
Wij hebben het onze dochter gewoon verteld beide keren en de 1keer hebben we het boek hoera we krijgen een baby gegeven, hier zit ook een mooie poster in om op te hangen met de ontwikkeling van baby en mama in alle maanden, we hebben hem de 2e keer ook weer opgehangen
Wat een leuk boek hè! Daar hebben wij het ook mee verteld! Zoon (6) mocht het zelf voorlezen, zijn reactie was echt super leuk! Op het laatst floept er zo'n hele grote baby uit.
Uuh gewoon verteld niks bijzonders gedaan! Hij geloofde het toch niet in eerste instantie tot we zeiden dat het wel zo was en dat we straks voor een echo gingen en toen geloofde hij het pas.
Wij hebben gewoon verteld dat hij opnieuw een broertje of zusje gaat krijgen. Zijn reactie: "oh nee!! Nog meer gezaag aan mijn oren!" Die reactie hadden we wel verwacht van hem :-D
Wij hebben via de post een kaartje laten bezorgen gericht aan onze dochter en zoon. Een zelf ontworpen kaart. Met op de voorkant een foto van de 1e echo. En aan de binnenkant ongeveer de volgende tekst: Hallo M & M, Ik ben ukkie. Ik ben jullie nieuwe broertje of zusje. Momenteel ben ik nog heel erg klein en zit ik nog lekker in mama's buik, maar ik hoop jullie in september te mogen ontmoeten. Tot dan! Groetjes, ukkie. Onze kindjes waren toen 7 en 5 en hebben een hele tijd verbaasd naar de kaart zitten kijken en maar vragen of het echt zo was .