Tips gevraagd....ik wil voor de verjaardag van Iris aan t bezoek 'iets' van Duplo vragen. Ze heeft er nog niks van maar vindt t bij anderen heel leuk. Leek me dus leuk om daar wat van te hebben en anders krijgt ze allemaal losse kleine dingen; vind ik niet zo handig. Maar...wat is leuk van de Duplo?? Ook wat duurdere dingen zijn prima; dat kunnen een aantal mensen dan samen geven
Hoi Femke28, Hier een zoontje die helemaal gek is op bouwen. Je hebt van die dozen met verschillende duplo blokjes. Doe daar zo'n vierkant plat ding bij (ik weet niet hoe dat heet..) waar je die blokjes op kan plaatsen en tenminste mijn zoontje heeft er veel plezier mee. Persoonlijk vind ik dat ook leuker dan een doosje met een duplo autootje, want daar zitten niet echt blokjes bij en kan je niet echt mee bouwen. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Groetjes, Kim
Dit is geen echte duplo, maar past er wel gewoon op. Die hebben wij voor Luca en is erg geslaagd. Is wel duurder. Voordeel is dat alles erbij zit. blokken om te bouwen, een auto, poppetjes van nijntje. Luca vindt het erg leuk en oudere kindjes die koment spelen vinden het ook erg leuk. Nijntje Bouwblokken In Luxe Opbergbox
Wij hebben heel veel duplo, maar dochter speelt er ook heel erg veel mee. Duplo is wel duur, voor 10 euro heb je alleen maar kleine doosjes met 1 poppetje, 1 diertje en 3 blokjes ofzo, echt heel erg weinig dus. Wij hebben de dierentuin, de krokodil bijt mij regelmatig in mijn bil en een lol dat ze dan heeft. De trein, vindt papa leuker dan dochter Het woonhuis, speelt ze ook veel mee, baby is favoriet. En de grote boerderij, dochter speelt ook graag met de dieren. En verder heeeeel veeel blokken. Dochter bouwt zelf allerlei dingen en zet er dan dieren en poppetjes in of bij. Kim bedoelt een grondplaat, erg handig om je bouwwerken op te maken! Ik ben geen voorstander van neppers, maar wij hebben hello kitty (dochter zwaar fan van) en dat is echt niet slecht.
alle duplo is leuk! Laat de mensen lekker zelf kiezen. Dubbel is bij duplo namelijk nooit erg. In die pakketten zitten vaak ook weer basisblokjes en wat meer speciale vormen. Marin is gek op de beesten poppetjes etc. Het circus is ook leuk.
Ik zou persoonlijk gaan voor basis-bakken. Dus gewoon simpele pakketten met alleen de blokjes. En dan misschien wat kleine pakjes met wat poppetjes en diertjes vragen. Wij hebben zelf de stadsdierentuin maar daar zit echt bijna geen blokje bij waarmee ze kan bouwen. En dat vindt ze toch het leukst. Ook hebben wij twee van die grondplaten gevraagd, die zijn heel fijn om op te bouwen maar best prijzig...Leuk om te vragen dus !
Hier ook twee basisdozen en verder gewoon een stukje boerderij een stukje dierentuin een politieauto ect. Die grondplaten zijn idd superhandig maar niemand vind het leuk om dat kado te geven bij ons... Dus hebben we hem zelf maar gekocht.. Die dingen zijn ook gewoon 15 euro ofzo... maar ze kunnen er zoveel mee...
Wij hebben nu een doos met basisblokken (22,50 bij Bart Smit) We hebben de Nijntje Bouwdoos (past er gewoon op en is erg leuk) en de stadsdierentuin. Ik wil het wel bij 1 thema houden, en de dierentuin kan je met nog een aantal pakketten uitbouwen.
wij hebben hier ook nog niet zoveel van duplo maar het valt erg in de smaak en staat ook nu weer op het verjaardagslijstje. we hebben hier een basisdoos en de bus en met dr verjaardag krijgt ze van mn schoonouders nog een grote basisdoos. ik hoop dat ze nog wat meer dingen krijgt met een thema ofzo. liefs doris
Ik heb hier voor zijn eerste verjaardag gewoon duplo gevraagd. Hij heeft toen echt heel veel gekregen. Van brandweerauto tot boederijdieren etc. Ik heb mensen gewoon zelf uit laten kiezen. Er is voor ieder budget wel wat te krijgen Mijn zoontje speelt nu heel veel met de diertjes.
Hoi Hoi, De kruidvat heeft vaak aanbiedingen van duplo. Ik let daar altijd wel op. Het scheelt bestwel en het zijn vaak leuke dingen. Groetjes, Kim
Ik heb inderdaad eerst een basisdoos gekocht. Hier kon je een soort huisje/poortje van maken met een glijbaantje, een balletje, een fietsje, 3 wagonnetjes en een paardje met 2 poppetjes. Verder heb ik het later uitgebreid met wat diertjes en nog wat poppetjes enz. Dan is er wat om te spelen en om mee te bouwen.
Duplo kost natuurlijk best wat, maar dan heb je ook echt wat jaren en jaren meekan! Wij hebben voor onze eerste jongens al duplo gekocht (en gekregen) en het heeft jaren op zolder opgeslagen gestaan. En nu speelt Jesse er weer mee, dat wil zeggen: hij begint het nu net leuk te vinden. Ik vind het echt toppie dat je na 25 jaar nog speelgoed kunt kopen in dezelfde maat, het past gewoon nog! Geweldig toch? En als iemand iets wil geven: je kunt het altijd net zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt.
Mijn dochter heeft een paar dingen van Hello Kitty, van Unico Plus gekregen. Dat past ook gewoon op de Duplo en is ook een succes hier. Goedkoop Speelgoed|Peuter & Kleuter|PK-8651|Unico Plus - Hello Kitty Bouw je eigen huis