Groothandel nagelproducten

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wie weet waar er een groothandel voor nagelstyling zit? Eentje waar je dus gewoon binnen kan lopen?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Volgens mij geen 1 meer in Rotterdam. Tegenwoordig moet je overal een kvk overleggen en je online hebben geregistreerd. Ze maken het niet makkelijker tegenwoordig. Ik heb 2 vriendinnen die zijn profesionele nagelstylistes en die gaan meestal naar een groothandel vlakbij het kralingsebos, sorry weet even niet hoe die heet en of je er zomaar binnen kan lopen.

3. lennylenn

Ja die ken ik maar die heeft nu alleen nog maar een webshop. Ik wil er best voor reizen hoor.

4. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet dat er in Haarlem eentje zit. Daar rij ik namelijk wel eens langs. Weet niet hoe hij heet, maar hij zit op de Pijlslaan. Is vast via Google wel te vinden!

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik weet een make up groothandel in Lansingerland, Cosinta. Zij hebben ook wel nagelproducten, maar das wel van één merk...

6. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Nails Only in Den Haag (wel een ongeordend zooitje) of MF Nails in Delft (mooiere groothandel). Google ze maar even.

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Quida nail products in den haag. Zit achter de mediamarkt in chinatown maar is gewoon een nederlandse groothandel, niet duur.

8. lennylenn

Bedankt dames!!! Ik ga ze even googelen

Weten jullie toevallig of je een kvk pas moet hebben? Ik heb me nog niet aangemeld bij de kvk omdat ik er nu nog geen geld aan verdien

9. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Bij de groothandels die ik hier noemde, kan je gewoon binnenlopen en kopen.

10. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    La Lique in Heerhugowaard.
    Ik weet niet of je daar een kvk-nummer voor moet hebben. Ik heb het nog nooit hoeven geven maar dat is omdat ik mijn opleiding daar heb gevolgd.

11. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Roosendaal.
    Art off

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    En ineens krijg ik nagellak reclames in de banner op deze pagina. Hoezo privacy ;)

13. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    In Rotterdam zit er nog een. Bij spaanse polder..

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Je hoeft geen geld te verdienen om je in te kunnen schrijven. Voor je eigen gemak zou ik het gewoon doen. Ben je nog met een opleiding bezig? Of heb je al certificaten/diploma's?

15. lennylenn

Oo?? Weet je de naam toevalig? Dat is namelijk heel dichtbij

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad, erg he ;) Als ik een paardentopic lees krijg ik horse event dingen te zien.

17. lennylenn

Ben bijna klaar met de opleiding. Maar krijg nu veel klanten die ik nu nog gratis doe omdat ik mijn certificaat nog niet heb

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Och je bent gek joh, gewoon al een kleine vergoeding vragen hoor ;) Al is het alleen maar voor je materialen.
    Je kan evengoed inschrijven bij KVK ( of dat is inmiddels veranderd maar bij mij had ik niks nodig )

Even uit interesse, waar doe je je opleiding? Vind je het leuk?

19. lennylenn

Ik doe em bij nti. Daarna ga ik bij mfnail cursussen nailart, airbrush enz volgen. Ik vind het superleuk! Ben echt zowat de hele dag ermee bezig. Ik geniet er ontzettend van.

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Leuk hoor! Ik was ook bloedfanatiek en heb een salon gehad. Helaas moeten stoppen door omstandigheden maar als mensen nu nog vragen of ik nagels wil zetten kriebelt het enorm. Ik ben er serieus over na aan het denken om weer te beginnen. Maar dan wil ik wel eerst even een opfriscursus doen o.i.d.

Deel Deze Pagina