Volgens mij geen 1 meer in Rotterdam. Tegenwoordig moet je overal een kvk overleggen en je online hebben geregistreerd. Ze maken het niet makkelijker tegenwoordig. Ik heb 2 vriendinnen die zijn profesionele nagelstylistes en die gaan meestal naar een groothandel vlakbij het kralingsebos, sorry weet even niet hoe die heet en of je er zomaar binnen kan lopen.
Ik weet dat er in Haarlem eentje zit. Daar rij ik namelijk wel eens langs. Weet niet hoe hij heet, maar hij zit op de Pijlslaan. Is vast via Google wel te vinden!
Ik weet een make up groothandel in Lansingerland, Cosinta. Zij hebben ook wel nagelproducten, maar das wel van één merk...
Nails Only in Den Haag (wel een ongeordend zooitje) of MF Nails in Delft (mooiere groothandel). Google ze maar even.
Quida nail products in den haag. Zit achter de mediamarkt in chinatown maar is gewoon een nederlandse groothandel, niet duur.
Bedankt dames!!! Ik ga ze even googelen Weten jullie toevallig of je een kvk pas moet hebben? Ik heb me nog niet aangemeld bij de kvk omdat ik er nu nog geen geld aan verdien
La Lique in Heerhugowaard. Ik weet niet of je daar een kvk-nummer voor moet hebben. Ik heb het nog nooit hoeven geven maar dat is omdat ik mijn opleiding daar heb gevolgd.
Je hoeft geen geld te verdienen om je in te kunnen schrijven. Voor je eigen gemak zou ik het gewoon doen. Ben je nog met een opleiding bezig? Of heb je al certificaten/diploma's?
Ben bijna klaar met de opleiding. Maar krijg nu veel klanten die ik nu nog gratis doe omdat ik mijn certificaat nog niet heb
Och je bent gek joh, gewoon al een kleine vergoeding vragen hoor Al is het alleen maar voor je materialen. Je kan evengoed inschrijven bij KVK ( of dat is inmiddels veranderd maar bij mij had ik niks nodig ) Even uit interesse, waar doe je je opleiding? Vind je het leuk?
Ik doe em bij nti. Daarna ga ik bij mfnail cursussen nailart, airbrush enz volgen. Ik vind het superleuk! Ben echt zowat de hele dag ermee bezig. Ik geniet er ontzettend van.
Leuk hoor! Ik was ook bloedfanatiek en heb een salon gehad. Helaas moeten stoppen door omstandigheden maar als mensen nu nog vragen of ik nagels wil zetten kriebelt het enorm. Ik ben er serieus over na aan het denken om weer te beginnen. Maar dan wil ik wel eerst even een opfriscursus doen o.i.d.