zo lief!!! ik ben net zo slecht hoor!!! Ik ben nog slechter denk ik. Liam moest eigenlijk al naar bed, maar ik wilde eerst online kaartjes bestellen voor een concert. Verkoop begon om 12 uur. en ik wist dat ik er heel snel bij moest zijn. Dus Liam moest wachten.... met als gevolg...... En dan natuurlijk ook eerst foto's maken hahaha
ps. ik was zo geschrokken dat ik hem meteen uit de stoel geplukt heb en ik bed gelegd heb en vergeten bene en foto te maken.
Is hier ook wel eens gebeurd. En vorige week zat ik te werken aan de keukentafel en mijn peuter zat op de grond onder te tafel tentje te spelen. Ineens was het zo stil onder de tafel en ik keek, lag hij op de stenen vloer te slapen, onder een stoel. Hij heeft er wel een uur liggen pitten, haha (en was daarna helemaal stijf en strontchagerijnig, dat dan weer wel).
hahahaahah, zo is elian wel eens op de grond gaan slapen tijdens het spelen. ja als ze moe zijn zijn ze ook moe! leuke foto!
Ahh lief hoor! Hier hadden we het laatst ook een keer bijna. Meneer zat aan het eind van de middag zandkasteel te kijken op de laptop. En iedere keer vielen zijn ogen dicht en schrok hij weer wakker. We hebben hem maar snel eten gegeven en in bed gestopt. Denk dat hij anders ook zo in zijn stoel in slaap gevallen was.
Ik heb ook gehad, maar ik heb er geen foto van, wel een filmpje: Dit is al weer een tijd terug. kvond het zo schattig lijken, gauw filmen en door op bed. klik hier
Djara: Die is echt schattig zeg! Maarja, jouw kindje is daar ook nog echt mini! Die van mij is bijna 2.5 jaar oud! Had dicht echt niet meer verwacht...de schat!
Haha, dat is hier toevallig een week op 2 / 3 geleden ook gebeurd, twee dagen achter elkaar!!! Hij zat s'middags te eten, opeens zakt Can een beetje scheef en de ogen vallen gewoon dicht. heel plotseling. Ik heb hem naar bed gebracht, zelfs'een schone luier aangedaan enzo maar meneer was blijkbar zo moe dat hij gewoon door bleef slapen. wel shattig hoor haha.. ja jammer dat ik geen foto genomen heb eigenlijk helemaal niet aan gedacht!
Geweldig zeg, dat kindjes gewoon zo in slaap kunnen vallen! Sofie was afgelopen zomer op de schommel in slaap gevallen:
Aaaaah wat schattig!!!!!Hahaha Vorig jaar zomer ging ik met mijn moeder fietsen, mijn pleegdochter zat bij mijn moeder op de fiets in het stoeltje op het stuur. Tijdens het fietsen is mijn pleegdochter in slaap gevallen, dat was zo'n grappig gezicht. We zijn maar even gestopt (we waren in het bos) een kleed neergelegd in het gras, en daar heeft ze even verder geslapen.Ze was zooo moe die schat! Ik heb er gelukkig foto's van, maar ik kan ze helaas niet openbaar plaatsen hier in het topic (dit omdat het een pleegkindje is).